Брехуни!!!
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 2
«Карта заблокована вже 3 місяці (Зарплатна). Дитині 6 місяців, дружина в декреті»
Что за дичь? Авто , а сразу же перевести зарплату на другой банк не судьба ? Надо ждать 3 месяца?
Что за дичь? Авто , а сразу же перевести зарплату на другой банк не судьба ? Надо ждать 3 месяца?
Банк якийсь маразматичний. Припинив їм користуватись тільки із за численних повідомлень. Мені ніяких претензій не присилали
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Розпродував старі товари на олх та отримав 2 платежі від батьків та мами. (Це все відбувалось в Серпень-Вересень).
Скинув я детальний опис на електронну пошту: fin.doc@raiffeisen.ua, після чого в них були додаткові питання спочатку за продані товари на олх, надіслав їм документи, потім запитали за кошти від батьків, також надав документи, після чого прийшла відповідь ви не надали усі документи (що їм саме зараз потрібно не уточнювали). Запитавши, які документи їм потрібно мені не надійшла відповідь. Після чого я вирішив знову зібрати усі ці документи в одне повідомлення і відправив його на raif.help@raiffeisen.ua. Тут мені хочаб відповідали, що моє повідомлення отримано і пішло в роботу, але відповідь я кожного разу отримував +/- 14 днів. Тут теж просили надати НЕІСНУЮЧІ документи з Нової та Укр пошти (позвонивши на гарячу лінію Нової і Укр пошти, записавши на диктофон, що такої інформаціє в них немає і не може бути) після цього знов очікування +/-10 днів. Потім знову питання і так далі.
Звернувшись на відділення працівники сказали мені, що нічим допогти мені не можуть і незнають, що робити в такій ситуації.
В продовж цього усього періоду дзвонив на гарячу лінію разів 50, оператири казали «Протягом дня з вами звяжеться менеджер, який займається вашим питанням», «Протягом 3 годин з вами звяжеться менеджер, який займається вашим питанням»
«Я особисто попрошу мемнеджера, щоб він зв’язався з вами». За весь цей час лише 1 раз до мене справді передзвонили, попросили знову відправити інформацію на пошту: troubleshooting.raifhelp@raiffeisen.ua. Я відправив знову усю інформацію 28.02 на цю пошту.
Сьогодні 23.03 ніхто до мене не дзвонить і ніяких змін немає
Карта заблокована вже 3 місяці (Зарплатна). Дитині 6 місяців, дружина в декреті
Нам щиро шкода, що у Вас склалось таке враження про обслуговування в нашому банку.
Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. Якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується. Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством.
Ми б не хотіли залишатися осторонь та маємо бажання допомогти із вирішення ситуації, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код). Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp