Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Жахлива якість обслуговування, некомпетентний персонал

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
SBut 19 мая 2021, 11:04
Більше 10 років я був лояльним клієнтом РБА, маю рахунок ФОПа, кредитну лінію, рахунки двох компаній. До останнього часу все влаштовувало, але за останні рік-два якість обслуговування впала просто катастрофічно.
Раніше більшість питань вирішувалась телефонним дзвінком операціоністу або начальнику відділення. Зараз навіть вирішити елементарне питання на кшталт відкриття рахунку вони не в змозі, все вирішує центральний офіс в Києві. Достукатися туди неможливо. Звернення на гарячу лінію не дають жодного результата, персонал, який там працює, здебільшого некомпетентний і не зацікавлений у вирішенні проблем клієнта. Я у бізнесі більше 25 років, і більшість питань вмію вирішувати самостійно. Тому на гарячу лінію телефоную тільки у екстремальних випадках. За останній рік ЖОДНОГО разу моє питання не було нормально вирішене. Зазвичай працівники гарячої лінії просто відповідають завченими шаблонними фразами, для того, аби вони взагалі вникли у питання і спробували його вирішити по суті, доводиться кожного разу витрачати масу часу і зусиль.
У грудні 2020 відкриття у РБА рахунку компанії зайняло 3 (ТРИ!) робочих дні. Це при тому, що в той самий період відкриття рахунку у Великій Британії (юрисдикція з дуже суворим банківським наглядом) зайняло 6 годин. Пояснити що відбувається та чому так довго ніхто не міг. Операціоністка щось невпевнено відповідала на кшталт «Київ ще перевіряє». При тому що я клієнт з бездоганною 5-річною (це тільки в РБА) кредитною історією та бланковим кредитним лімітом в декілька сот тисяч гривень. Мабуть, лояльних і сумлінних клієнтів у РБА і так забагато, якщо їм треба 3 дні, щоб вирішити чи відкривати таким клієнтам ще один рахунок.
Останньою краплею стала поведінка банку, коли виконавча служба за видуманим податковою боргом у 7 тис. грн. заблокувала мені всі банківські рахунки.
По-перше, ВСІ банки, де я маю рахунки, повідомили мене смс або телефоном про факт блокування. Крім РБА, де я зберігав основну частину грошей. Про блокування я дізнався, коли у супермаркеті термінал відхилив мій платіж по карті. При цьому РБА регулярно бомбардує мене листами і смс-ками маркетингового характеру, але ПОВІДОМИТИ КЛІЄНТА ПРО ФАКТ БЛОКУВАННЯ ЙОГО РАХУНКІВ НЕ ВВАЖАЄ ЗА ПОТРІБНЕ.
По-друге, на момент блокування сума коштів на моїх рахунках була близько 60 тис. грн., за цей час вона зросла до 150 тис. При тому, що вся сума боргу була 7 тис. грн. Оскільки грошей було більш ніж достатньо для сплати всього боргу, моя дружина, за моїм дорученням звернулася до служби підтримки за порадою як діяти, щоб максимально швидко розблокувати рахунки. На підтримці їй сказали «Нехай зателефонує ваш чоловік, ми розкажемо як скласти запит». Я телефоную, на підтримці кажуть «Нічого не знаємо, вирішуйте все з виконавцем». Знову телефоную дружина, їй кажуть «Так, нехай ваш чоловік перетелефонує, ми допоможемо». Знову я телефоную, мені знову кажіть «Нічого не знаємо, вирішуйте з виконавцем». Марно витрачені час та нерви на спілкування з некомпетентними працівниками банку.
12.05.2021 борг був погашений і виконавець видав постанову про зняття арешту з моїх рахунків. Приватбанк виконав її у той же день. Ідея-Банк виконав її 17.05. РБА отримав постанову по пошті лише 17.05, оскільки вони відмовляються приймати документи від виконавчої служби у електронними каналами, а вимагають надсилати поштою у паперовому вигляді (21 сторіччя на вулиці).
Сьогодні 19.05.2021, мої рахунки у РБА залишаються заблокованими. Звернення на підтримку не дають жодного результата. Відповідь «Чекайте, вам повідомлять». Я відчуваю себе шматком собачого лайна, що приклеївся до підошви, і якого банк намагається позбутися чимскоріш.
Як власник бухгалтерської компанії, я багато разів рекомендував своїм клієнтам обслуговування у РБА. Банк навіть пропонував мені комісію за залучення клієнтів, але я відмовлявся, аби не створювати конфлікт інтересів, натомість допомагав РБА залучати клієнтів цілком безплатно. Але тепер крапка. Надалі я відмовлятиму своїх клієнтів від користування послугами РБА, і закрию свої рахунки за першої можливості.
Прохання до працівників РБА не відповідати «ми діємо у рамках законодавства». Я більше 25 років у бізнесі, з них 20 у фінансах. Працював з усіма банками з ТОП-20 (крім Ощаду і російських), працював фінансовим директором виробничих компаній. Я вмію відрізнити добрий банківський сервіс від посереднього і поганого. Можна в рамках законодавства витирати ноги об клієнтів, а можно допомагати їм вирішувати проблеми. Ви клієнтів не цінуєте.
Райффайзен Банк
Ответ банка
19 мая 2021, 11:12
Доброго дня! Дякуємо за відгук, хоч дуже прикро, що він негативний.
Для проведення перевірки просимо повідомити код ЄДРПОУ організації та Ваш ідентифікаційний код в особистих повідомленнях Банка.
З повагою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 19 мая 2021, 19:05
Доброго вечора!
На поточний час, питання щодо зняття арешту позитивно врегульовано. Також прийняті до відома зауваження щодо якості консультацій, які надавалися працівниками Інформаційного центру та процесів в Банку щодо відкриття рахунків та накладення/зняття арешту. Запевняємо Вас, що будемо удосконалювати процедури, щоб в подальшому співпраця з Банком була зручною для Вас та викликала бажання рекомендувати Банк, як надійного партнера.
Також, в якості вибачення за затримку зняття арешту та завдані незручності просимо прийняти від нас подарунок. Для уточнення деталей його вручення з Вами завтра зв`яжеться працівник Банку.
Дякуємо Вам за зворотній зв’язок.
З повагою,
@RaifHelp

Комментарии - 3

+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
19 мая 2021, 11:48
#
Спасибо за хорошо аргументированный отзыв…
Вы заслуживаете не только моральной поддержки…
+
0
SBut
SBut
19 мая 2021, 16:55
#
Проблема з блокуванням рахунків вирішена, хоча прикро, що для цього довелося вдаватися до таких заходів. Але проблема з некомпетентними працівниками лінії підтримки, відсутністю адекватного інформування клієнтів та зворотнього зв’язку за клієнтськими запитами залишається. Подивимося, чи зможе РБА її здолати
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
19 мая 2021, 19:05
#
Полезный комментарий
Доброго вечора!
На поточний час, питання щодо зняття арешту позитивно врегульовано. Також прийняті до відома зауваження щодо якості консультацій, які надавалися працівниками Інформаційного центру та процесів в Банку щодо відкриття рахунків та накладення/зняття арешту. Запевняємо Вас, що будемо удосконалювати процедури, щоб в подальшому співпраця з Банком була зручною для Вас та викликала бажання рекомендувати Банк, як надійного партнера.
Також, в якості вибачення за затримку зняття арешту та завдані незручності просимо прийняти від нас подарунок. Для уточнення деталей його вручення з Вами завтра зв`яжеться працівник Банку.
Дякуємо Вам за зворотній зв’язок.
З повагою,
@RaifHelp
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Отзывы о Райффайзен Банке 📝 / Жахлива якість обслуговування, некомпетентний персонал