1.5 місяці та 20 днів відповідно чекаю закриття кредитуного рахунку та обіцяного дзвінка від Райффайзен Банку
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 6
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 16 февраля 2023, 15:09
- #
Звернення передано успішно до менеджера з питань клієнтського сервісу, для аналізу. З Вами надалі зв’яжеться наш фахівець. Дякуємо за розуміння.
- +
- 0
- Сергій Нестеренко
- 16 февраля 2023, 22:38
- #
Як завжди? Не пройдьот і полгода?
- +
- 0
- natashaGra
- 17 февраля 2023, 10:48
- #
Как и всегда, а когда ответит менеджер и ответит ли?
Типичная ситуация. видимо проценты не рассчитала. Тело вы погасили ну вот проценты…
При закрытии счета либо погашения кредита… надо всегда 1 дня 1 го месяца опять обращаться в отделении и уточнят что со счетом…
По поводу закрытыя счета до 90 дней он может закрыватся… в таком случае открывается дебетовая карта обычная и через приложения смотриться что происходит с кредитным…
При закрытии счета либо погашения кредита… надо всегда 1 дня 1 го месяца опять обращаться в отделении и уточнят что со счетом…
По поводу закрытыя счета до 90 дней он может закрыватся… в таком случае открывается дебетовая карта обычная и через приложения смотриться что происходит с кредитным…
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 23 февраля 2023, 15:01
- #
- Полезный комментарий
Доброго дня.
Щойно отримали від менеджера інформацію щодо того, що запит з Вашого питання успішно вирішено. Дякуємо Вам за звернення!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Щойно отримали від менеджера інформацію щодо того, що запит з Вашого питання успішно вирішено. Дякуємо Вам за звернення!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
- +
- 0
- responsible
- 23 февраля 2023, 22:31
- #
Підтверджую, що банк виправив ситуацію, цілком вирішивши мою проблему.
Приємно здивований швидкістю реагування на мій запит на minfin.com.ua та якістю взаємодії із новим відповідальним менеджером банку.
Вважаю, що Райффайзен Банк повністю реабілітувався.
Ґречно дякую, Ірино! :)
Приємно здивований швидкістю реагування на мій запит на minfin.com.ua та якістю взаємодії із новим відповідальним менеджером банку.
Вважаю, що Райффайзен Банк повністю реабілітувався.
Ґречно дякую, Ірино! :)
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Під час моїх дзвінків із запитами та скаргою оператори банку перепрошують, фіксують звернення, обіцяють дзвінок менеджера й просять чекати.
Сьогодні 16 лютого 2023 р.:
— минуло 1.5 місяці від мого закриття рахунків;
— кредитний рахунок банком не закритий;
— минуло 20 днів, як я чекаю обіцяного дзвінка від банку;
— інформація банком в Українське Бюро Кредитних Історій не надіслана;
— зворотній зв’язок у будь-якій формі відсутній — банк ігнорує мої запити та скаргу.
Дуже прикро, що Райффайзен Банк не турбується про свою репутацію. Чи можливо я помиляюсь й тут трапилася на системна, а помилка персоналу, на яку банк відреагує?
Існує прислів'я: «Обіцяного три роки чекають, а на четвертий відмовляють».
Сподіваюсь, що це прислів'я не про мій випадок й проблема буде вирішена цивілізовано та полюбовно.
Нам щиро прикро, що у Вас виникла така ситуація. Ми хотіли б розібратись у цьому та вирішити питання.
Просимо, будь ласка, уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону). Будемо дуже вдячні.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Щойно отримали від менеджера інформацію щодо того, що запит з Вашого питання успішно вирішено. Дякуємо Вам за звернення!
З повагою та турботою,
@RaifHelp