Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Блокування рахунків

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
Ryzhenko 16 ноября 2023, 20:47
Доброго дня. Зіткнулася і я з блокуванням картки Аваль банк. Протягом 2 місяців мною було відкрито валютний депозит. Для початку отримала у відділенні банку консультацію яку суму краще покласти, які умови. Працівники сказали головне не перевищувати дозволений ліміт, проблем з походженням коштів запевнили, що не буде. Так, як сума коштів менше 400 тис. грн., також перед цим телефонували на гарячу лінію банку, сказали все аналогічно. Як тільки відкрила валютний рахунок, через пару днів прийшло смс, що банк заблокував рахунок вимагає про джерела походження коштів. Документи надіслала, пояснювальну написала, документи про отримані заробітну плату повністю покривають суму валюти. Реакції жодної, стала телефонувати на гарячу лінію, одразу через пару годин знову запросили пояснення та додаткові документи, а також запропонували закрити рахунок. Все одразу було відправлено і знову тиша. Телефоную на гарячу лінію, працівник каже вони не контактують з відділом фінмоніторингу і нічого не можуть сказати. Хотілося б, щоб банк краще відносився до своєї клієнтів. Можливо через даний сайт банк якось зреагує швидше та пояснить ситуацію. Документи всі надані, а також пояснення. Розумію, що в умовах війни потрібна перевірка платежів, але від банку жодної допомоги, блокування та ігнорування. Шахрайських дій не здійснювала і хотіла б продовжити обслуговування у банку, але Авальбанк напевне в цьому не зацікавлений. Також хочу додати, що в інших банках все набагато простіше й завжди допомагають клієнтам.
Райффайзен Банк
Ответ банка
17 ноября 2023, 8:55
Добрий день!
Дякуємо за очікування на відповідь.
Нам щиро сумно, що Ви отримали саме таке враження, щодо співпраці з Райфом. Ми з розумінням відносимось до Вашого відгуку та навіть не можемо уявити Ваші емоції, при цьому, запевняємо, що Клієнт – найголовніша людина Банку і зі свого боку ми докладаємо максимальних зусиль для оперативного вирішення питання.
Також, хочемо пояснити, Райф — великий системний європейський банк, який чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших клієнтів. В свою чергу, сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Ми дуже хочемо розібратися у питанні. Просимо, будь ласка, написати нам у приватні повідомлення із вказанням даних ( контактного номеру чи ідентифікаційного коду).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 17 ноября 2023, 9:56
Дякуємо за можливість проаналізувати звернення. Питання передано успішно в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який надалі буде з Вами комунікувати. Дякуємо.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 11 января 2024, 16:13
Вітаємо! Дякуємо за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Отримали інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що питання було вирішено. Якщо будуть виникати питання в майбутньому — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Комментарии - 3

+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
17 ноября 2023, 9:56
#
Полезный комментарий
Дякуємо за можливість проаналізувати звернення. Питання передано успішно в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який надалі буде з Вами комунікувати. Дякуємо.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
11 января 2024, 16:13
#
Полезный комментарий
Вітаємо! Дякуємо за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Отримали інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що питання було вирішено. Якщо будуть виникати питання в майбутньому — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
+
0
Ryzhenko
Ryzhenko
11 января 2024, 19:58
#
Доброго дня. Так, питання вирішено. Банк після 3-х місячного блокування поновив відносини. Дякую за співпрацю!
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться