Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Негативний персонал - неякісний Банк!!!

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
vitalinak 24 марта 2020, 20:24
Отделение по адресу: Сумы, пл. Независимости, 1
Відвідавши Банк за адресою Незалежності 1, в м. Суми були в край здивовані, як персонал ставиться до своїх клієнтів скажімо «З самого порогу » банку. Викликавши за дзвінком чергового який повинен був нас проінформувати я зіткнулася не з вічливим та комунікабельним персоналом банку, а з самим простим Хамлом! Відкривши двері я сказала за якою причиною звертаюся до банку, але потрібної відповіді, як туди потрапити я не почула! Чому? Тому що, охоронець запитав чи маю я маску та чи реєструвалася? Моя відповідь була, що ні, адже я дійсно не знала, що потрібно пройти такий етап. АЛЕ, як я можу зареєструватися, щоб попасти до оператора? відповіді не було. Дякую за інформацію яку я НЕ отримала, закриті двері перед самим обличчям та майже не предавлену руку дверима!!!
Шановні!!! Якщо ви маєте приймати клієнтів, то повинні їх інфомувати не перед самим банком, а заздалегіть!!!
на Оголошенні, яке ви вивісили повинна бути електронна адреса, за якою я мушу бути зареєстрована!!!
Перевірте персонал на спілкування з клієнтами, адже навіть «добрий день» вони говорити забувають! за закриті двері перед самим носом я взагалі мовчу!!!
Райффайзен Банк
Ответ банка
26 марта 2020, 17:18
Доброго дня.
Інформацію направлено до начальника відділення з метою проведення аналізу виниклої ситуації та прийняття заходів направлених на недопущення подібних випадків в майбутньому.
Дозвольте принести вибачення за завдані незручності. На жаль, зараз у відділеннях Банку діють обмежувальні заходи. Це необхідна міра щоб убезпечити здоров'я і життя клієнтів та працівників Банку.
Просимо Вас з розумінням віднестись до ситуації, будемо раді записати Вас на зустріч у разі Вашого звернення до Інформаційного центру Банку в телефонному режимі.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»

Комментарии - 1

+
+14
Lesika1
Lesika1
25 марта 2020, 17:06
#
Що Вам завадило поздвонити спочатку на горячу лінії банку? Там би і дізнались як записати. Або навіть надали консультацію по телефону і не було б потреби йти до відділення
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться