Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Манипуляции з кредитом дубль 2

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Alex4766 5 октября 2023, 16:39
Доброго дня! Відкритий споживчий кредит взятий в банку на початку 2021 року і вчасно виплачуванний до початку літа 2023 року перетворився в проблему коли затримався платіж по кредиту приблизно на неділю.Далі був дзвінок фахівця кредитного відділу після якого платежі почали списуватися на початку місяця за попередній місяць і за текущий місяць одночасно.Минулого разу місяць назад https://minfin.com.ua/company/aval/review/336270/ працівник кредитного відділу виправив ситуацію, але вона повторилася, тому що в них так працює программа і їм все одно на моє обурення, чекайте сутки і ми вам повернем кошти на рахунок. Будьте пильними і подумайте чи варто мати справу с таким сервісом.
Райффайзен Банк
Ответ банка
5 октября 2023, 16:46
Добрий день.

Нам шкода, що у Вас склалось таке враження про наш банк. Хочемо зауважити, що у випадку, якщо платіж на погашення кредиту прострочено, Вам можуть надходити повідомлення та дзвінки від представників банку з нагадуванням про необхідність оплати платежу. Це інформування припиняється після успішної оплати.

У випадку, якщо Ви платіж внесли самостійно, а не за допомогою автосписання з карткового рахунку — протягом деякого часу на картковому рахунку може залишитись блокування, та найшвидший спосіб його зняття, якщо заборгованість вже погашено — за запитом до чату Райффайзен Онлайн, або за дзвінком до банку.

Для більш детального аналізу ситуації передаємо Ваше звернення до менеджера з обслуговування клієнтів, який візьме ситуацію під свій власний контроль та з'єднається з Вами найближчим часом.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 6 октября 2023, 16:02
Вітаємо!
На поточний момент маємо інформацію, що питання вирішено. Наш менеджер з питань клієнтського сервісу провів комунікацію з Вами у телефонному режимі та надав пояснення.
Дякуємо за розуміння та цінуємо, що Ви з нами.
З повагою та турботою,
@RaifHelp

Комментарии - 2

+
+2
Alex4766
Alex4766
5 октября 2023, 18:01
#
Потрібно працювати і поліпшувати свої сервіси для клієнта , тим паче ця ситуація вже не перший місяць і жодних зрушень немає . Клієнт має платити тільки ту заборгованість яка в нього виникла на день надходження зарплати , а не наперед блокувати суми коштів на рахунках клієнтів
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
6 октября 2023, 16:02
#
Полезный комментарий
Вітаємо!
На поточний момент маємо інформацію, що питання вирішено. Наш менеджер з питань клієнтського сервісу провів комунікацію з Вами у телефонному режимі та надав пояснення.
Дякуємо за розуміння та цінуємо, що Ви з нами.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться