Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Кошти з карти списало, банкомат готівку не видав

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
vipslord 13 июня 2018, 15:54
Доброго дня!
Вже другий раз така ситуація. Знімаю 20 тисяч. Банкомат чухається, купюри рахує.
Банкомат зависає, дає чек, перезапускається та пише, що не працює.
Перший раз повернуло тільки через 10 днів. Сьогодні ця ситуація трапилась знову!
В підтримці кажуть, що це не їх проблема, і щоб я звернувся до свого банку.
Поверніть кошти та вирішіть питання із своїми банкомати. Перш ніж списати кошти, то нехай банкомат переконається, що має таку суму у себе.
Райффайзен Банк
Ответ банка
13 июня 2018, 16:25
Доброго дня!
Згідно Правил міжнародних платіжних систем (далі – Правила), у разі проведення неуспішної операції з використанням платіжної картки (далі – ПК), перевірка в даній ситуації можлива виключно у межах банку-емітенту (тобто банку, що випустив картку).
У випадку, коли трансакція, яка підлягає оскарженню, була здійснена у мережі іншого банку, банк-емітент здійснює офіційний запит до банку-екваєру (банку, який обслуговує банкомат або торгову точку), з обов’язковим зазначенням суми, дати та місця проведення операції. На підставі отриманого запиту, банк-екваєр, у встановлений Правилами строк, проводить внутрішню перевірку, та надає офіційну відповідь.
Враховуючи наведене, у випадку, якщо кошти по спірній трансакції були списані з ПК іншого банку, Вам необхідно звернутись безпосередньо до банку-емітента, з інформацією про неуспішну операцію, для проведення перевірки та здійснення необхідних дій, передбачених Правилами.
Дякуємо Вам за звернення та сподіваємося на розуміння.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»

Комментарии - 3

+
0
Toxa David
Toxa David
13 июня 2018, 16:09
#
«Перш ніж списати кошти, то нехай банкомат переконається, що має таку суму у себе.» — это Вы так с железякой разговариваете и даете ей указание? От имени зелезяки отвечу: А меньшими суммами снимать не пробовали? А щель в банкомате для выдачи денег меряли? 20тыс по сто гр. проходят? а по пятьдесят? А может лучше через кассу банка? За первый раз 10дней человек ничему не учится. Обязательно второй на те же грабли. С уважением Зелезяка (банкомат).
+
+1
vipslord
vipslord
13 июня 2018, 17:30
#
1 спроба зняти кошти — бакс.
Ціна операції — 50 гривень за 1 зняття.
Можна і по 10 гривень знімати, але ціна операції так само буде коштувати 50 гривень.
Банкомат видає до 40 купюр. 40 купюр номіналом 500 гривень == 20к.
Не рекламую банк-емітент, але служба підтримки у них краща.
Користуючись вашими послугами, шановна залізяка, я розраховую, що пз для вас писали не дауни.
Життя навчить, що райфайзен шахраює з грошима і що краще йти в інший банк, наприклад приват.
Виходить, що банкомат можна повісити, і знімати кошти з будь-яких рахунків днями при цьому не видавати готвіку, і потім, може, колись поверне.
Хто заплатить за помилки райфайзен банкоматів?!
+
+16
IvanPetrov
IvanPetrov
14 июня 2018, 11:26
#
Такой сбой может случиться в любом банкомате, Аваль в этом аспекте не лучше и не хуже других. Клиенты Аваля, пользуясь банкоматами других банков, попадают точно в такие же ситуации.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Отзывы о Райффайзен Банке 📝 / Кошти з карти списало, банкомат готівку не видав