Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Не віддають кошти

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
torro120157a 22 февраля 2024, 11:07
В мене помер син. Була оформлена спадщина. Подав документи в відділення банку. Попросив перерахувати кошти на мій рахунок в інший банк. Сказали що вони відкриють мені рахунок в своему банку, перерахують туди кошти, а я вже зможу з ними робити все що захочу. Погодився. Відкрили рахунок. На другий день банк з’ясував що документ від нотаріуса був складений розом з документами на картку і повернутий мені. Добре, буває. Повертаю документ в банк. Проходить ще доба. Коштів немає. Дзвінок співробітнику, який допустив помилку. Вибачається але це питання не до неї. Дзвінок на службу підтримки — будемо розглядати. За чей час по кожному дзвінку приходить смс з проханням оцінити роботу. Як знущання. Ми робимо погано, ще й нагадуємо про це.
Райффайзен Банк
Ответ банка
22 февраля 2024, 11:14
Добрий день!
Хочемо висловити свої щирі співчуття та підтримати в такий нелегкий час.
Зізнаємся, що відгук дуже не очікуваний для нас. Ми готові завжди піти на зустріч, допомогти з розв’язанням незакритих ситуацій, адже у нашому Банку працюють компетентні фахівці та професіонали свого діла. Клієнт Банку – найголовніша людина, яку ми готові підтримати та допомогти.
Маємо на меті проаналізувати ситуацію та детальніше з цим розібратися. Просимо, будь ласка, написати нам в особисті повідомлення із вказанням Ваших даних (контактний номер телефону або ідентифікаційний код) та вказати адресу відділення в яке Ви звертались.
Очікуємо на зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 22 февраля 2024, 11:42
Вітаємо! Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами, для оперативного вирішення питання.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 22 февраля 2024, 12:21
Маємо інформацію, що питання успішно вирішено. Дякуємо за можливість проаналізувати звернення та цінуємо Вашу увагу.
Бережіть себе.
З повагою та турботою,
@RaifHelp

Комментарии - 4

+
+16
torro120157a
torro120157a
22 февраля 2024, 11:19
#
Багато літер. І з них складаються навіть гарні слова. Але виправити помилку немає часу. Бо вся наснага направлено на літери. За цей час вже можна було вирішити питання не один раз. Але при тому що про це відомо не одній людині мені ніхто не зателефонував. Я вже не кажу про перерахування коштів. Питання вирішується на протязі 2−3 хвилин. Але банк вперто його не вирішує.
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
22 февраля 2024, 11:42
#
Полезный комментарий
Вітаємо! Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами, для оперативного вирішення питання.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
+
+1
natashaGra
natashaGra
22 февраля 2024, 12:12
#
К сожалению это один из самых плохих банков в стране. По опыту написать могут что угодно, но вот решить элементарную проблему в своих же документах 4 года не могут
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
22 февраля 2024, 12:21
#
Полезный комментарий
Маємо інформацію, що питання успішно вирішено. Дякуємо за можливість проаналізувати звернення та цінуємо Вашу увагу.
Бережіть себе.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться