Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Бажання вирішувати проблеми нульові! Банкомат приймає гроші і не зараховує на рахунок. Бачу що не вперше.

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Roman Denysiuk 21 июня 2018, 11:07
Отделение по адресу: Киев, ул. Пирогова, 5-А
Вчора орієнтовно о 13:30 банкомат прийняв (знову на вул. Пирогова, бачу відгук нижче такий самий) кошти, прийшла смс про зарахування, смс про відбій і банкомат став в режим не працює.
Підійшов до працівника банку, сказав що проблема з банкоматом (банкомати прямо у відділенні) і за 15 хвилин ніхто так і не підійшов.
Зателефонував на гарячу лінію. Заявку прийняли — буде оброблена протягом до 4 липня. круто. правда? всього лише 14 днів чекати поки мені повернуть трохи більше 15000 грн. Розмови в мене на телефоні пишуться. Тому підтвердження своїх слів маю.
Телефоную сьогодні — Вашу заявку бачу… буде заявка розглянута 14 днів.
І мало того, мені кажуть — такі ситуації рідкість. Ага. Рідкість — почитайте відгуки нижче.
Скільки років не було проблем. Минулого місяця та ж сама проблема була в дівчини коли я поповнював і там само, в тому ж відділенні. І відношення — ми ж не можемо нічого прискорити… в нас є графік інкасації.
Та плювати мені на ваш графік інкасації. Є заява про втрачені гроші — то висилайте інкасаторів хай перевіряють. Невже не видно що у вас якісь проблеми? Хоча б по відгуках то… а відгуки то пишуть не всі. І мені ще по телефону кажуть що такі ситуації рідкість???
Райффайзен Банк
Ответ банка
23 июня 2018, 14:47
Доброго дня, шановний Романе!
За наявною інформацією, відповідь стосовно Вашого відгуку була надана Банком у внутрішній поштовій скриньки в системі «Райффайзен Онлайн» на аналогічне Ваше звернення в даній системі.
Дякуємо Вам за звернення.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»

Комментарии - 3

+
0
Lesika
Lesika
22 июня 2018, 11:10
#
Железка — она и в Африке железка и может по любому поводу и своему желанию выходить из строя, к сожалению. Срывать график инкассатор уж точно никто не будет. Как Вы себе это представляете? Едут инкассаторы по маршруту — к примеру левого берега, проводят заправку/инкассацию банкоматов, и тут хопа… «ребята, срочно на пирогова, там банкомат деньги забрал, но не зачислил», так да?
14 дней — это стандартный срок рассмотрения заявки, как правило, деньги возвращают быстрее.
+
0
Roman Denysiuk
Roman Denysiuk
22 июня 2018, 13:21
#
Так. Мусять якщо мають такі проколи заплатити інкасаторам за додаткову роботу. Почитайте відгуки скільки разів за останні дні ці залізяки ламались під час прийому грошей
.
+
0
Lesika
Lesika
23 июня 2018, 9:07
#
А теперь представьте, что одновременно в инфоцентр звонят два клиента с одинаковой просьбой — куда бежать инкассаторам первыми? Есть график и маршрут — всё. А вот парк АТМов пора менять и давно, с этим согласна. Тем более, что отделение на Пирого — отделение нового формата.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Отзывы о Райффайзен Банке 📝 / Бажання вирішувати проблеми нульові! Банкомат приймає гроші і не зараховує на рахунок. Бачу що не вперше.