Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Отзывы о Райффайзен Банке

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Проблема решена
380991611669 29 марта 2023, 18:43
Вирішила я зробити карту АТБ і приїхала в банк 28.03.23 спеціаліст (Наталія Бондар) мене прийняла але сказала що треба успіть все зробить за 6 хвилин, дуже спішила і я навіть не поняла що вона і каже, карту віддала і відпустила. Приїхала я додому і стала реєструвати карту але номер вказаний невірний і я не можу загрузити додоток, позвонила на гарячу лінію і мені сказали що треба їхати в банк і міняти там номер. Я просто в шоці бо їхати далеко щей в таку погоду, потратила два дні через провину спеціаліста, приїхала в відділення, а цей спеціаліст навіть не вибився. Думка про цей банк погіршилась. Місто Київ, Валерія Лобановського 9/1
Райффайзен Банк
Ответ банка
29 марта 2023, 18:49
Доброго дня!

Дуже прикро, що у Вас склалось таке враження про обслуговування в нашому банку.
Ми передали Ваше звернення до менеджера з питань клієнтського сервісу, який здійснить детальний аналіз даної ситуації для уникнення в подальшому таких прикрих випадків, та зв'яжеться з Вами щодо можливості вирішення питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 29 марта 2023, 19:51
Доброго вечора!
Щойно отримали від менеджера інформацію, що Ваше питання було вирішено, та з відділенням буде проведено відповідні заходи для запобігання подібних випадків в майбутньому. Приносимо Вам наші щирі вибачення, та дякуємо, що допомагаєте нам покращувати сервіс!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
ElenaVA 28 марта 2023, 16:08
Ось причина за якою зі мною більше не хочуть надалі й співпрацювати:
Положеннями абзацу 3 частини 1 статті 15 Закону України «Про запобігання та протидію
легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму
та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» No 361-IX від 16.12.2019 р.
передбачені обставини, з якими законодавець пов’язує наявність у Банка обов’язку щодо
відмови від встановлення (підтримання) ділових відносин з Клієнтом.
Це Ви мабуть про себе писали!!!
Заблокували картку з грошима і не віддають гроші, чекайте 10 робочих днів, а я залишались без грошей і чим мені годувати дитину.не зрозуміло!!! Давно хотіла від них піти і сьогодні вкотре переконалася, що це найгірший банк, нікому не буду його рекомендувати!!!
Райффайзен Банк
Ответ банка
28 марта 2023, 16:13
Добрий день! Нам прикро, що Ви залишились з негативними враженням про Райф.
Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтвердних документів про ці зарахування, а саме про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно або надано не в повному обсязі, що не підтверджують/пояснюють зарахування — рахунок блокується.
Для більш детального аналізу просимо написати в особисті повідомлення Ваші дані (ідентифікаційний код або фінансовий номер), дякуємо.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
khvorost 26 марта 2023, 14:30
Райф завжди пише, що вони «окрема юридична особа» і ніякого відношення до спонсорства війни проти України немае.
Але ж прибуток сплачуется на користь RBI (бо то є власник), який як раз і є спонсором війни проти України. Тобто фактично Райф як раз і спонсує війну.
Чому на це залющує очі НБУ та СНБО, нам не відомо. Алеж є припущення що за це добре сплачуется «кєшем» керівництву НБУ.
Наразі я направив запит до НБУ, чекаему на «корупційну відповідь» від НБУ …
Райффайзен Банк
Ответ банка
26 марта 2023, 14:33
Доброго дня.
Райффайзен Банк Україна це український банк, який дотримується всіх встановлених вимог воєнного стану в Україні. Банк припинив відносини з клієнтами та грошима, що мають російське та білоруське походження. Ми підтримуємо санкції проти країни-агресора.
Банк фінансово стабільний, повністю виконує свої зобов’язання перед клієнтами та регулятором. Команда банку самовіддано працює в умовах воєнного часу, забезпечуючи стабільність банківських систем та якість сервісу на рівні довоєнних стандартів.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема решена
ValyaSasyuck 25 марта 2023, 20:00
Доброго дня. 25.01.2023 р. З моєї кредитної карти було викрадено 20000 грн. Я одразу звернулась в банк та оскаржила транзакцію. Номер заявки (#458195. Raiffeisen Bank.) Після чого вже двічі телефонувала в банк щоб отримати хоч якусь відповідь про результат. Сказали що чекають на відповідь з банку куди попали мої кошти. На даний час не маю жодної відповіді.
Райффайзен Банк
Ответ банка
26 марта 2023, 9:01
Доброго дня.

В першу чергу хочемо подякувати за очікування на відповідь.
Нам щиро шкода, що у Вас склалась така ситуація та Ви зіткнулись з можливим шахрайством. Та Ви правильно зробили, що одразу ж звернулись до банку для оскарження операції.
Безпека наших клієнтів – найважливіший пріоритет Банку. Запевняємо, що Банк не проводить сумнівних списань, та не передає дані карт третім особам. Райф — завжди гарантує збереження коштів, проте і сам держатель карти також має дбати про безпеку: не передавати дані карти шахраям, не вносити дані карти на не захищеному сайті, перевірити чи підключено карту до послуги 3D Secure ( послуга, яка формує ОТП-пароль у вигляді смс при проведенні платежу).
По запиту на оскарження, який Ви подали, як тільки до банку надійдуть результати розгляду, Вам одразу ж буде направлено смс-повідомлення

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 27 марта 2023, 20:07
Доброго дня. Для врегулювання питання створили додатковий запит до відповідного підрозділу, та щойно отримали інформацію, що питання з заявкою на оскарження було врегульовано.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
ValyaSasyuck 27 марта 2023, 20:19
Щиро дякую працівникам банку. Кошти повернено.👍👍👍💥
Проблема решена
olgasever1108 25 марта 2023, 5:56
22.02.2023 з мого рахунку було вкрадено мою зарплату (крали через сайт аліекспрес), побачивши про незаконе списання коштів, миттєво зателефонувала в банк. Крали з картки классік, якою я не користуюсь та не на один сайт вона не привязана. Після звернення до банку мені було запропоновано безкоштовно нову карту, дякую але візьміть собі цей кусок пластику. Я зберігала гроші в вашому банку багато років, але вам наплювати на ваших клієнтів, кошти ви не збираєтесь повертати які вкрадено в вашому банку, довіри після цього до вашого банку немає, накопичувати кошти тепер не буду і нікому не буду радити ваш банк, а навпаки робити антірекламу.
Райффайзен Банк
Ответ банка
25 марта 2023, 8:43
Вітаємо!
В першу чергу хочемо подякувати за очікування на відповідь.
Нам щиро шкода, що у Вас склалась така ситуація та Ви зіткнулись з можливим шахрайством. Безпека наших клієнтів – найважливіший пріоритет Банку. Запевняємо, що Банк не проводить сумнівних списань, та не передає дані карт третім особам.
Хочемо зауважити, що всі списання Банк здійснює згідно запитів, які надходять — і якщо в запиті на списання було вказано всі дані / код підтвердження, то ми, на жаль, не можемо «відмовити» в такому списанні. У разі відмови від операції — фіксується заявка на спірну транзакцію.
Ми цінуємо кожного клієнта Банку без винятку та завжди готові допомогти у вирішенні будь-якого питання.
Додатково хочемо розібратися та проаналізувати Ваші звернення, прохання написати нам у приватні повідомлення свої дані (ідентифікаційний код та контактний номер телефону). Будемо вдячні.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 25 марта 2023, 9:05
Вітаємо!
Дякуємо за інформацію. На поточний момент за Вашим зверненням створено заявку на оскарження суми, наші спеціалісти уже активно працюють над цим. Розділяємо Ваше бажання якомога швидше повернути кошти. Розуміємо, що на перший погляд термін може здатися не таким, на який Ви розраховували, адже кошти потрібні саме зараз. Процедура перевірки займає певний час, не хвилюйтеся, ми будемо тримати Вас в курсі — як тільки буде прийнято остаточне рішення, Вам надійде смс з відповіддю.
Vesta1204 24 марта 2023, 18:16
Доброго дня. У вересні 2020р.були закриті рахунки у вашому банку та ФОП. Позавчора надійшла смс о заборгованості по екварінгу за серпень 2020р.Скажить, будь-ласка, як можливе через три роки після закриття рахунків мати заборгованість? Чому пишете смс? Можна кожен день писати будь які суми. Чому не надсилаєте офіційного листа? При дозвоні на гарячу лінію, дівчина не знала навіть моє прізвище.
Райффайзен Банк
Ответ банка
24 марта 2023, 18:22
Добрий день!
Зазвичай, після подання запиту на закриття рахунки закриваються в стандартні терміни, та при наявності заборгованості закриття неможливе.
Дуже хочемо розібратися та проаналізувати Ваші звернення, прохання написати нам у приватні повідомлення свої дані (ідентифікаційний код або ЄДРПОУ та контактний номер телефону). Будемо вдячні.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
madheadder 23 марта 2023, 20:12
Спонсорам тероризму в Україні не місце. І не треба прикидатися ніби завдання української філії (як і російської) є щось інше, ніж принесення прибутку головному офісу в Австрії. На вихід, гурензони)!
Райффайзен Банк
Ответ банка
24 марта 2023, 8:36
Добрий день!
Дякуємо за очікування на відповідь.
Райффайзен Банк в Україні, є окремою юридичною особою, що зареєстрована та працює виключно на території України за українським законодавством.
Банк  дотримується всіх встановлених вимог воєнного стану, санкцій на інших обмежень щодо країни-агресора.  Режим секторальних санкцій щодо російських банків передбачає припинення будь-яких відносин з ними, у тому числі платежів. Український Райффайзен Банк  фактично  припинив відносини з російськими банками ще рік тому і буде й надалі неухильно дотримуватись санкційного режиму. 
РБI розглядає всі стратегічні можливості щодо майбутнього Райффайзен банк росія, в тому числі ретельний спланований вихід з банку. Проте з огляду на складність ситуації і, в тому числі, на обмежувальні заходи, встановлені російською федерацією, цей процес триває.
З повагою та турботою,
@RaifHelp

 
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
khvorost 23 марта 2023, 19:52
НАПК внесло банковскую группу Raiffeisen Bank International в перечень международных спонсоров войны.

В Агентстве отметили, что основанием для этого стало продолжение работы банка на территории страны-агрессора и признание «л/днр».
Райффайзен Банк
Ответ банка
23 марта 2023, 19:54
Доброго дня.

Це жодним чином не стосується  українського Райффайзен Банку як окремої юридичної особи  і не позначається на діяльності банку.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Tетяна Бородій 22 марта 2023, 19:27
13.03.23 під час оплати за товар на сайті банку аваль в мене зникли кошти з двох карток, кредитної та зарплатної на загальну суму 30700 грн. Проплату робила як завжди, тим більше вже робила замовлення в цьому магазині. Внесла реквізити карти магазину, суму. З банку прийшов код підтвердження, при вводі мене вибило з сайту і коли я зайшла знов гроши зникли. Хвилин 10−15 я додзвонювалася на гарячу лінію в надії що оператор заблокує гроши, оператор заблокував тільки карту, прийняв мою заявку на оскарження і сказав щоб я дзвонила на гарячу лінію монобанка, тому що гроши пішли в монобанк. Я весь вечір дзвонила то оператору монобанка, то оператору аваль, не пам’ятаю скільки їх було, всім треба було пояснювати що сталось, кожен з них казав що взнати в оператора іншого банка. В мене питання, чому оператор після того як я сказала про крадіжку не заблокував операцію, не подзвонив на гарячу лінію монобанка і не надав необхідну інформацію, щоб взнати куди пішли гроши або щоб вони їх заблокували в монобанку.Монобанк питав про коди RRN ARN оператор аваль відмовив. Виписку з кредиткі я отримала 16.03.23, через 3 дні після крадіжки, сказали така особливість банку, отримавши виписку я тільки тоді змогла написала заяву в поліцію Ви себе рекламуєте як надійний банк і що дбаєте про кожного клієнта але на ділі виходить інше, ще не отримавши офіційної відмови з банку мені сказали що я сама винна, що в людей пропадає по 200000, 100000 і всі самі платять. Я теж позичила гроши щоб закрити кредитку, бо навіть в цей ситуації єдине що мені запропонували- реструктуризація.Тобто я, і всі постраждалі клієнти вашого банку, розплачуються за халатну роботу вашої служби безпеки, за халатну роботу банку. Я не згідна з відмовою повернути мені кошти, бо не вважаю себе винною, буду звертатись в інші інстанції і буду скрізь і кожного застерігати від співпраці з вашим банком!
Райффайзен Банк
Ответ банка
22 марта 2023, 19:34
Добрий день!
Безпека наших клієнтів – найважливіший пріоритет Банку. Нам щиро прикро, що у Вас склалась така ситуація та Ви зіткнулись з можливим шахрайством. Запевняємо, що Банк не проводить сумнівних списань, та не передає дані карт третім особам.
Хочемо зауважити, що всі списання Банк здійснює згідно запитів, які надходять — і якщо в запиті на списання було вказано всі дані / код підтвердження, то ми, на жаль, не можемо «відмовити» в такому списанні.
Також при переказі коштів сума дійсно знаходиться в статусі «В обробці», але вона відразу зараховується на рахунок отримувача та не підлягає скасуванню.
В разі відмови від операції — фіксується заявка на спірну транзакцію.
Додатково хочемо розібратися та проаналізувати Ваші звернення, прохання написати нам у приватні повідомлення свої дані (ідентифікаційний код та контактний номер телефону). Будемо вдячні.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
v737 22 марта 2023, 12:11
Оновлення по відгуку, що нижче. Гроші, що пішли на Аліекспрес досі не повернуті. Банк тільки каже треба почекати, щоб отримати відповідь від Аліекспресу.

21 лютого 2023 на Aliexpress пішли усі гроші з картки. Номер спірної транзакції 462937. Карткою користувалась безпечно, дані не розголошувала. Гроші лежали — банк користувався ними, даючи кредити і інші операції. А надійність зберігання не гарантував. Поверніть гроші через вашу вину у системі безпеці. А то наче карта валялась на вулиці.
Райффайзен Банк
Ответ банка
22 марта 2023, 12:18
Доброго дня.
Нам дуже прикро, що дана ситуація скалась та Ви стикнулись з шахрайством.
На поточний момент, заявка знаходиться в роботі та ми докладаємо максимальних зусиль для вирішення питання. Попередньо за Вашим запитом було надано відповідь. Як тільки буде інформація за запитом ми обов'язково Вас проінформуємо. Дякуємо.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
kalinichenko1 21 марта 2023, 14:03
19 лютого з моєї карти Райффайзен було вкрадено шахраями загальну суму 10 048,96 грн шляхом множинних транзакцій.
Жодну з цих транзакцій я не погоджувала.
Платежі буди проведені через сайт аліекспрес. Цим сайтом я не користуюсь, ніколи там не здійснювала покупки чи замовлення, жодна з моїх карток, включаючи картку, з якої вкрали кошти, не підв'язані і ніколи не були підв'язаними до цього сайту.
Номер картки, паролі та всі дані картки є лише в мене, доступу до цієї інформації ні в кого немає.
Карткою я не користувалась, вона лежить вдома в сейфі (лише 1 раз знімала кошти в банкоматі декілька років тому), одже шахраї дізнались дані моєї картки не від мене.
Вважаю, що ця ситуація трапилася через неналежну роботу відділу безпеки банку (можливо був витік особистих даних з банку).
Оператор кол центру мені повідомив, що подібні проблеми є також у інших клієнтів банку, тобто мій випадок не поодинокий, банк знає про цю проблему і нічого не робить для забезпечення безпеки своїх клієнтів.
Також банк повідомив, що заблокувати ці транзакції та повернути одразу мені кошти він не може.
Одразу після крадіжки оператор кол центру створив спірну заявку по цим транзакціям, повідомивши, що розгляд моєї заявки буде 1 березня.
6 березня оператор кол центру повідомив що потрібно чекати ще, пояснень та вирішення проблеми поки немає.
14 березня я вкотре звернулась до кол центру банку, оператор мені відповів що розгляд моєї заявки стоїть вже на 19 КВІТНЯ! і мені потрібно далі чекати (тобто ще місяць), гарантій банк ніяких не дає, лише годує пустими обіцянками, що мою справу колись розглянуть.
На даний момент мої кошти ніхто не повернув, вже місяць (сьогодні 21 березня) немає ніякого вирішення та просування у моїй справі.
Дуже прикро, що банк затягує повернення коштів, руйнуючи довіру до себе та репутацію, тому нікому не рекомендую Райффайзен банк.
Чекаю на повернення коштів від банку та пришвидшення розгляду моєї справи.
Райффайзен Банк
Ответ банка
21 марта 2023, 14:06
Добрий день!
Безпека наших клієнтів – найважливіший пріоритет Банку. Нам щиро прикро, що у Вас склалась така ситуація та Ви зіткнулись з можливим шахрайством. Запевняємо, що Банк не проводить сумнівних списань, та не передає дані карт третім особам.
Хочемо зауважити, що всі списання банк здійснює згідно запитів, які надходять — і якщо в запиті на списання від сервісу (у Вашому випадку це aliexpress) було вказано всі дані Вашої картки, то ми, на жаль, не можемо «відмовити» сервісу в такому списанні.
Також, дуже хочемо розібратися та проаналізувати Ваші звернення, прохання написати нам у приватні повідомлення свої дані (ідентифікаційний код та контактний номер телефону). Будемо вдячні.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 22 марта 2023, 8:47
Вітаємо!
Ми отримали інформацію, що з Вами вже зв’язався наш менеджер та було надано пояснення. Дякуємо за Ваше розуміння. У разі додаткових питань Ви завжди можете до нас звернутися, з радістю допоможемо.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема решена
jlukashj 20 марта 2023, 18:41
Попав в ДТП, страхова компанiя ухвалила рiшення що до переказу на банкiвський рахунок. В умовi було написано що кошти прийдуть через 5 робочих днiв, пройшло 7. Звернувся до страхової, скинули платiжну iнструкцiю сказали звертатись до банка з iнструкцiєю. Написав у повiдомлення онлайн-спецiалiсту. На що як би можна було сказати отримав вiдповiдь, але я i чiткої вiдповiдi не отримав, не кажучи про напрямок. Один «спецiалiст» перекидує на iншого, а вже другий перекидує на «спецiалiста профільного підрозділу. Максимум — це «Наразі я зарахувань не бачу на Ваш рахунок, поки не надходило нічого»
Райффайзен Банк
Ответ банка
20 марта 2023, 18:44
Доброго дня.
Дуже прикро, що з Вами сталась така ситуація.
Якщо усі реквізити рахунку у платежі вказані коректно, то кошти надходять у зазначені терміни.
Ми хотіли б розібратись та спробувати допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або фінансовий номер телефону)

З повагою та турботою,
@RaifHelp
mwvitas 17 марта 2023, 23:20
Отделение по адресу: Херсон, пр-т Независимости, 53
На роботі змусили оформити картку цього банку. У відділенні «впарили» «золоту» картку, сказавши що моєї зарпати достатньо для безкоштовного обслуговування цієї картку. Але життя так скалося, що довелося звільнитись з роботи, у банку сказали, що перевели все-одно мене на безкоштовне обслуговування і немає приводу хвилюватись. Але от окупація Херсона і те, що потім на новому місці роботи сказали оформити картку іншого банку, призвело до того, що «найкращий у світі банк — р*****банк» зняв з мене шість разів 30 гривень за «обслуговування неактивного рахунку». Ненавиджу цей банк, сподіваюсь що «озолотиться» керівництво цього банку на обслуговуванні мого рахунку і грошей вистачить усім «погуляти» 30*6. Ненавиджу цей банк
Райффайзен Банк
Ответ банка
18 марта 2023, 8:59
Добрий день!
Перш за все, дякуємо Вам за тривале очікування відповіді.
За обслуговування рахунку у тарифі «Райфкартка» — без щомісячної абонплати, передбачено утримання комісії у розмірі 30 грн, якщо за рахунком не було руху коштів(поповнення або зняття, навіть на мінімальну суму) протятягом 6 місяців — за такої умови рахунок вважається неактивним.
Ми розуміємо, що Ви просто могли не знати, а раніше не помічати, що по Вашому рахунку є такі особливості і не хотіли б, щоб у Вас залишилось негативне враження, тому для можливості пошуку варіантів вирішення ситуації написали Вам у приватні повідомлення із запитом необхідних даних(фінансовий номер телефону або ідентифікаційний код).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 18 марта 2023, 12:54
Дякуємо за очікування відповіді.
Питання було вирішено у приватних повідомленнях.
Ми вдячні Вам за надану інформацію та можливість виправити ситуацію.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
mwvitas 21 марта 2023, 22:50
Дякую Банку за оперативне вирішення ситуації та прошу вибачення за емоції. Сподіваюсь на взаєморозуміння у майбутньому
Обещали в отделение банка отнести новый рр в пенсионный фонд, но этого никто не сделал, сейчас у меня проблема. Старый рр счет закрыли (сами так решили) новый не отнесли я физически не могу сама этого сделать так как буду в Украине через месяц минимум, куда-то пенсионный фонд кидает деньги, но их нигде нет! Ужасный банк, сам решает что нужно клиенту! Решите пожалуйста мою проблему которую вы мне создали!!!
Райффайзен Банк
Ответ банка
17 марта 2023, 17:16
Доброго дня.

Дуже прикро, що у Вас склалось таке враження від обслуговування в нашому банку.
На жаль, наразі банк дійсно не передає даних про рахунок до пенсійного фонду, та ці дані Ви можете також передати самостійно, якщо Ви не знаходитесь зараз в Україні, це можливо за допомогою веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України.
Приносимо вибачення за незручності.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Konomist1 15 марта 2023, 20:20
Отделение по адресу: Запорожье, пр-т Соборный, 96
Я вже декілька років є клієнтом вашого банку, а в минулому жовтні навіть став отримувати зарплатню в Райффайзені, рахував, що банк є моїм надійним фінансовим партнером, тому обрав його як банк, в котрому буду сберігати власні заощадження на депозитних рахунках, що і було зроблено, відкрив 2 депозитні рахунки і ось коли перший майже закінчився почалось найцікавіше, банк раптово мені на пошту прислав запит, щодо уточненя операцій, при цьому період був якийсь дивний, а саме 5 місяців, добре, звісно я надав відповідь на усі запитання і що я отримав, блокування карток разом з тією на яку отримаю ЗАРОБІТНЮ ПЛАТНЮ, депозит мені не віддали, а всупереч умов договору пролонгували на 3 місяці (автопролонгація була мною вимкнена). І що я маю на виході, ЗАРОБІТНЮ ПЛАТНЮ мені продовжують виплачувати на карту, яка заблокована, т.ч. банк залишає мене без коштів які потрібні банально для мене та моєї сім'ї з дитиною, якій 1.5 роки, депозити не віддають, це просто якесь беззаконня, про які партнерські відносини йде мова, я відношусь до банку з повагою, але у відповідь отрумую просто якесь неподобство.
Райффайзен Банк
Ответ банка
16 марта 2023, 9:02
Доброго дня.Перш за все дякуємо за очікування відповіді.
Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит щодо надання підтвердних документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.
Для більш детального аналізу ситуації передали Ваше звернення менеджеру з обслуговування клієнтів, який після — з'єднається з Вами.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Допоможіть будь ласка повернути 500 гривень. Які 06.03.2023.у відділенні м. Мерефа, вул. Дніпропетровська 221 не повернув ваш банкомат.В цему банкоматі ця купюра застрягла, витягнути її без пошкодження було не можливо.Потім банкомат затягнув гроші до себе, не дав чек і незарахував гроші на рахунок картки.На горячій лінії банку пообіцяли що за 5 днів вирішать це питання.Номер спірної транзакції 465073.Строк вирішення вже пройшов. Скількі часу мені ще чекати?
Райффайзен Банк
Ответ банка
14 марта 2023, 9:30
Добрий день! Нам дуже шкода, що наш банкомат міг вплинути на Ваші плани та настрій і Вам довелось очікувати на оскарження суми. Техніка інколи може підводити в самий незручний момент.
Наразі заявка знаходиться в роботі профільного відділу. Для уточнення деталей передаємо запит менеджеру з обслуговування клієнтів, після аналізу — з'єднається з Вами протягом дня.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
lana0210 11 марта 2023, 14:42
Здравствуйте. с декабря месяца пытаюсь забрать свои деньги с этого банка, в ответ слышу постоянно разные отмазки. Уехала с Украины в Польшу, сначала они мне месяц втирали что нельзя закрыть счет дистанционно и получить деньги, потом придумали арест и написали номер какого-то дядечки исполнителя номер которого не обслуживается (вне зоны действия сети). Документы предоставлять не хотят. В общем, пользуются тем что в стране война…надеюсь, поперек горла вам станут мои деньги
Райффайзен Банк
Ответ банка
11 марта 2023, 14:49
Добрий день!
Дякуємо за відвертий відгук! Запевняємо, що Банк не утримує кошти клієнтів із власної користі.
Для можливості аналізу ситуації із накладенням арешту та можливістю отримання залишку написали Вам у приватні повідомлення із запитом даних, що необхідні для перевірки інформації(ідентифікаційний код або фінансовий номер телефону).
Ми прикладемо максимум зусиль та надамо вичерпну консультацію з даного питання.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Сергій Нестеренко 10 марта 2023, 13:16
На початку лютого в Райфайзен Банку з моїх двох карток одночасно шахраї вкрали 7751,89 грн шляхом множинних транзакцій за оплату реклами на Facebook. Після довгих розборок і перемовин 17.02. гроші повернули. 01.03 зателефонували з банку вибачилися і повідомили, що відбулася хакерська атака на платіжну систему VISA і з деяких карток вкрали гроші, запевнила, що Банком вжиито необхідних заходів. Я заспокоївся і ось знову сьогодні побачив, що з віртуальної картки вкрадено майже 6 тис грн. Зателефонував в кол-центр оператор Олександр зареєстрував заявку на спірні транзакції № 465866 і повідомив, що рішення буде прийнято протягом одного робочого дня, тобто до кінця понеділка 13.03.2023.Тобто знову запустили «по колу». Система безпеки Банку не працює. Оператор Віка сказала, що хтось з іншого пристрою зайшов в
мій мобільний додаток Банку і здійснів транзакції. Тобто Банк знову намагається зробити винним мене. Такі да, я винний…але лише у тому, що я довірив гроші РайфайзенБанку. Двічі!!! Не повторюйте моїх помилок!!! Попередню історію можна подивитися тут: https://minfin.com.ua/ua/company/aval/review/316812/
Райффайзен Банк
Ответ банка
10 марта 2023, 13:23
Добрий день!

Ми поважаємо Вашу думку та наданий зворотній зв'язок. Ми невпинно працюємо над захистом даних, безпека наших клієнтів – найважливіший пріоритет Банку. Нам щиро прикро, що у Вас склалась така ситуація та Ви зіткнулись з можливим шахрайством. Ми прийняли Ваше звернення та менеджер взяв його під особистий контроль, після аналізу ситуації обов’язково з Вами з’єднається.

З повагою та турботою,
@RaifHelр
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 10 марта 2023, 18:01
Дякуємо за очікування та терпіння. Отримали інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, згідно Вашого запиту, сьогодні відбудеться повернення коштів. Ми дуже не хочемо, щоб ситуація яка виникла, негативно вплинула на Ваш настрій, а тому в якості маленького подаруночку Вам буде надіслано сертифікат. А ми в свою чергу, будемо працювати на краще та сподіваємось, що в майбутньому зможемо змінити Вашу думку.
Бережіть себе та мирного неба)
З повагою та турботою,
@RaifHelр
olegkor2 9 марта 2023, 0:54
Тиждень назад приходжу в відділення банку поповнити власну картку, але в касі мені повідомляють банківську таємницю- у мене переліміт, я не буду у вас приймати гроші. Сама єле тримається на ногах, язик заплітається і від неї разить на кілька метрів алкогольними парами. запамятали причину-ПЕРЕЛІМІТ каси!!! Стою на своєму, приходить виконувачка обовязків президента незрозуміло чого і я не здаюся. Підключається непонятно звідки президент над президентами і вони вдвох вивчають скільки грошей я здавав розпочинаючи з 2022 року. Опа, а ви в прошлому році здали 560 000.00 гривень. Звідки ви взяли ці гроші? В прошлому році підкреслюю. Витягую з телефону податкову декларацію за прошлий рік з сумою в кілька мільйонів, а потім другу квитанцію, а потім довідку про аналіз мочі і всі інші їх забаганки. Опа нова причина, чому вони не можуть приянти в мене гроші--- ТРЕБА ПРОЙТИ ФІНМОНІТОРИНГ!!! Памятаєте спочатку був переліміт каси, а зараз уже фінмоніторинг!!! Його проводить власноруч голова правління, утверджує офіс в росії, а потім голова правління НацБанку. І от тільки після того я зможу здати свої гроші в їх банк, а вони мені повідомлять про це я к буде все готово!!!
Сьогодні я знову завітав і поцікавився як там йде мій фінмоніторінг в їхній банці??? Так як була в наявності тільки розумна, а красива відсутня, то її запалений мозок нічого кращого не придумав, як натиснути кнопку виклика охорони. Як раз в цей час в банку затрималась попередня клієнтка і спостерігала весь цей цирк і на мою прохання залишилась до кінця вистави. Вся перепалка з ними у мене була на російській мові, віірніше вони мене не хотіли обслуговувати на державній. Якраз підіспівший патруль поліції прийняв у мене заяву про порушення Закону України про мову.
*******
Як вам історія??? На росіїї спонсорують тероризм, тут не хотять виконувати закони. Писав і ФБ в головний банк, звонив на гарячу лінію. З мене всюди роблять дурня.
********
Райффайзен Банк
Ответ банка
9 марта 2023, 8:55
Добрий день!
Перш за все, дякуємо Вам за очікування відповіді.
Попередньо отримали Ваше звернення в інших соціальних мережах та даний запит знаходиться в роботі менеджера з обслуговування клієнтів.
Найближчим часом з'єднаємось з Вами.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Юрій Олексій 6 марта 2023, 9:46
Доброго дня
06.01.2023р при спробі зняти кошти через банкомат, сталося аварійне відключення єлектроенергії.Кошти з рахунку списались, але банкомат їх не видав навіть після ввімкнення електрики.
Відразу на місці зателефонували у службу підтримки Райфайзен, та подали заявку про цю ситуацію.
Вже 2 місяць підтримка банку годує обіцянкими що ситуація ось-ось вирішиться, але коштів так і не повернули.
У людей були схожі ситуації,і їм кошти повертали через 2 тижні
А нас просто ігнорують.
Райффайзен Банк
Ответ банка
6 марта 2023, 9:52
Добрий день!

Нам дуже прикро, що з Вами сталась така ситуація, тим паче в той момент коли Ви розраховували саме на ці кошти. Вибачте за незручність та іноді техніка втомлюється і підводить не в самий вдалий момент.
Ви зробили вірно, що звернулись до Інформаційного центру для створення запиту на оскарження операції. Дуже хочемо розібратися у ситуації, прохання написати нам у приватні повідомлення свої дані (ідентифікаційний код та контактний номер телефону). Будемо вдячні.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 6 марта 2023, 12:25
Отримали інформацію, на жаль, менеджеру не вдалось встановити з Вами зв’язок. Хочемо повідомити, що протягом сьогоднішнього дня кошти будуть зараховані на Ваш рахунок. Вдячні за звернення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp

Курс валют в Райффайзен Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.2 44.4
USD 42 43.15
Все курсы банка

Курс валют в Райффайзен Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.2 44.4
USD 42 43.15
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Отзывы о Райффайзен Банке 📝