з 11години починають обідати, створючи чергу
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 10
Я не просив обслуговувати нас поза чергою і не писав, що відділення закривається на обід, ви добре вмієте читати? Смисл був у тому, що нема чого починати обідати через дві години після початку роботи, причому 1 (одну) годину, при чому, коли інші співробітники зайняті довгими операціями з клієнтами. Це у вас вважається компетентним підходом до роботи з клієнтами? У вас на ресепшині сидить співробітник, який взагалі невідомо чим займається, крім як вітається з відвідувачами. Обідайте, коли немає клієнтів, як це практикується в інших банках.
Ахаха такой смешной. Почитай трудовое законодательство. и если банк дает время на обед вольное для сотрудника то сотрудник может выбрать какое хочет…
До чого тут трудове законодавство? Справа в раціональній організації процесу обслуговування клієнтів. Крім того, у відповіді банку написано: «Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання. В нашому Банку працюють компетентні та досвідчені співробітники, які завжди готові допомогти.» Як ти вважаєш, штучне створення черги і очікування 40 хвилин співробітника з обіду (а взагалі-то — годину), який починається через дві години після початку роботи — це може залишити клієнтів задоволеними і це схоже на бажання допомогти?
Я вже не згадую про те, що це банк подзвонив і попросив прийти для уточнення персональних даних! На мій погляд — це просто хамство по відношенню до клієнтів. У нас різне уявлення про якість обслуговування в банках.
В інших банках я з таким хамством досі не стикався.
Я вже не згадую про те, що це банк подзвонив і попросив прийти для уточнення персональних даних! На мій погляд — це просто хамство по відношенню до клієнтів. У нас різне уявлення про якість обслуговування в банках.
В інших банках я з таким хамством досі не стикався.
Фраза банка это стандарт. Типичное маркетинговая фраза чтобы человек думал что он ценен. На самом деле банку пофиг если ты конечно ему не оставляешь комисионку в виде страховки кредита ну или не станешь вип клиентом это первое.
Второе по поводу обеда. Еще раз повторяю если Банк дает вольное время то сотрудник может выбрать любое какое ему нравиться + ты не знаешь что у того человека. Может случилось что-то может к врачу пошел. Форс мажор иным случаем.
Третье: по поводу актуализации. В приложении райфа ее можно спокойно пройти. вон недавно проходил. Зашел в приложении проверил данные все идентично. Нажал кнопку актуализировать и вуаля все прошел
P.S в других банках. Ты видимо в привате не бывал раз не знаешь что такое истинное хамство
Второе по поводу обеда. Еще раз повторяю если Банк дает вольное время то сотрудник может выбрать любое какое ему нравиться + ты не знаешь что у того человека. Может случилось что-то может к врачу пошел. Форс мажор иным случаем.
Третье: по поводу актуализации. В приложении райфа ее можно спокойно пройти. вон недавно проходил. Зашел в приложении проверил данные все идентично. Нажал кнопку актуализировать и вуаля все прошел
P.S в других банках. Ты видимо в привате не бывал раз не знаешь что такое истинное хамство
Фраза — це не стандарт, а заявка на те, що це не шарашкіна контора, а поважна шановна організація з тисячами співробітників і відповідає за свої слова. Якщо ти цього розумієш, то це твоя справа.
Друге — не пиши маячні, так працюють саме шарашкіни контори, а не великі банки. В будь-якому супермаркеті коли утворюються черги, то навіть охоронець на це реагує і викликає касирок. А тут я зіткнувся з показовим хамством, не потрібно висувати свої версії на порожньому місці, все відбувалось саме так, як я описав — економістки, чи як там називаються їхні посади, починають свої обідні перерви з 11 години (і так роблять щодня, як стало зрозуміло з розмов), ніяких форсмажорів і лікарів не було.
Не знаю, що ти там актуалізував у додатку, але співробітниця роздрукувала якісь документи, які дружина підписувала, я в це не заглиблювався, що саме, так що не потрібно думати, що ти такий розумний, а всі такі дурні і їм нема чого робити, тільки набридати співробітникам банків.
Я в Приваті обслуговуюсь, змінив вже декілька відділень, бо вони скорочуються, жодного разу з подібним чи якимось іншим хамством не зустрічався.
Не пиши мені більше, у мене немає бажання спілкуватись з балаболами, ще й безграмотними
Друге — не пиши маячні, так працюють саме шарашкіни контори, а не великі банки. В будь-якому супермаркеті коли утворюються черги, то навіть охоронець на це реагує і викликає касирок. А тут я зіткнувся з показовим хамством, не потрібно висувати свої версії на порожньому місці, все відбувалось саме так, як я описав — економістки, чи як там називаються їхні посади, починають свої обідні перерви з 11 години (і так роблять щодня, як стало зрозуміло з розмов), ніяких форсмажорів і лікарів не було.
Не знаю, що ти там актуалізував у додатку, але співробітниця роздрукувала якісь документи, які дружина підписувала, я в це не заглиблювався, що саме, так що не потрібно думати, що ти такий розумний, а всі такі дурні і їм нема чого робити, тільки набридати співробітникам банків.
Я в Приваті обслуговуюсь, змінив вже декілька відділень, бо вони скорочуються, жодного разу з подібним чи якимось іншим хамством не зустрічався.
Не пиши мені більше, у мене немає бажання спілкуватись з балаболами, ще й безграмотними
Все ви правильно вказали, питання організації роботи потребує кваліфікованого керівника.
Крім мінімального здорового глузду нічого не потрібно. Перший раз у житті стикаюсь з ситуацієй, щоб будь-де у сфері обслуговування починали обідати протягом години через дві години після початку роботи
У мене питання, ви в магазин АТБ, Сільпо ходили? Чому всі каси не працюють в 7.00?
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Нам шкода, що досвід обслуговування в Райфі залишив негативні враження. Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання. В нашому Банку працюють компетентні та досвідчені співробітники, які завжди готові допомогти.
Вказане Вами відділення не закривається на обід, співробітники виходять на перерву по черзі та обслуговування у відділенні продовжується іншими співробітниками.
Для обслуговування у відділенні поза чергою Ви можете зарезервувати час для Вашого візиту за запитом у чаті застосунку Райффайзен Онлайн або за дзвінком до банку за номером 0 800 500 500.
Ми завжди готові вирішити питання в індивідуальному порядку та на користь Клієнта. Просимо надати в особисті Ваші дані (ідентифікаційний код, або фінансовий номер) для аналізу ситуації.
З повагою та турботою,
@RaifHelp