Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Паганий онлайн банкінг

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
SelenaO2 19 июня 2022, 12:24
Проблеми з оплатами, тому не можу порадити цей банк. Для того щоб оплатити 4 рахунки в онлайн банкінгу знадобилось 1,5 годин часу які мені не повернути. Ще година на спілкування з представниками банку по проблемі.
Звернення до банку — то не ми, то мобільний оператор — ми всі повідомлення відправляємо. Представники банку не розуміють що у мене не має проблем із мобільним звязком, а є проблеми з оплатою і вирішувати не хочуть. Варіант — ми відправили — далі не наші проблеми, не варіант.
При тих самих проблемах в іншому банку — вирішили питання за 15−20 хвилин без футболяння.
Райффайзен Банк
Ответ банка
19 июня 2022, 12:30
Доброго дня!
Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою.
Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому просимо написати нам в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону) та яким каналом зв'язку Ви звертались з даним питанням до нас (можливо Інформаційний центр/чат системи «Райффайзен Онлайн»/відділення Банку)
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 22 июня 2022, 10:53
Доброго дня.
Перш за все, ми б хотіли ще раз вибачитись за незручності, які виникли в процесі Вашого обслуговування. Згідно отриманої інформації, Ваш запит було вирішено в телефонному режимі з нашими менеджерами.
З повагою та турботою,
@RaifHelp

Комментарии - 2

+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
22 июня 2022, 10:53
#
Полезный комментарий
Доброго дня.
Перш за все, ми б хотіли ще раз вибачитись за незручності, які виникли в процесі Вашого обслуговування. Згідно отриманої інформації, Ваш запит було вирішено в телефонному режимі з нашими менеджерами.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
+
0
Ans
Ans
14 июля 2022, 0:55
#
Обычно у людей 2,3,4 банка и выбор. за вами
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться