Начальник Лубенського відділення
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Добрий день. Я вже багато років являюсь клієнтом Райффайзен Банк, а саме обслуговуюсь у Лубенському відділенні. Які б не виникали питання — працівники відділення завжди допомогають їх вирішувати. Завжди усміхнені та приємні у спілкуванні. Роботою та облуговуванням я задоволена. Але хочу поділитися своїм враженням про ситуацію, яку я спостерігала, а саме спілкування з клієнтами начальником Лубенського відділення — Шаповал Альоною Іванівною. Це просто ЖАХ. Не приховане хамство у спілкуванні з її боку. Клієнтам відповідає так, що як взагалі прості смертні посміли до неї звернутися. І це було неодноразово. Після побаченого, хочеться просто піти з банку і ніколи не повертатись. Цікаво, це така офіційна позиція банку, щоб пішло якнайбільше клієнтів через такі дії керівника. Чи це непрофесіоналізм окремої людини? Але найбільше мене вразило, що цей керівник так само спілкується і зі своїми працівниками, відкрито при клієнтах. Я тільки можу уявити, як ця людина спілкується з працівниками, коли відвідувачів немає. Цікаво також те, що за останні роки, у відділенні часто змінюються працівники. Хоча, дивлячись на те, як керівник, спілкується з клієнтами та зі своїми працівниками — це і не дивно. Хто ж витримає таке відношення? Тому, шановне керівництво, зверніть увагу на даного керівника, адже дуже прикро спостерігати, як непрофесійні дії окремої людини, керівника, який має бути обличчям відділення, руйнують імідж всього відділення.
Написать комментарий
Комментарии - 2
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 12 июня 2023, 10:45
- #
Добрий день!
Дякуємо за теплий відгук про співробітників відділення та сигнал щодо керівника! Нам дуже прикро, що це викликало у Вас негативні емоції. Обіцяємо проаналізувати та розібратися у ситуації щодо відділення. Ми завжди раді допомогти нашим клієнтам, щоб Ви були завжди задоволені під час відвідування відділення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Дякуємо за теплий відгук про співробітників відділення та сигнал щодо керівника! Нам дуже прикро, що це викликало у Вас негативні емоції. Обіцяємо проаналізувати та розібратися у ситуації щодо відділення. Ми завжди раді допомогти нашим клієнтам, щоб Ви були завжди задоволені під час відвідування відділення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
- +
- 0
- Edo Fordex
- 12 июля 2023, 16:26
- #
Результати «проаналізувати та розібратися у ситуації» у студію слабо?
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Райффайзен Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43 | 43.9 |
USD | 41.05 | 41.54 |
Все курсы банка |