Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Відсутність обслуговування!!!

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
fdfkm13 8 февраля 2020, 13:05
Доброго дня, не хотілося писати поганий відгук про ще до недавна хороший банк, та це для мене суцільне розчарування. В відділенні банку допомоги не допросишся, особливо від тих які працюють порівняно недавно. Зареєструвалась в системі Райфайзен онлайн, думала це дещо спростить життя, та навпаки… Для чого створювати систему яка не працює? Двічі
марно намагалась поповнити мобільний рахунок і сплатити компослуги, платіж в обробці, за добу статус не змінився… Щоб дозвонитись на гарячу лінію потрібно мати міцні нерви, годину слухати запис, який рекомендує не гаяти час… Оператор сказав, що банк платежі відхилив вчора через технічні роботи, хоч статус в обробці. Сьгодні повторила спробу, та це не дало результату… Даремно витратила час.
Райффайзен Банк
Ответ банка
11 февраля 2020, 19:27
Доброго дня, шановна Галино Василівно!
За отриманою інформацією, ситуацію врегульовано в телефонному режимі. Приносимо вибачення за незручності, що виникли в процесі обслуговування.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться