Минфин - Курсы валют Украины

Установить

робота АТМ

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Добрий день! Хочу виразити своє незадоволення роботи депозитного банкомату. 26.03.18р на свій картковий рахунок вносила 2550,00 грн., на картку не зарахувались кошти. На гарячій лінії зареєструвала спірну транзакцію, відповідь банку: потрібно очікувати 14 днів. 28.03.18р знову поповнюю на картковий рахунок 12500,00 грн. і таж сама ситуація. Після цього реєструю скаргу та спірну транзакцію на роботу АТМ, відповідь банку: очікуйте 14 днів. На скаргу у зворотному зв`язку надійшла відповідь: «Наданих у зверненні даних недостатньо для здійснення перевірки викладеної Вами інформації та надання коректної консультації по Вашому питанню». 02.04.18р. мій чоловік поповнював свій картковий рахунок на 8000,00 грн. і все повторюється, відповідь банку: очікуйте 14 днів. За вісім календарних днів з обігу сімейного бізнесу на деякий період ми втратили 23050,00 грн., за цей період ми не змогли провести безготівкові операції, втратили очікуваний прибутку, та довіру клієнтів.
Я не розумію як можна пряцювати з таким банком.
На сьогодні нажаль не можна рекомендувати банк АВАЛЬ своїм друзям та знайомим.
Райффайзен Банк
Ответ банка
2 апреля 2018, 17:49
Доброго дня, шановна Світлано!
У відповідь на Ваш відгук, перш за все просимо прийняти вибачення за незручності, завдані виниклою ситуацією. На жаль, іноді бувають випадки технічних збоїв в банкоматах. Службами технічної підтримки Банку постійно ведеться аналіз їх причин і контроль за відновленням коректної роботи обладнання. Однак процеси обслуговування банкоматів і розгляду ситуацій про незараховані суми вимагають певного часу.
Озвучений термін у 14 днів, це орієнтовний час розгляду подібних випадків. Заява про спірну операцію, може бути розглянута раніше, після інкасації банкомату та перерахунку залишків.
Хочемо зазначити, що на жаль, детальний розгляд звернення, залишеного Вами у формі зворотного зв’язку на сайті Банку, був не можливий, оскільки у ньому відсутні дані про яке саме поповнення йде мова та коли відбулася операція.
Згідно з наявною інформацією, сьогодні Ваше питання вирішено позитивною.
Дякуємо Вам за звернення і сподіваємося на розуміння.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль».

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться