×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Райффайзен Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.2 | 44.4 |
USD | 42 | 43.15 |
Все курсы банка |
Гроші з картки пішли в невідомому напрямку
В мене на рахунку 800 грн. Поповнюючи на 200 додаток пише, що недостатньо коштів. Я телефоную оператору, вона каже, що в мене фактично на рахунком 54 грн. Я заправляюсь на ОККО і замовляю умовно 50 літрів, а різниця, яка не влізла в бак повертається назад. З іншими банками все було нормально. У Райффайзена:
1. Ми відобразили кошти на вашому рахунку, але їх там немає (Я маю посилку для вашого хлопчика, але я вам її не віддам)
2. Кошти, які повертає ОККО ми відобразили, але не зарахували.
3. Чули би ви реакцію оператора ОККО на цей відвертий брєд.
4. Треба 9 днів, щоб кошти які ми вам показуємо стали реальними коштами.
5. Оператор намагається пояснити цей відвертий цирк і сама не розуміє, що каже.
6. Райффайзен тупо не повертає кошти, показуючи, що вони є, але їх немає.
Оператори відповідають шаблонно, чому баланс відображається такий, а по факту він інший відповісти не можуть або не хочуть.
Вот прям дуже НЕ рекомендую зв’язуватися з цим банком, а особливо з Raiffeisen Fiska.
Всім бобра!
Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою. Кошти при розрахунку дійсно блокуються та Банк очікує від торгової точки запит на фактичне списання, якщо його не отримує — сума операції розблоковується з 8 на 9 календарний день. Це залежить від торгової точки також, так як нею прийнято рішення не надсилати до Банку запит на списання коштів в повній сумі і таким чином здійснити повернення.
Ми хотіли б розібратись та спробувати допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або фінансовий номер телефону) та яким саме чином Ви звертались до Банку (телефонним дзвінком, у чаті?)
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (4)
Неадекваты
Так вот я согласился на проверку и предоставил все необходимые документы. После этого у них последовал ответ «дякуємо за надані документи та роз’яснення, рішення залишається без змін. Ви можете звернутись на відділення для закриття рахунків та перерахування залишків в інший банк».
Так я вот тогда не понимаю, в тексте было указано, для разблокировки и поновления счета нужно предоставить документы, я предоставил, но это было до одного места.
Первый пункт это вообще цирк, для разблокировки счета, нужно написать заявление на его закрытие…этого вообще не понять.
Понабирают птушников, и сами потом не знаю что пишут и зачем это им нужно.
В итоге тратят время на сбор документации, да еще и ехать нужно в отделение закрывать счет.
Використовуючи надане законодавством право, Банк даним листом повідомляє Вам про
припинення обслуговування від «17» лютого 2023р. у зв’язку з встановленням неприйнятно
високого рівня ризику.
Для розблокування рахунку / поновлення обслуговування необхідно:
— або надати заяву на закриття рахунків та реквізити для безготівкового перерахування
залишків на рахунок, відкритий в іншому банку.
— погодитись на проведення Банком перевірки щодо діяльності Клієнта, а саме надати до обслуговуючого відділення відповіді на перелік запитань:
• надати документи, які підтверджують фінансовий стан в обсягах проведених
операцій;
• актуальний опитувальник з коректними джерелами та фінансовим станом.
• Відповідно до Публічної угоди у Банку заборонено проводити операції, пов’язані з
віртуальними активами
При зверненні на відділення обов’язково надати цей Лист-повідомлення
співробітнику відділення. В інакшому випадку надати заяву на закриття рахунків.
У попередньому зверненні ми надали відповідь.
Зпевняємо, що Банк сумлінно дотримується чинного законодавства та дбає про безпеку. Профільний підрозділ може запросити у клієнта документи, що підтверджують джерело походження коштів або їх рух протягом певного періоду.
За отриманням документів інформацію може бути проаналізовано та сформовано результат. Після чого клієнтам надається інформування у вигляді листа.
Згідно наданої Вами інформації у зверненні, вказано 2 варіанти вирішення ситуації — це надання додаткових документів за зверненням до відділення або закриття рахунків.
Закрити рахунки у даному випадку можливо за зверенням до відділення Банку із паспортом та ідентифікаційним кодом.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Якість обслуговування
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Банк не віддає кошти!!!
31.10.22 на мою карту поступили кошти за проданий товар. Як вияснилося потім, що за куплений товар розплатилися коштами, які ніби то списали шахрайським способом з карти третьої особи. Мої всі рахунки заблокували. Я написала заяву до поліції, справа ще відкрита! Звернулася до банку з проханням розібратися в ситуації і розблокувати мої рахунки, так як я теж потрапила в не приємну ситуацію з шахраями. На що банку відповів, що я маю повернути кошти, які надійшли на мою карту — третій особі. Я надала всі докази банку, що товар отримали і я не крала гроші з ніякої карти третьої особи. На моє питання хто мені поверне товар, якщо я поверну кошти — банк не відповів.
Третя особа як вияснилося в ході справи була в змові з людиною, яка отримала товар — звонила мені, погрожувала і говорила, що поки я не поверну їй кошти, то мене не розблокують і свою скаргу вона не забере з банку. Вся ситуація 10 разів була повідомлена в банк, написані купа заяв та звернень. Але банк не реагував на це, єдине що вони могли зробити, щоб не розбиратися в ситуації — визнати мене неблагонадійним клієнтом і шахраєм. Тепер сама цікаве!!! Який шахрай тримає в банку 3000 доларів протягом декількох років!!! Який користується послугами і отримає зарплатню протягом 4 років в цьому банку!!! Кошти в грн, були переведені на рахунок іншого банку.
3000 доларів банк не повертає через касу, ці кошти були куплені онлайн через їх інтернет-банкінг протягом 2021 року з зп карти. Банк запропонував перевести кошти swift- платежем, але вказав в назначенні платежу — ст. 15 відмивання коштів! Такий платіж повертається звичайно ж назад до банку, бо жоден банк не прийме такий swift-платіж ніколи!!! Комісія 25 доларів за такий переказ, яка звичайно не повертається!!! Тобто банк просто обкрадає клієнтів, спираючись на якісь невідомі внутрішні постанови! Ще й знову і знову пропонує робити такі перекази — щоб забрати собі всі кошти!
Банк відмовляється надати будь-які документи, чому я не можу отримати гроші через касу!!! Відмовляється надати копії заяв до поліції, які нібито написала постраждала третя особа!!! Я вже 4 місяці не можу отримати свої гроші, то якісь несправності, завжди якісь відмазки, потім swift-платежі, які в принципі не можливі з таким призначенням. Виходить так, що банк просто заробляє комісію на чесних людях, які все життя працювали офіційно! Ще й сприяє в роботі шахраїв, і пропонує повертати їм кошти, а на відмову — блокує просто і не віддає гроші!
Прошу посприяти в тому, щоб Райфайзен банк надав нормативні акти, документи, які не суперечать постановам НБУ та видав 3000 доларів через касу банку!!!
Нам дуже прикро, що дана ситуація завдала Вам незручності, проте хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі або є звернення відповідного характеру — Вам може надійти запит щодо надання підтвердних документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно або не підтверджують джерело походження — рахунок блокується.
Ми маємо бажання більш детально провести аналіз ситуації та спробувати допомогти, а тому просимо надати в особисті повідомлення Ваш ідентифікаційний код або фінансовий номер телефону.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (6)
Спроба викрадення коштів з картки
Ось де головна претензія! 3D secure робить через раз! Інколи через два!
Перш за все, дякуємо за очікування на відповідь.
Безпека наших клієнтів – найважливіший пріоритет Банку. Нам щиро прикро, що у Вас склалась така ситуація та Ви зіткнулись з можливим шахрайством. Запевняємо, що Банк не проводить сумнівних списань, та не передає дані карт третім особам. Послуга 3D Secure підключається автоматично після видачі та активації нової карти. Перевірити активність послуги можливо у Райффайзен Онлайн: розділ Рахунки — обираєте потрібну карту — Дії — Налаштування 3D Secure.
Також, дуже хочемо розібратися та проаналізувати Ваші звернення, прохання написати нам у приватні повідомлення свої дані (ідентифікаційний код та контактний номер телефону). Будемо вдячні.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (3)
Санкції
Райффайзен Банк в Україні, є окремою юридичною особою, що зареєстрована та працює виключно на території України за українським законодавством. Банк дотримується всіх встановлених вимог воєнного стану, санкцій на інших обмежень щодо країни-агресора.
Режим секторальних санкцій щодо російських банків передбачає припинення будь-яких відносин з ними, у тому числі платежів. Український Райффайзен Банк фактично припинив відносини з російськими банками ще рік тому і буде й надалі неухильно дотримуватись санкційного режиму.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (8)
З карти вкрали гроші
Нам щиро прикро, що у Вас склалась така ситуація та Ви зіткнулись з шахрайством. Запевняємо, що Банк не проводить сумнівних списань, та не передає дані карт третім особам. Просимо, будь ласка, в першу чергу власнику рахунку звернутися в Інформаційний центр Банку 0800 500 500 або в «Чат» Райффайзен Онлайн та зафіксувати заявку на оскарження списаних сум, надалі наші фахівці будуть працювати над цим.
Хочемо зауважити, що всі списання банк здійснює згідно запитів, які надходять — і якщо в запиті на списання від сервісу (у Вашому випадку це aliexpress) було вказано всі дані Вашої картки, то ми, на жаль, не можемо «відмовити» сервісу в такому списанні.
Для більш безпечного користування карткою рекомендуємо одразу налаштовувати по картці функцію 3D Secure — за допомогою цієї функції операції в інтернеті виконуються з підтвердженням за допомогою одноразового коду, що надсилається на Ваш номер телефону, та без введення даного коду буде неможливо провести операцію.
На даний момент на цьому сайті тимчасово операції заблоковані, оскільки на сайт продовжуються хакерські атаки, відновлення операцій буде можливим, коли це стане безпечно.
Навіть уявити не можемо, які Ви переживаєте емоції проте, зробимо все можливе.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (5)
Возврат денег которые не выдал банкомат
Перш за все, дякуємо Вам за очікування відповіді.
Розуміємо Ваше хвилювання, дійсно ситуація неприємна. Вибачте за незручність. Розумієте, банкомат — це техніка як і ваш смартфон, яка іноді може дозволити собі перезавантажити чи ще щось.
Ви зробили вірно, що звернулись до лінії підтримки Вашого Банку для створення запиту на оскарження операції. Терміни розгляду встановлюються міжнародною платіжною системою. Так як ситуація сталась із банкоматом Райфу — ми завжди готові піти на зустріч на надати відповідь за запитом від Банку, що обслуговує карту.
Щодо можливості пришвидшення розгляду запиту на оскарження операції рекомендуємо звернутись до Вашого Банку.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Нам прикро отримати такий коментр. При проведенні неуспішного зняття коштів для здійснення оскарження операції необхідно звернутись до лінії підтримки банку, що обслуговує карту.
За отриманням запиту від обслуговуючого карту банку ми завжди готові до комунікації та надаємо відповідь. Термін розгляду запиту на оскарження встановлюються міжнародною платіжною системою та для пришвидшення розгляду оскарження необхідно звернутись до банку, що обслуговує карту.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (17)
Хамське відношення працівника РАЙФАЙЗЕН БАНКУ аваль , шантаж та приниження
На дії працівника банку щодо здійснення погроз та шантажу
Звертаюсь до Вас с проханням здійснити заходи притягнення до відповідальності працівника банку центрального офісу Сергієнко Бориса Борисовича, який займає посаду менеджера відділу кредитної заборгованості райфайзен банку аваль.
28 лютого 2023 року я звернулась до банку з приводу врегулювання кредитної заборгованості за кредитною картою № 5120700010322716, за якою створився борг в розмірі 436 гривень. Я просила оформити реструктуризацію, та намагалася запитати, що з моєю заявкою, яку я подала на реструктуризацію 30 січня 2023 року, адже відповіді по заявці я не отримала і не розумію як бути далі, адже заборгованість зростає.
Працівник банку ввів мене в оману, сказав, що я неправильно подала заявку, тобто, заявка подана на рефінансування, а не на реструктуризацію, а це різні речі, тому відповіді і немає. Потім працівник став звинувачувати мене, що я самий проблемний клієнт банку, що я зловживаю становищем та не хочу платити, змусив мене виправдовуватись, чому так сталося (на що він не мав морального права), принижував. Працівник банку Сергієнко Борис Борисович постійно принижував мене, вимагав негайного внесення коштів. Знущання здійснювались близько години, при цьому працівник сказав, що особисто буде переслідувати мене, і якщо я не внесу заборгованість до того числа, яке він поставив самостійно, мої рахунки арештують, а справу передадуть до суду. Я постійно виправдовувалась, що я не відмовляюся платити, а до банку звернулась задля врегулювання кредитної заборгованості, з проханням надання кредитних канікул, які допоможуть мені хоч якось покращити мій фінансовий стан. Я намагалась поговорити з працівником Сергієнко про те, що телефоную я все ж таки з приводу врегулювання боргу, а преступницею себе не вважаю, не дивлячись на приниження цієї особи, та просила повернутись до питання подання заявки на реструктуризацію, адже не розумію, її розглядають чи ні, але з мене продовжували знущатись. На моє прохання представитись, так як працівник не сказав як його звати, мені відповіли, що нададуть таку інформацію лише після того, як працівник висловиться, і далі продовжував погрожувати шантажем та принижувати, мені прийшлось вислухати, таке приниження, щоб дізнатись як його звати. Потім мені стало зле, я положила слухавку, але тортури продовжувались з номеру 0503589826, з якого перетелефонував Сергієнко та продовжував знущатись. Людина продовжувала мені погрожувати, я вже потребувала медичної допомоги і положила слухавку невзмозі більше витримувати знущання. Сергієнко потім продовжував писати мені повідомлення з погрозами у вайбері. Питання щодо отримання інформації щодо реструктуризації вирішене не було. З приводу незаконного переслідування, погроз та шантажу, а також доведення мене до безпорадного стану, який потребував медичної допомоги, на Сергієнко Бориса Борисовича я подала заяву до Національної поліції. Маю всі записи розмов з цією особою.
Натомість пізніше, зателефонувавши до банку, питання було вирішене іншими працівниками банку, та виявилось, що моя заявка на реструктуризацію опрацьована, погоджена 08 лютого та знаходиться в роботі, а мені необхідно дочекатись, поки банк проведе її та внесе зміни у Додаток. Таким чином Сергієнко перевищив свої повноваження, ввів мене в оману щодо стану моєї заявки, знущаючись з мене, займався самоуправством. Буду дуже вдячна Банку, якщо дана людина Сергієнко Борис Борисович) буде відсторонена від своїх службових обов’язків та звільнена, адже такі неадекватні люди не повинні паплюжити репутацію банку, все ж таки моє питання було вирішене іншими працівниками банку, які дотримуються етикету ділового спілкування з клієнтами. Якщо Банк особисто призначає (закріплює) працівника щодо врегулювання моєї кредитної справи, прошу Вас призначити іншого працівника банку.
Нам щиро прикро за ситуацію, яка склалась під час обслуговування. Приносимо вибачення свої вибачення. Ми цінуємо кожного клієнта та намагаємось завжди створити комфортні умови обслуговування. Розуміємо, що наразі дуже складні часи для кожного українця та у випадку скрутного становища завжди готові розглянути питання, щодо погашення кредиту індивідуально.
Дякуємо за зворотній зв'язок, ми обов'язково все проаналізуємо та розберемось у ситуації. Будемо тримати Вас в курсі.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Дякуємо за можливість розібрати ситуацію та ще раз перепрошуємо за завдані незручні і негативні емоції. Нам дійсно дуже важливо, щоб Ви залишались лише з гарними враженнями від нашої роботи та обслуговування, тому в якості маленького бонусу та Вашої посмішки відправляємо Вам універсальний сертифікат.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Заробітна плата
Ми не затримуємо виплати заробітньої плати та у разі надходження запиту від зарплатної компанії на зарахування коштів на Ваш рахунок- опрацьовуємо його у найкоротший можливий термін та не пізніше наступного робочого дня.
У даному випадку рекомендуємо звернутись до бухгалтера зарплатної компанії з питання перерахування коштів на Ваш рахунок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (3)
Зникли кошти
В першу чергу хочемо подякувати за очікування.
Нам щиро прикро, що у Вас склалась така ситуація та Ви зіткнулись з шахрайством. Запевняємо, що Банк не проводить сумнівних списань, та не передає дані карт третім особам. Просимо, будь ласка, в першу чергу власнику рахунку звернутися в Інформаційний центр Банку 0800 500 500 або в «Чат» Райффайзен Онлайн та зафіксувати заявку на оскарження списаних сум, надалі наші фахівці будуть працювати над цим.
Хочемо зауважити, що всі списання банк здійснює згідно запитів, які надходять — і якщо в запиті на списання від сервісу (у Вашому випадку це aliexpress) було вказано всі дані Вашої картки, то ми, на жаль, не можемо «відмовити» сервісу в такому списанні.
Для більш безпечного користування карткою рекомендуємо одразу налаштовувати по картці функцію 3D Secure — за допомогою цієї функції операції в інтернеті виконуються з підтвердженням за допомогою одноразового коду, що надсилається на Ваш номер телефону, та без введення даного коду буде неможливо провести операцію.
На даний момент на цьому сайті тимчасово операції заблоковані, оскільки на сайт продовжуються хакерські атаки, відновлення операцій буде можливим, коли це стане безпечно.
Навіть уявити не можемо, які Ви переживаєте емоції проте, зробимо все можливе.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (3)
Raiffeisen заблокував для всіх клієнтів транзакції з Aliexpress
Пройшов цілий день, фахівці з безпеки райфу мали вже щось знайти. Де результати?
Сотні тисяч людей не можуть зробити покупки через одного товариша. Зауважу, що Aliexpress — найбільший торговий майданчик у світі та з безпекою там все гаразд. На відміну від громадян, котрі реєструють на своїх телефонах якісь розводилова, типу кешбеків, а потім пишуть, що у них вкрали гроші.
Райфу величезний мінус через неадекватну реакцію на точковий інцидент. Це просто провал. Спробую достукатися до ЗМІ, щоб оприлюднити це
В першу чергу хочемо подякувати за очікування.
Безпека наших клієнтів – найважливіший пріоритет Банку. У разі виявлення неодиночних звернень, щодо списань на тому чи іншому сервісі, фахівці проводять ретельну перевірку, для виявлення причин та можливості подальшого користування Інтернет ресурсом. Райф — завжди гарантує збереження коштів, проте і сам держатель карти також має дбати про безпеку: не передавати дані карти шахраям, не вносити дані карти на не захищеному сайті, перевірити чи підключено карту до послуги 3D Secure ( послуга, яка формує ОТП-пароль у вигляді смс при проведенні платежу).
Щодо питання з ресурсом Aliexpress, тимчасово операції на сайті заблоковані, оскільки на сайт продовжуються хакерські атаки, відновлення операцій буде можливим, коли це стане безпечно.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (10)
Aliexpress шахрайство, списання всієї суми на рахунку
Гроші лежали — банк користувався ними, даючи кредити і інші операції. А надійність зберігання не гарантував.
Поверніть гроші через вашу вину у системі безпеці. А то наче карта валялась на вулиці.
Нам прикро, що Ви зіткнулись з шахрайством та це вплинуло на враження про нас. Запевняємо, що Банк не проводить сумнівних списань, та не передає дані карт третім особам. Ви правильно зробили, що одразу звернулись до банку з інформацією про це списання та зафіксували запит на оскарження. Наразі, цей запит знаходиться на розгляді, ми направили його до платіжної системи для детального аналізу та перевірки можливості повернення коштів.
Ми цілком розуміємо Ваше невдоволення та обурення, особливо, коли ситуація виникає несподівано. Та хочемо зауважити, що всі списання банк здійснює згідно запитів, які надходять — і якщо в запиті на списання від сервісу (у Вашому випадку це aliexpress) було вказано всі дані Вашої картки, то ми, на жаль, не можемо «відмовити» сервісу в такому списанні.
Для більш безпечного користування карткою рекомендуємо одразу налаштовувати по картці функцію 3D Secure — за допомогою цієї функції операції в інтернеті виконуються з підтвердженням за допомогою одноразового коду, що надсилається на Ваш номер телефону, та без введення даного коду буде неможливо провести операцію.
По запиту на оскарження, який Ви подали, як тільки до банку надійдуть результати розгляду, Вам одразу ж буде направлено смс-повідомлення
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (3)
Райф готовится к отрицательному всплытию
Райффайзен Банк Україна є окремою юридичною особою і здійснює діяльність виключно на території України. Банк припинив відносини з клієнтами та грошима, що мають російське та білоруське походження. Ми підтримуємо санкції проти країни-агресора.
Група РБI першою з міжнародних банківських груп оголосила, що розглядає всі стратегічні можливості щодо майбутнього Райффайзенбанк росія, в тому числі ретельний спланований вихід з банку. Проте з огляду на складність ситуації і, в тому числі, на обмежувальні заходи, встановлені російською федерацією, цей процес триває
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (7)
Термінал не зарахував гроші
Дуже прикро, що з Вами сталась така ситуація. По запитам на оскарження в банкоматах, зазвичай, термін розгляду — до 5 днів, оскільки потрібно провести інкасацію банкомату, здійснити перевірку камер спостереження та звірити залишки, але іноді виникають затримки, пов'язані з необхідністю додаткової перевірки.
По Вашій заявці на оскарження ми зафіксували додатковий запит на пришвидшення розгляду. Приносимо вибачення за незручності.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (6)
Банк не захищає ваші кошти, шахраї списали гроші з карти без будь-якого мого підтвердження
Нам прикро, що Ви зіткнулись з шахрайством, та запевняємо, що Банк не проводить сумнівних списань, та не передає дані карт третім особам. Ви правильно зробили, що одразу звернулись до банку з інформацією про це списання.
Ми цілком розуміємо Ваше невдоволення та обурення — особливо, коли ситуація виникає несподівано. Та хочемо зауважити, що всі списання банк здійснює згідно запитів, які надходять — і якщо в запиті на списання від сервісу було вказано всі дані Вашої картки, то ми, на жаль, не можемо «відмовити» сервісу в такому списанні.
Для більш безпечного користування, рекомендуємо одразу налаштовувати по картці функцію 3D Secure — за допомогою цієї функції операції в інтернеті виконуються з підтвердженням за допомогою одноразового коду, що надсилається на Ваш номер телефону, та без введення даного коду буде неможливо провести операцію.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (4)
Несанкціоноване списання коштів з картки
Платіж був проведений у євро, з приміткою aliexpress. Карта фізично знаходилась у мене, при цьому до жодного сайту я ії не додавал ніколи.
Підтверження транзакціі с смс на номер телефону не приходило. Лише прийшло повідомлення про списання коштів.
Користуюсь картками різних банків більше 20 років, проте в такій ситуації вперше. Заявку в банку прийняли № 462935, чекаю на вирішення цієї проблеми!!!
Виглядає як утечка приватної інформаціі користувачів банку.
Нам прикро, що Ви зіткнулись з шахрайством, та запевняємо, що Банк не проводить сумнівних списань, та не передає дані карт третім особам. Ви правильно зробили, що одразу звернулись до банку з інформацією про це списання, та зафіксували запит на оскарження. Наразі, цей запит знаходиться на розгляді, ми направили його до платіжної системи для детального аналізу та перевірки можливості повернення коштів.
Ми цілком розуміємо Ваше невдоволення та обурення — особливо, коли ситуація виникає несподівано. Та хочемо зауважити, що всі списання банк здійснює згідно запитів, які надходять — і якщо в запиті на списання від сервісу (у Вашому випадку це aliexpress) було вказано всі дані Вашої картки, то ми, на жаль, не можемо «відмовити» сервісу в такому списанні.
Для більш безпечного користування карткою рекомендуємо одразу налаштовувати по картці функцію 3D Secure — за допомогою цієї функції операції в інтернеті виконуються з підтвердженням за допомогою одноразового коду, що надсилається на Ваш номер телефону, та без введення даного коду буде неможливо провести операцію.
По запиту на оскарження, який Ви подали, як тільки до банку надійдуть результати розгляду, Вам одразу ж буде направлено смс-повідомлення
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (3)
Несанкціоноване списання коштів з картки
Нам прикро, що Ви зіткнулись з шахрайством, запевняємо, що Банк не проводить сумнівних списань.
Переказати кошти з рахунку або сплатити карткою 3-я особа може при умові, якшо надано дані по картці чи до входу в додаток.
Ми хотіли б розібратись та спробувати допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону) та яким саме чином Ви звертались до Банку (телефонним дзвінком, у чаті або у відділенні?)
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (4)
Подвійне списання коштів через WogPay
Дуже прикро, що дана ситуація завдала Вам незручностей. Але хочемо зауважити, що механіка роботи міжнародних платіжних систем наступна: сервіс, за допомогою якого Ви проводите операцію по картці, спочатку надсилає до банку запит на блокування коштів на картці (операція у стані «В обробці»), а потім — запит на списання. Максимальний термін очікування банком запиту на списання для операцій розрахунку за товар чи послугу — до 8 днів, та якщо на 9 день з моменту здійснення операції підтвердження від сервісу не надійде, або якщо протягом цього терміну сервіс до банку направить запит на скасування — операція зникне з виписки, а кошти за операцію розблокуються і будуть доступними для користування.
Якщо по повторній операції не відбудеться розблокування, та обидва списання будуть повністю оброблені — Ви можете написати до чату системи Райф Онлайн, або зателефонувати до банку для подання запиту на оскарження повторної операції.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Зручно та швидко
Щиро вдячні Вам за позитивний відгук про досвід співпраці з нашим банком!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написать комментарий