Відкритя рахунку ТОВ
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 1
- +
- 0
- natashaGra
- 24 марта 2024, 12:48
- #
Все отзывы здесь банк просто обязан рассматривать в индивидуальном порядке и уж как минимум по результатам не писать отписки. А менять свою систему. Пока что один из самых отсталых и медленных банков, документы на депозит не содержат строки сумма договора — во всех остальных банках эта строка по умолчанию есть
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Райффайзен Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43 | 43.9 |
USD | 41.05 | 41.54 |
Все курсы банка |
Це не про працівників відділення, а про систему само банку.
Вас будуть питати про все: скільки буде дохід на місяць, де коли буде діяльність, а нащо вам рахунки, скільки працівників, скільки буде в них заробітна платня, яку діяльність будете вести не згідно З КВЕД, де в вас реклама, і так далі.
І якщо у вас дія і НАВІТЬ дяі з підписом, то всеодно вас не знайдуть у «своїй системі» і треба відкривати картку фіз. особи.
АААА провів 4 ГОДИНИ в відділені!!!
через відкриття рахунку на 1 Юр. особу.
БОЖЕ ЛІСОМ ЙДІТЬ! Максимально довбана система в банку відкриття рахунків.
Максимально Н Е рекомендую банк.
Будемо за Вами відвертими, ми дуже засмучені, що Ви отримали саме таке враження, щодо співпраці з Райфом. Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання.
Ми ні в якому разі не нав’язуємо продукти нашим клієнтам. Менеджер у відділенні може розповісти про наявні послуги, про їх переваги, але остаточне рішення приймає Клієнт.
Хочемо пояснити, що запитування Ваших даних, в тому числі дохід, вид діяльності, передбачений Правилами банківського обслуговування.
Ми завжди готові розглянути ситуацію в індивідуальному порядку та спробувати допомогти. Ваше звернення передано до менеджера з клієнтського сервісу, який візьме ситуацію під свій контроль. Очікуйте на комунікацію. Дякуємо.
З повагою та турботою,
@RaifHelp