Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Такого цікавого відношення до клієнтів ще не бачила

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
YuliaHURY 30 июня 2021, 20:10
Вже кілька разів натикалася на непрофесійне ставлення банку до клієнтів. Спочатку підвищили плату за послуги, мова йшла про збільшення з 80 до 200 гривень. По факту знімали по 350, побачила аж після 3тього зняття, звичайно, ніхто не попередив. Подзвонила на гарячу лінію запитати з чим пов’язане таке збільшення платні — отримала таку відповідь: «ну хліб теж подорожчав». :) Коли попросила поговорити з керівником лінії підтримки клієнтів, щоб та пояснила чому взагалі не попередили про справжню суму за послуги, вона зі мною розмовляти відмовилася (хоч і звичайний консультант теж не зміг того пояснити).
Сьогодні вже була остання крапля, коли кошти, які я надіслала з онлайн банкінгу на картку, не надійшли на неї. Банально тому, що банк паралельно зняв комісію за свої послуги і, звісно ж, нікому в голову не прийшло повідомити мені, що сума тепер неактуальна. Лінія підтримки нічим не допомогла. «Дякую» шанованому банку за достойну роботу за своїми немалими тарифами.
Райффайзен Банк
Ответ банка
30 июня 2021, 20:16
Доброго вечора! Дякуємо за відгук, хоч дуже прикро, що він негативний. Дозвольте нам, будь ласка, розібратися в ситуації, вжити заходів для покращення обслуговування та надати Вам коментарі відносно описаної ситуації. Все, що нам для цього потрібно, це номер телефону з якого Ви зверталися до Інформаційного центру Банку. Можна вказати його в особистих повідомленнях, або шляхом створення заявки.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 2 июля 2021, 18:19

Доброго вечора! Маємо інформацію, що Вам зателефонували представники Інформаційного центру Банку, принесли свої вибачення та обговорили причини виникнення ситуації. Сподіваємось, що даний прикрий випадок не залишить негативне враження про роботу Банку вцілому та в подальшому співпраця буде приносити лише позитивні емоції.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp

Комментарии - 1

+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
2 июля 2021, 18:19
#
Полезный комментарий

Доброго вечора! Маємо інформацію, що Вам зателефонували представники Інформаційного центру Банку, принесли свої вибачення та обговорили причини виникнення ситуації. Сподіваємось, що даний прикрий випадок не залишить негативне враження про роботу Банку вцілому та в подальшому співпраця буде приносити лише позитивні емоції.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Отзывы о Райффайзен Банке 📝 / Такого цікавого відношення до клієнтів ще не бачила