Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Жахливий сервіс

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
mdidovych 18 марта 2019, 12:30
Вже не перший раз доводиться проводити в черзі більше 2-х годин часу.
Будь-яка взаємодія з банком, як то зміна прізвища, чи поповнення рахунку перетворюється на багатогодинне стояння в черзі.

Немає електронної черги, всі працюють дуже повільно. Виникає бажання закрити рахунок через жахливий сервіс.
Райффайзен Банк
Ответ банка
18 марта 2019, 17:44
Доброго дня!
На жаль, з Вашого звернення неможливо встановити в яке саме відділення Ви зверталися для можливості детального розгляду ситуації, яка склалася.
У той же час хочемо зазначити, що очікування може бути пов'язано з тривалістю деяких типів операцій і обслуговуванням Клієнтів позачергово по заздалегідь призначеним зустрічам через Інформаційний центр Банку.
Запевняємо Вас, що працівники Банку зацікавлені в наданні Клієнтам послуг високої якості і докладають зусиль для запобігання виникненню конфліктних ситуацій.
Нам щиро шкода, що ситуація, яка склалася під час Вашого обслуговування, доставила Вам незручності і залишила негативне враження про роботу Банку в цілому.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться