Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Найгірше обслуговування.

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Roman Dereza 8 июня 2022, 13:12
Я в 20 чіслах травня відкрив рахунок, для того щоб передати батькам картки для виїзду за кордон. Менеджеру банка казав що у батьків немає смартфонів то оформлюю на себе. Поповнив картку, а банк заблокував сумму. Кажуть фінмониторінг, ок скидую ЗП за останій рік, сумма блока 21 т грн. Сказали 1−2 дня розглядають, вже пройшло 6 діб і нічого, нікто нічого не знає, відповідають через раз, служба підтримки взагалі незрозуміло для чого. На сьогодні батьки за кордоном. без коштів. Вибирав банк з іноземним капіталом, думав буде краще працювати за кордоном.
Райффайзен Банк
Ответ банка
8 июня 2022, 13:14
Доброго дня!
Для можливості проведення аналізу ситуації просимо написати нам у приватні повідомлення Ваш ідентифікаційний код.
З повагою та турботою,
@RaifHelp

Комментарии - 3

+
0
Roman Dereza
Roman Dereza
10 июня 2022, 12:02
#
Написав код , все одно нічого не трапилось. Пишуть надайте дані і нічого не роблять далі.
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
10 июня 2022, 16:40
#
Ваш запит наразі в роботі, просимо зачекати, як тільки буде інформація по ньому — ми напишемо. Дякуємо за очікування
+
0
Ans
Ans
14 июля 2022, 1:03
#
Банк же каждого обслуживает индивидуально
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться