Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Негативно

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Nataliiia78 12 июня 2021, 17:27
Зателефонував робот і повідомив що моя карта буде заблокована, але я не маю карту. Вона була зареєстрована на мій номер минулого власницею. Коли хотіла поговорити із оператором, але він кинув слухавку навіть не вислухавши суть моєї проблеми. Хотіла щоб відкріпили номер від тих даних. Похабне відношення. Їх розсилка мені не потрібна. І банк не має актуальних даних про клієнта.
Райффайзен Банк
Ответ банка
12 июня 2021, 19:05
Доброго дня! Банк зазвичай не телефонує з повідомленням про блокування, можливо це були шахраї, які, зрозумівши, що у Вас немає картки і, відповідно, отримати від Вас гроші не вдасться, перервали розмову. Зателефонуйте нам до Інформаційного центру (0800500500) ми перевіримо.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp

Комментарии - 1

+
0
RosNaz
RosNaz
16 июня 2021, 9:01
#
Повністю підтримую відповідь Банка. Банк ніколи не повідомляє, що ваша картка заблокована смс чи дзвінком
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться