Заказ карты
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 4
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 11 мая 2021, 10:56
- #
- Полезный комментарий
Владиславе, по номеру телефону знайшли данні. Перевіримо інформацію та надамо коментарі. Дякуємо.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 11 мая 2021, 18:17
- #
- Полезный комментарий
Доброго вечора!
На жаль, з технічних причин СМС-повідомлення, дійсно, не було направлено на номер телефона при надходженні картки у відділення. Приносимо вибачення за дану прикру ситуацію, але, на жаль, без Вашого візиту у відділення та підписання необхідних документів видача картки не можлива. Можемо запросити Вас у будь-яке найбільш зручне відділення де Ви зможете відкрити інший картковий рахунок, одразу отримати неіменну картку та користуватися нею вже через годину. А рахунок, відкритий Вами через сайт, можливо буде анулювати. Повторно приносимо вибачення та сподіваємось на розуміння.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
На жаль, з технічних причин СМС-повідомлення, дійсно, не було направлено на номер телефона при надходженні картки у відділення. Приносимо вибачення за дану прикру ситуацію, але, на жаль, без Вашого візиту у відділення та підписання необхідних документів видача картки не можлива. Можемо запросити Вас у будь-яке найбільш зручне відділення де Ви зможете відкрити інший картковий рахунок, одразу отримати неіменну картку та користуватися нею вже через годину. А рахунок, відкритий Вами через сайт, можливо буде анулювати. Повторно приносимо вибачення та сподіваємось на розуміння.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 12 мая 2021, 12:47
- #
Доброго дня! зателефонуйте, будь ласка, до нашого Інформаційного центру (0800500500) оператор перевіре інформацію та допоможе.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
На жаль, з технічних причин СМС-повідомлення, дійсно, не було направлено на номер телефона при надходженні картки у відділення. Приносимо вибачення за дану прикру ситуацію, але, на жаль, без Вашого візиту у відділення та підписання необхідних документів видача картки не можлива. Можемо запросити Вас у будь-яке найбільш зручне відділення де Ви зможете відкрити інший картковий рахунок, одразу отримати неіменну картку та користуватися нею вже через годину. А рахунок, відкритий Вами через сайт, можливо буде анулювати. Повторно приносимо вибачення та сподіваємось на розуміння.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp