Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Банк продовжує красти кошти з пенсійної картки

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Serb0605 13 января 2021, 20:00
Ситуація котра сталася в грудні 2020 продовжується на щомісячній основі, в попередньому місяці мене запевнили що все змінили і це більш повторюватися не буде хоча як бачимо казати і виконувати то різні речі в банку Райффайзен Банк Аваль (відгук від 12.12.2020). Користувався послугами банку ±5 років по сіціальному проекту так як являюсь інвалідом 2 группи. Завжди данна картка (для соціальних виплат) обслуговувалася без будь-яких комісій та скритих платежів. Яке було моє розчарування коли при знятті готівки з картки № 4149 *** 0802 на дату 13.01.2021р я дізнаюся, по факту (без будь-якого попередження, що комісія для соціальних карток складає вже 36 грн), я не можу зняти необхідну сумму 3000грн оскільки на картці не хватає коштів (хоча кошти поступили на картку 13.01.2021 в розмірі 3004грн). Я все розумію але це банально крадіжка, зі сторони банку коштів клієнта та коштів Держави. Держава виплачує мені соціальну допомогу, а банк на цьому заробляє — верх цинізму. Як на мене для банка такого рівня це позор — знімати кошти з картки для соціальних виплат у інваліда. Надіюсь ту сумму Державних коштів котрі ви зняли у всіх інвалідів таким самим сбособом підуть на добрі справи.
Райффайзен Банк
Ответ банка
13 января 2021, 20:09
Доброго вечора! У відповіді на Ваш попередній відгук надавалися роз'яснення щодо причин зміни пакету обслуговування та здійснення інформування про це, шляхом надсилання СМС повідомлення. Крім того, Вам, в якості лояльності була повернена списана комісія та надані рекомендації, стосовно зміни пакету обслуговування, для уникнення списання в майбутньому. Також зазначено, що в подальшому комісія буде утримуватись у відповідності до діючих тарифів.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp

Комментарии - 2

+
0
Serb0605
Serb0605
13 января 2021, 20:36
#
1 — комісія була повернута нее в повному обсязі
2- жодним чином мене не було проінформовано про зміну тарифного плану - я це вде не одноразово вам вказував. Те що ви надсилали кудись повідомлення не означає що я його отримав. Ви повідомили мене письмово? Листом? Електроннім листом? Чи можливо індивідуально ваш працівник банку набрав та повідомив? Чи він набирає тілько коли про кредит потрібо розказати? Банк самовільно змінює тарифи і коли захоче.
Ваш менеджер повідомив що комісія більш списуватися не буде, він мабуть мав на увазі в тому місяці? Чи я також мав це уточнити чи запросити письмове підтвердження у вашого працівника?
+
+14
Lesika1
Lesika1
15 января 2021, 17:05
#
Дуже дивно, банк дав чітку відповідь, що смс надсилав, навіть дати вказав. Також повідомив, що для зміни тарифу треба зателефонувати. Чи ви по діагоналі читали?
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Отзывы о Райффайзен Банке 📝 / Банк продовжує красти кошти з пенсійної картки