Огидне обслуговування за процедурою chargeback. Невирішення спору з вини банку.
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 3
- +
- 0
- SergeyNina
- 19 мая 2023, 20:57
- #
Сроки подачи заявки на оскарження 120 дней с момента транзакции.
Проблема в том что номер вашего отправления через в среднем полгода может быть присвоен другому отправлению и доказать что был факт воровства уже невозможно.
Единственная надежда это повторное рассмотрение и главное чтобы приняли справку с Укрпочты
Взагалі можно робити єскалацію чарчбеку , але не з райфом …
Я би пішов до суду , це більш дієво …
Я би пішов до суду , це більш дієво …
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Райффайзен Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.2 | 44.18 |
USD | 41.55 | 42.23 |
Все курсы банка |
Спірна транзакція 455991
Замовлення, проплачене з рахунку Райфайзен банку та замовлене на майданчику Аліекспрес приїхало до мого міста Дніпро, але загубилося (вкрали — це часта ситуація) на шляху до поштового відділення. Аліекспрес мені відмовив у суперечці не розбираючись у ситуації, мотивуючи тим, що замовлення нібито приїхало і можна його отримати. Наприкінці січня я звернувся до служби підтримки банку для відкриття chargeback, на що отримав відповідь, що це неможливо. Мені вже доводилося стикатися з подібною ситуацією, я знаю свої права і, на жаль, довелося доводити банку, що ця процедура можлива і я маю на неї право.
Нарешті 24 січня банком було ініційовано початок процесу повернення грошей. Я подав усі документи, в тому числі головний документ-доказ — офіційний лист з УКРПОШТИ, який має номер, дату та печатку. У документі чітко сказано, що у відділення товар не приїхав і його місцезнаходження невідоме, отже отримати відправлення я не маю можливості.
Далі у квітні на електронну пошту мені надійшла відповідь, що у поверненні грошей мені відмовлено, тому що «послуга виконана в повному обсязі і продавець відмовив у поверненні»!!!
Я знову звернувся до служби підтримки для роз’яснення ситуації, де мені пообіцяли, що зі мною зв’яжеться відповідальна особа. Через тиждень і мої численні дзвінки відповідальна особа таки зв’язалася зі мною. Діалог з нею дався мені дуже складно. Відповідальна особа заявила: «Які претензії до банку, звертайтеся за компенсацією до Укрпошти». Так мені знову довелося доводити свої права та розповідати про закон про міжнародну поштову конвенцію, згідно з якою це має право робити лише відправник. Співробітники мають ознаки явної некомпетентності та незнання елементарних речей.
В підсумку ми таки знову ініціювали процес повернення грошей. Я попросив звернути особливу увагу на беззаперечний доказ — лист із Укрпошти. Мені пообіцяли, що як буде відповідь, мені повторно надішлють її на електронну пошту або повідомленням. Але ніякої відповіді я так і не отримав.
17 травня я вирішив перевірити статус моєї справи та зателефонував на гарячу лінію банку. Там повідомили, що мені знову відмовили у поверненні грошей. Я вимагав повідомити причину. Того ж дня мені повторно надіслали листа відписку як минулого разу, але цього разу доклали скріншот причини — відповідь банку еквайрінгу.
І, УВАГА, ВІДПОВІДЬ!
Acquirer’s Pre-Arb Response Information
Response:
Decline
Why are you not accepting liability?
The issuing bank has failed to provide a sufficient description of the goods/services being disputed by the cardholder. This is a fatal error according to Visa, as such we cannot accept this case.
А ЦЕ ПЕРЕКЛАД:
Информация об ответе эквайера перед арбитражем
Ответ:
Отклонить
Почему вы не принимаете на себя ответственность?
Банк-эмитент не предоставил достаточного описания товаров/услуг, оспариваемых держателем карты. Согласно Visa, это фатальная ошибка, поэтому мы не можем принять этот случай.
Тобто виходить, що я втрачаю свої гроші саме через банк емітент — Райфайзен банк, який не спромігся адекватно і правильно передати докази і пояснити ситуацію.
І ось зараз знову чекаю дзвінок відповідальної особи для пояснення цієї ситуації. Скільки я його чекатиму — це риторичне питання. Кажуть — у порядку черги. Видно дуже велика черга у цьому банку на вирішення спірних ситуацій.
В наявності — неналежне та неякісне надання послуги. Банк абсолютно не клієнтоорієнтований, не бажає виконувати свої обов’язки, дуже складно вести з Райфайзеном справи. Банк явно не цінує своїх клієнтів.
Дякуємо Вам за відвертий відгук! Запит на оскарження проведеної операції може бути розглянуто профільним підрозділом згідно правил та термінів платіжної системи та за результатом Банк готовий надати лист-пояснення щодо сформованого рішення.
Нам дуже прикро, що Ви опинились у такій ситуації та ми пропонуємо розглянути її повторно у індивідуальному порядку.
За результатом ми зв'яжемось із Вами додатково. Дякуємо за розуміння.
З повагою та турботою,
@RaifHelp