Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Термінал АТМ Аваля забрав кошти і не зарахував на рахунок!

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
AndryT 6 ноября 2020, 16:06
Сьогодні 06.11.2020 у відділенні Райфайзен аваль що в м. Гуляйполе, Запорізької обл. при поповнені власного карткового рахунку, термінал порахував, та ковтнув 4000 грн, задумався і викинув картку написавши «час очікування вийшов»! Кошти на картку не поступили! Зателефонував на гарячу лінію і там сказали « ми перевіримо чи ви кажете правду і на протязі 5 днів вам прийде смс з нашою відповіддю!» тобто банк натякає що їхні клієнти їх обманюють! в тому числі і я??? ну це вже неповага повна! Запитали навіть які купюри я клав (назвав) думав що у серійні номери спитають! а як вам відповідь про результат смскою???!!! не банк а якась шарашкіна контора! Ганьба таким фінансовим установам! прислали номер заявки #267739 а потім і одразу наступне смс « ВІТАЄМО! Оцініть нашу роботу» і посилання на сайт… це вже знущання ваша робота оцінюється в 0!
Райффайзен Банк
Ответ банка
6 ноября 2020, 16:12
Доброго дня! Приносимо вибачення за завдані незручності та за те, що робота Банку викликала Ваше незадоволення. Розуміємо, що кошти потрібні негайно, адже Ви на них розраховували. В той же час, просимо з розумінням поставитися до необхідності провести перевірку та також до того, що, в разі зарахування коштів на рахунок, на це також потрібен певний час. Зі свого боку зробимо все можливе для прискорення вирішення питання.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 10 ноября 2020, 16:36
Доброго дня! Приносимо вибачення за необхідність очікування. Маємо інформацію, що питання вирішено, просимо переглянути виписку. Запевняємо Вас, що у разі виникнення подібних ситуацій робимо все можливе для повернення коштів в найкоротший термін.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp

Комментарии - 1

+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
10 ноября 2020, 16:36
#
Полезный комментарий
Доброго дня! Приносимо вибачення за необхідність очікування. Маємо інформацію, що питання вирішено, просимо переглянути виписку. Запевняємо Вас, що у разі виникнення подібних ситуацій робимо все можливе для повернення коштів в найкоротший термін.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Отзывы о Райффайзен Банке 📝 / Термінал АТМ Аваля забрав кошти і не зарахував на рахунок!