Минфин - Курсы валют Украины

Установить

негативний відгук

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Доброго дня. Я отримувала заробітну плату, і мала оформлену кредину карточку, якою користувалась. Проте, ще в жовтні місяці я повністю погасила суму, яку сказав мені внести оператор для повного закриття. Після того я зателефонувала щоб закрити рахунок, проте мені повідомили, що треба внести ще за обслуговування. І так кожного разу я вношу, через кілька днів телефоную, бо треба (як мені кажуть оператори) щоб гроші зайшли на рахунок, чекати кілька днів. А там знову за ті дні нараховується якась плата. І я вже 2 місяці не можу закрити рахунок. Жах.
Райффайзен Банк
Ответ банка
7 декабря 2020, 10:54
Доброго ранку! Ми перевіримо інформацію по Вашому рахунку, а також консультацію оператора, та надамо коментарі. Приносимо вибачення за необхідність очікування.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 7 декабря 2020, 15:46
Доброго дня! Приносимо вибачення за завдані незручності та за необхідність очікування відповіді. Отримали інформацію, що під час консультації, яка надавалася Вам працівником Інформаційного центру повідомлялося про нарахування процентів за період користування кредитними коштами. Що стосується списання комісії, Банком прийнято рішення про анулювання нарахованої комісії, для можливості подальшого закриття рахунку.
По факту анулювання (1-2 дні) повідомимо Вам додатково та, на жаль, змушені будемо попросити Вас повторно зателефонувати до інформаційного центру для закриття рахунку. Сподіваємось на розуміння.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 9 декабря 2020, 10:53
Доброго дня! Маємо інформацію, що вам перетелефонували та повідомили про зарахування коштів та закриття рахунку. Приносимо вибачення за завдані незручності. Сподіваємось на розуміння.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp

Комментарии - 2

+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
7 декабря 2020, 15:46
#
Полезный комментарий
Доброго дня! Приносимо вибачення за завдані незручності та за необхідність очікування відповіді. Отримали інформацію, що під час консультації, яка надавалася Вам працівником Інформаційного центру повідомлялося про нарахування процентів за період користування кредитними коштами. Що стосується списання комісії, Банком прийнято рішення про анулювання нарахованої комісії, для можливості подальшого закриття рахунку.
По факту анулювання (1-2 дні) повідомимо Вам додатково та, на жаль, змушені будемо попросити Вас повторно зателефонувати до інформаційного центру для закриття рахунку. Сподіваємось на розуміння.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
9 декабря 2020, 10:53
#
Полезный комментарий
Доброго дня! Маємо інформацію, що вам перетелефонували та повідомили про зарахування коштів та закриття рахунку. Приносимо вибачення за завдані незручності. Сподіваємось на розуміння.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться