×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Райффайзен Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 42.6 | 43.55 |
USD | 41.1 | 41.58 |
Все курсы банка |
Паганий онлайн банкінг
Звернення до банку — то не ми, то мобільний оператор — ми всі повідомлення відправляємо. Представники банку не розуміють що у мене не має проблем із мобільним звязком, а є проблеми з оплатою і вирішувати не хочуть. Варіант — ми відправили — далі не наші проблеми, не варіант.
При тих самих проблемах в іншому банку — вирішили питання за 15−20 хвилин без футболяння.
Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою.
Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому просимо написати нам в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону) та яким каналом зв'язку Ви звертались з даним питанням до нас (можливо Інформаційний центр/чат системи «Райффайзен Онлайн»/відділення Банку)
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Перш за все, ми б хотіли ще раз вибачитись за незручності, які виникли в процесі Вашого обслуговування. Згідно отриманої інформації, Ваш запит було вирішено в телефонному режимі з нашими менеджерами.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (2)
Шекспир все знав…
Поясніть як таке може бути, у нашій рідній Україні немає управи на це угруповання. Організація зі своїми законами та правилами. Ми громадяни своєї країни не можемо досягти правди. Мій доларовий кредит зобов’язані перевести на гривневий. Банк не може обґрунтувати свою відмову. Вкотре відписується.
Як Шекспірівський персонаж Шейлок, аваль із кровожерливою наполегливістю вимагає м’яса.
Скільки зла для людей України «авль» зробив з 2005 року, коли втягнув мільйони українців у доларові кредити. Скільки сімей ти зруйнував і занапастив людей? Залишив без майна? Покажи свою статистику. І зараз під час війни не може угумувати свою жагу крові та м’яса. Де ти, європейський банк, у Європі, береш такі відсотки за кредити? 14% у доларах? Якщо страховку не зробив, до речі, вимагають робити у їх підконтрольних страхових, то відразу 18%.
Ти банк, який вбиває Українців. Ти банк аваль який заради грошей працюєш на країну агресора, тому що, з того боку теж кров та м’ясо.
Цей банк Аваль не рекомендую, тому що вас затягнуть у кабалу, зроблять нерви і вип’ють вашу кров з посмішкою.
Пане президент, будь ласка, зверніть увагу на цю установу. Сотні тисяч українців просто в безсиллі махнули на цю проблему, бо це надустанова, яка ігнорує ваші укази та на свій розсуд запроваджують закони.
Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою.
Щодо валютних кредитів — хочемо зауважити, що Національний Банк України заборонив переведення валютних кредитів у гривневі для усіх позичальників, окрім фінустанов, постановою №102 від 20 травня.
Відсоткові ставки по продуктам відповідають економічній ситуації в країні. У випадку, якщо у Вас наявні труднощі з погашенням заборгованості, Ви можете подати заявку на кредитні канікули на офіційному сайті банку, проте хочемо зауважити, що кредитні канікули — це не скасування відсотків, і не прощення боргу, а тимчасове відтермінування платежів, яке може призвести до збільшення фінансового навантаження в майбутньому.
Райффайзен Банк Україна є частиною міжнародної банківської групи RBI, яка засудила війну в Україні з перших днів. Керівництво групи заявило, що переглядає свою присутність у Росії. Всі банки групи працюють у відповідності до місцевого та міжнародного законодавства щодо санкцій.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Повне ігнорування вимог чинного законодавства
Я звернувся на гарячу лінію, з посиланням на розпорядження КМУ від 02.03.2022 № 198-р, в якій чітко визначено, що банки з метою забезпечення життєдіяльності населення в умовах воєнного стану дозволити фізичним особам здійснювати видаткові операції з рахунків, на які накладено арешт органами державної виконавчої служби, приватними виконавцями, без урахування такого арешту за умови, якщо сума стягнення за виконавчим документом щодо такої особи не перевищує 100000 (сто тисяч) гривень.
Через годину мені перетелефонували і відповіли, що про розпорядження знають, але виконувати не будуть! Причин чому не навели…
Мені не важко змінити банк, хоча картка дійсно не погана була…але так зухвало ігнорувати законодавство в важкий для країни стан …
Скарга в КМУ вже подана, позов до суду готується, а тут просто нехай спільнота знає своїх «хероїв», які допомагають жити краще ((
Дякуємо Вам за очікування відповіді.
Банк сумлінно дотримується чинного законодавства, тому для можливості аналізу ситуації та надання коментарів написали Вам у приватні повідомлення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Приносимо вибачення за створені незручності.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (3)
Клієнти банку не потрібні
Перш за все, дякуємо Вам за тривале очікування відповіді.
Нам прикро, що у Вас склалось негативне враження. Проте, при відкритті рахунку Банк має право провести перевірку: уточнити які операції будуть проходити за картою, мету відкриття рахунку та інше.
Додатково, для можливості аналізу ситуації ми написали Вам у приватні повідомлення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (2)
Открытие карточки
Для можливості проведення аналізу ситуації просимо написати нам у приватні повідомлення Ваш ідентифікаційний код.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
В результаті аналізу було виявлено, що відкриття рахунку було здійснено згідно запиту на зарахування переказу. Технічно зарахувати переказ коштів системи WesternUnion ми можемо лише на поточний (не картковий) рахунок, тому, по причині відсутності у Вас рахунку відповідного типу, для зарахування коштів в процесі виконання запиту такий рахунок було відкрито.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (3)
Переказ на іншу картку
Треба перерахувати кошти з картки вашого банку на картку Приватбанку. Без смс підтвердження це неможливо. А там мобільного зв’язку зовсім немає…
ПриватБанк надає можливість перерахунку на добу без підтвердження смс. У вас нажаль такого немає. Люди залишені на призволяще… Розпач…Я ніяк не можу їм допомогти… Там є можливість обналічити кошти з картки Приватбанку.
На даний час провести платіж у можливо за наявності доступу до мобільної версії «Райф Онлайн» та підключення способу доставки кодів підтвердження у вигляді PUSH-сповіщень.
Підключити PUSH можливо за запитом у Чаті додатку «Райф Онлайн»(меню «Більше» — зв'язок із Банком-Чат).
У разі змін за даним питанням — ми обов'язково проінформуємо наших клієнтів.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Благодарен банку за быстрое решение вопроса ,огромное вам спасибо!
Дякуємо за зворотній зв'язок! Ми завжди готові допомогти у вирішенні навіть найскладніших питань.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написать комментарий
Не можу відкрити картку через сайт
Якщо Ви вже обслуговуєтесь у Райфі, то замовити карту можливо за зверненням до Інформаційного центру за номером:0-800-500-500 або створити запит у Чаті додатку «Райф Онлайн»(меню «Більше — Зв'язок із Банком-Чат).
Інакше, спробуйте, будь ласка, звернутись до підтримки „Дії“
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (1)
клієнтоорієнтованість
Нам дуже приємно отримати такий зворотній зв'язок! Ми цінуємо те, що Ви з нами! Та завжди готові допомогти у вирішенні навіть найскладніших питань!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Решение вопроса по пенсионной карте в группе потдержки « ,Простір»
Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою. На жаль, карти платіжної системи «Простір» дійсно діють лише для розрахунків в Україні.
У випадку, якщо телефонний дзвінок до Інформаційного Центру здійснюється не з фінансового номеру (номер, до якого прив'язано рахунок), отримати персональний номер клієнта для реєстрації буде неможливо, адже цей номер надається лише за повною ідентифікацією і при зверненні з фінансового номера телефону.
Якщо у Вас наявний номер телефону, який Ви бажаєте встановити в якості фінансового, подати заявку можливо за телефонним зверненням до Інформаційного Центру Банку, але при ідентифікації потрібно буде обов'язково назвати слово-пароль.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (2)
Найгірше обслуговування.
Для можливості проведення аналізу ситуації просимо написати нам у приватні повідомлення Ваш ідентифікаційний код.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (3)
Безглуздий і непрацюючий фінмоніторинг
Отже:
— банк безпідставно вимагає проходження процедури фінмоніторингу у випадках, коли на це немає необхідності;
— банк не проводить процедури фінмоніторингу.
Таким чином, банк позбавив мене можливості вільно розпорядитися чесно заробленими офіціними коштами.
Не рекомендую банк будь-кому, хто планує зберігати у ньому більше 400 тис. гривень.
Для можливості проведення аналізу ситуації просимо написати нам у приватні повідомлення Ваш ідентифікаційний код.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Найгірший банк
З 09.04 з карти не можу зробити оплату в інтернеті. Звертався більше 10 разів у службу підтримки. Відповіді були однаковими: у банку все працює, звертайтесь до постачальників послуг. Але проблема то у тому я що карта не працює на усіх сайтах. Взагалі на усіх. При цьому, банк не хоче ідти на зустріч, рекомендує змінювати мобільного оператора (!).
Закрити рахунок і вивести гроші також не можу, бо банк встановив ліміт у 100 тис. Грн. На зняття коштів.
Шановні пани з Райфу, на дворі 22-й рік, де основна конкуренція-обслуговування клієнтів. Якщо ви не можете надати навіть базову послуги, то навіщо ви взагалі потрібні, як банк?
Для можливості проведення аналізу ситуації просимо написати нам у приватні повідомлення Ваш ідентифікаційний код.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написать комментарий
Аферисти з росєйськими корнями
Ми проаналізуємо ситуацію та надамо коментарі.
З повагою,
@RaifHelp
З повагою,
@RaifHelp
Комментарии (22)
Налаштування на окупованій території
Для можливості проведення аналізу ситуації просимо написати нам у приватні повідомлення ідентифікаційний код Вашої мами.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (8)
Відсутній звязок
Якщо Ви не отримуєте код підтвердження при вході до додатку по причині відсутності мобільного зв'язку (знаходитесь на окупованих територіях) — на жаль, в такому випадку, увійти до додатку Ви не зможете, оскільки для переналаштування каналу отримання одноразових кодів потрібно авторизуватись до мобільного додатку, віддалено, на жаль, ми здійснити налаштування не зможемо
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написать комментарий
Кредит в банке
И еще вопрос к банку. Тут уже по качеству обслуживания в банке и понимания, что вы можете, а что не можете. Я сама связалась с банком и сообщила, что есть большая вероятность, что я уеду заграницу и не вернусь. Надеюсь, не нужно объяснять по каким причинам? Предложила оплатить 50% долга, а остальное предложила списать с меня. Ну нет у меня возможности всё сейчас оплатить, а уезжать с долгом не хочу. В кредитном отделе мне сказали, что это возможно. Нужно написать заявление через чат. В чате пишут, что это невозможно. Так возможно или нет? Кто-то может дать адекватный ответ?
За протермінування платежів по кредитам на період воєнного стану штрафи та пеня не нараховуються, але відсотки на заборгованість продовжують нараховуватись згідно умов договору.
Для перевірки інформації по рахунку та проведення аналізу ситуації щодо списання заборгованості прохання написати нам у приватні повідомлення Ваш ідентифікаційний код.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (5)
Мошенники! 4149 3900 0806 9469 instagram.com/smartphone_top_ukraine/
в связи с военным положением, но перед отправлением надо отправить на карту 50 % стоимости товара
(электронный чек и транзакция присутствует, переписка в инстаграмме сохранилась), через пару часов заблокировали по это странице http:// instagram.com/smartphone_top_ukraine/
По реквизитам подписались «4149 3900 0806 9469 Кононихин Максим Юрьевич»
можно их привлечь к административной ответственности и вернуть свои деньги?(Отправил им 750 грн). Спасибо!
Дуже прикро, що з Вами сталась така ситуація. З боку нашого Банку, ми передамо інформацію щодо даного випадку до відповідного відділу для аналізу.
Хочемо також зазначити, що карта за даним номером випущена не нашим банком, і ми рекомендуємо додатково звернутись щодо цього випадку до банку, що випустив карту, та до правоохоронних органів.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написать комментарий
Аваль банк мародер
Хочу обратить всеобщее внимание на незаконные действия так называемого банка аваль. Корпоративная зарплатная карта. Являюсь клиентом банка более 12 лет. После снятия наличных за границей 20.05 на счёту оставалось 611 гривен, пришло сообщение об остатке. Сегодня, 02.06 при попытке рассчитаться картой приходит отказ, с сообщением о задолженности -1261гривна. Звонок оператору, ничего не прояснил.
Какая комиссия, какой перерасчёт курса задним числом, с каких пор у нас банки просто в долг дают? И чего вы решили что я хочу брать ваши деньги? а Теперь вы мне ещё проценты начислите, за использование кредитных средств? Т. Е если бы я не использовала карту, я бы не узнала что у меня долг? и когда вы планировали мне сообщить об этом?
Обращаюсь к представителям НБУ!
Прошу осуществить проверку ‘'Райфайзен банк Аваль ‘', т.к. это не единичный случай, это системное воровство средств клиентов считаю подобные действия в военное время мародёрством.
Большое количество людей даже не догадываются как их обирают.
«Кому война, а кому мать родна»
Дуже прикро, що Ви залишились незадоволені обслуговуванням в нашому банку. Хочемо зауважити, що списання комісій за операції, виникнення недозволеного овердрафту та нарахування відсотків за його наявність на рахунку передбачені тарифами рахунку та правилами обслуговування.
Коли Ви розраховуєтесь карткою або знімаєте готівку в іншій валюті, спочатку знімається орієнтована сума, після того, як банк обслуговування надсилає запит на остаточне списання – сума списується фактично, вона може бути більшою або меншою, в залежності від курсу на дату фактичного списання. Курс для конвертації зазначено на офіційному сайті Банку raiffeisen.ua у розділі «Документи» — «Курси валют» — «Курси конвертації валют за операціями по карткових рахунках».
Також, за умовами тарифного плану, наявна комісія за зняття готівки за кордоном в розмірі 2% від суми.
Якщо наразі у Вас є від'ємний залишок — то Вам потрібно поповнити рахунок, щоб уникнути нарахування 38% на суму заборгованості.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (2)
Райффайзен банк судя по всему мошенники
Хотел написать отзыв о считающей себя банком организации Райффайзенбанк.
В апреле текущего года я открыл дебетовый счёт/карту в Райффайзен банке. В мае положил на карту собственные средства в размере 100 тыс грн.(согласно лимитам указанным в постанове НБУ). После снятия наличных за границей в банкомате в валюте евро, у меня на счету оставалось более 100 грн.
Через 3 дня после данной операции, я СЛУЧАЙНО (банк даже не уведомил меня) обнаруживаю на счету вышеуказанной дебетовой карты минус -3000грн.
В шоке от происходящего звоню в поддержку банка, где мне говорят, что все супер, это просто комсия/конвертация…
Какая может быть комиссия и конвертации после операции да ещё и в минус на счету?
Кто дал право банку решать за меня в момент операции устраивает меня комиссия или нет??? Кто дал право банку решать за меня и тратить мои средства больше чем у меня есть на счету??? Почему нарушаются мои Конституционные права?!!! Почему банк тратит с моей карты больше чем у меня есть???
Более того, ещё через 2 дня сумма с -3000 грн стала -6000 грн и каждый день эти мошенники начисляют мне какую-то пеню по 6 грн в день!
Я НЕ ЗАКЛЮЧАЛ С Райффайзен банком КРЕДИТНЫЙ ДОГОВОР!!!
Я НЕ ПРОСИЛ ТРАТИТЬ БОЛЬШЕ СРЕДСТВ ЧЕМ У МЕНЯ ЕСТЬ НА СЧЁТУ!!!
Обращаюсь к регулятору!
Уважаемые представители Нацбанка Украины.
Сейчас в нашей стране война, очень много семей, женщин, детей, пожилых людей вынуждены находиться за границей для сохранения своих жизней!
Я знаю много аналогичных ситуаций с этим банком лично и уверен их ещё в сотни раз больше!
Прошу Вас осуществить проверку банка Райфайзен! Прошу восстановить справедливость и прекратить мошеннические действия банка Райффайзен!
Очень прошу разобраться в данной ситуации, так как не один знакомый мне банк не поступает так со своими клиентами! Все банки берут (указывают) комиссию сразу и человек может самостоятельно принять решение подходит ему это или нет!
И особенно страшно когда банк начинает тратить деньги которых у тебя нет на счету и загонять тебя в долги ни имея на это никакого права! (недобанк Райффайзен считает это законным)
Для можливості проведення аналізу ситуації написали Вам у приватні повідомленя.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (1)