Неякісне обслуговування клієнтів з кредитними картками
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 4
- +
- 0
- Віталій Прус
- 25 мая 2022, 13:25
- #
Дякую площадці minfin за можливість діалогу з банку,надіюсь на діалог з банком не за ради діалогу (дотримання процедури), а реальне вирішення як проблеми. Я готовий до конструктиву!
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 6 июня 2022, 8:56
- #
- Полезный комментарий
Доброго дня, Віталій, перепрошуємо за тривале очікування відповіді та за виниклу ситуацію. Кошти були повернені, інформація відображена у виписці Вашого рахунку.
З повагою,
@RaifHelp
З повагою,
@RaifHelp
- +
- 0
- Віталій Прус
- 6 июня 2022, 9:08
- #
- Полезный комментарий
Доброго дня! Щиро вдячний Райфайзенбанку за конструктивний підхід до моєї проблеми описаної вище, банк вирішив її та повернув кошти, дуже приємно. Також хочу подякувати інформаційній платформі Мінфін за можливість за її посередництвом вирішувати ті чи інші фінансові питання. У цей складний для нас час хочу побажати Райфайзенбанку та Мінфіну фінансових успіхів у всіх починаннях. Та в свою чергу РЕКОМЕНДУЮ Райфайзенбанк клієнтам для своїх банківських операцій та інформаційну платформу Мінфін як надійну опору у ваших фінансових баталіях. Всім ДЯКУЮ!!!
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Райффайзен Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 42.6 | 43.55 |
USD | 41.1 | 41.58 |
Все курсы банка |
Як висновок РОЗЧАРОВАНИЙ співпрацею з Райффайзен банк Аваль та ШКОДУЮ що свого часу почав користуватися кредитними продуктами цієї установи. Лише респект консультантам гарячої лінії, якби не вони я думаю за кіль днів сума моїх збитків потроїлася. Шановна адміністраціє банку відчуваю себе ОБДУРЕНИМ.
Ми проаналізуємо ситуацію та надамо коментарі.
З повагою,
@RaifHelp
З повагою,
@RaifHelp