Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Халатність співробітників банку Аваль, а ми платимо

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
без оценки
Taliya 12 марта 2013, 8:36
Більше ніколи не матиму справ з банком Аваль і Вам не раджу. Хоч я і втратила незначну суму користуючись їхніми послугами, та обурює сама система стосунків цього банку.
Я принесла касирові банку Аваль (Вишнівське відділення № 1) роздрукований лист з повною інформацією рахунку, на який потрібно зробити перерахування коштів. Операціоністка ввела всі дані, попросила мене перевірити разом з нею розрахунковий номер (це роблять в усіх нормальних банках — от тільки в усіх нормальних банках після цього гроші потрапляють туди, куди потрібно). Я заплатила необхідну суму + 4 грн. комісію за послуги. Через день я подзвонила в організацію, куди пересилала кошти, а мені кажуть, що гроші так і не надійшли. Після звіряння квитанції з банку та мого листа з реквізитами, я помітила, що касиром було допущено декілька помилок, але найголовніша з них — це невірно вказане МФО. Коли ж я звернулася в те ж відділення банку, то мені сказали, що касир, яка проводила операцію, звільнилася, а мої гроші пішли на рахунок іншої організації, яка має такий же самий розрахунковий номер тільки інше МФО, що в принципі неможливо (це мені сказали співробітники банку АВАЛЬ), але якось отак трапилося. І тепер мені гроші повернути неможуть. Щоб втішити мене вони сказали, що звісно ж, їхня колишня співробітниця винна і ніхто з неї цієї провини не знімає (і чим це мало мене втішити?), але більше нічим вони мені допомогти не можуть. По закону, як вони мені сказали, коли клієнт ставить підпис на квитанції, то після цього ніяких притензій, по невірній оплаті, не приймаються. Воно то й так, але після того, коли моя увага була приспана добропорядними банками від Авалю, банку з солідною репутацією, я такої підстави не чекала.

Комментарии - 3

+
0
Silence
Silence
12 марта 2013, 10:30
#
Тоесть, кассир предупредила Вас о том, что реквизиты нужно проверить, Вы проверили, подписали документ, а теперь выдвигаете претензиии на основании того, что у Вас есть бумажка с реквизитами?
+
0
Likeme
Likeme
19 марта 2013, 12:33
#
А причем здесь халатность сотрудников? В данном случае вы сами виноваты что не проверили платежный документ!!!
Вас попросили проверить платежку, а потом подписать. Соответственно кассир и отправил платеж по реквизитам указанных в платежном поручении
+
0
Лия Хаджубекова
Лия Хаджубекова
19 апреля 2013, 10:57
#
Странно как-то сами пишите, что кассир попросил проверить, а теперь обвиняете всех и вся.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Отзывы о Райффайзен Банке 📝 / Халатність співробітників банку Аваль, а ми платимо