Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Угрозы со стороны банка!!!

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
monishchenko 11 ноября 2021, 12:12
Отделение по адресу: Полтава, ул. Монастырская, 5-А
Сегодня в 10.22 позвонили с банка не на мой личный телефон, а на рабочий, отношения к которому я ни какого не имею. Сотрудник банка аваль, не мне лично, а 3 стороне передал, что бы я готовился, так как ко мне выезжает выездная бригада и будет проведен опись имущества. Я просто в шоке, это уровень европейского банка ??? Сколько было нарушено законов? Куда смотрит руководство этого так называемого банка!!!
Райффайзен Банк
Ответ банка
11 ноября 2021, 12:22
Доброго дня! У разі, якщо Клієнт має невиконані зобов’язання перед Банком, Банк здійснює дзвінки на номери телефонів, вказані при оформлені продуктів, або ті, які стали відомі Банку в процесі обслуговування Клієнта, лише в тому випадку, коли не вдається встановити контакт з Клієнтом -позичальником за основним контактним номером телефону. При цьому, Банк не розголошує інформацію, яка складає банківську таємницю Клієнта. Для проведення більш детальної перевірки ситуації, яка склалася, просимо в особистих повідомленнях Банку зазначити свої данні (прізвище, ідентифікаційний номер та номер телефону, на який було здійснено дзвінок), а також, Ви маєте можливість перетелефонувати на номер, з якого дзвінок здійснювався, та обговорити порядок врегулювання ситуації з працівником Банку.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 15 ноября 2021, 18:19
Доброго дня! Проаналізована викладена Вами інформація та встановлено, що за робочим номером телефону з Вами спілкувалися працівники уповноваженого підрозділу та, в подальшому, оскільки Ви відмовились від спілкування, передали Вам інформацію про наслідки ухиляння від розмов та відмови врегулювання ситуації. Запевняємо Вас, що працівники Банку дотримуються стандартів спілкування та вимог діючого законодавства та не вчиняють тиску не здійснюють погроз. Просимо Вас, в разі бажання знайти шляхи врегулювання ситуації, зв’язатися з представником Банку за вказаним номером телефону.
З повагою та турботою,
@RaifHelp

Комментарии - 4

+
0
monishchenko
monishchenko
11 ноября 2021, 13:45
#
На основной телефон звонки не поступали, ваши сотрудники нарушили целый ряд пунктов закона, а именно
— використовувати погрози, шантаж, вчиняти психологічний та фізичний тиск
— повідомляти третіх осіб про наявність заборгованості
— шкодити репутації споживача
— Проведення особистих зустрічей можливе виключно з 9 до 19 години, за умови, що особа, з якою здійснюється взаємодія, не заперечує проти проведення з нею зустрічі та попередньо надала згоду на особисту зустріч під час телефонної розмови або окрему письмову згоду на це. Місце і час зустрічі підлягають обов’язковому попередньому узгодженню.
— зустрічатися з боржником без повідомлення та погодження цієї зустрічі;
+
0
monishchenko
monishchenko
12 ноября 2021, 11:14
#
Предоставьте мне запись разговора, имя и фамилию человека, что угрожал мне, номер телефона с какого он звонил !!!
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
15 ноября 2021, 18:19
#
Полезный комментарий
Доброго дня! Проаналізована викладена Вами інформація та встановлено, що за робочим номером телефону з Вами спілкувалися працівники уповноваженого підрозділу та, в подальшому, оскільки Ви відмовились від спілкування, передали Вам інформацію про наслідки ухиляння від розмов та відмови врегулювання ситуації. Запевняємо Вас, що працівники Банку дотримуються стандартів спілкування та вимог діючого законодавства та не вчиняють тиску не здійснюють погроз. Просимо Вас, в разі бажання знайти шляхи врегулювання ситуації, зв’язатися з представником Банку за вказаним номером телефону.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
+
0
monishchenko
monishchenko
22 ноября 2021, 9:21
#
Проблема не решена, банк предоставляет не правдивую информацию Банк покрывает этого преступника, который нарушил целый ряд законов —
використовувати погрози, шантаж, вчиняти психологічний та фізичний тиск
— повідомляти третіх осіб про наявність заборгованості
— шкодити репутації споживача
— Проведення особистих зустрічей можливе виключно з 9 до 19 години, за умови, що особа, з якою здійснюється взаємодія, не заперечує проти проведення з нею зустрічі та попередньо надала згоду на особисту зустріч під час телефонної розмови або окрему письмову згоду на це. Місце і час зустрічі підлягають обов’язковому попередньому узгодженню.
— зустрічатися з боржником без повідомлення та погодження цієї зустрічі;
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться