Райффайзен - якість послуг стає гіршою
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Райффайзен Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 42.6 | 43.55 |
USD | 41.1 | 41.58 |
Все курсы банка |
Перш за все дозвольте принести вибачення за даний випадок, що трапився в процесі Вашого обслуговування.
З метою детального розгляду ситуації по суті та отримання з боку Банку ґрунтовних коментарів відмови у обслуговуванні, будемо вдячні за надання додаткової інформації щодо назви відділення Банку, яке Ви відвідували, обслуговуючого менеджера, дати та орієнтованого часу візиту, зручним для Вас шляхом: письмово на електронну адресу: info@aval.ua, заповнивши форму зворотного зв'язку на офіційному сайті: https://www.aval.ua/qfeedback/, з посиланням на даний відгук, вказавши ПІБ.
Звертаємо Вашу увагу, що Інформаційний центр Банку здійснює обслуговування Клієнтів в режимі «24/7», без вихідних та часових обмежень. Звернення здійснюється за номерами телефонів: 0 (800) 500 500 (безкоштовно по Україні зі стаціонарних та мобільних телефонів українських операторів); +38 (044) 490 88 88 (безкоштовно для Київських міських номерів та для дзвінків із-за кордону) та 521 з мобільного (безкоштовно для абонентів Vodafone — Україна). Після обрання Клієнтом категорії звернення, з’єднання з оператором Інформаційного центру можливе шляхом вибору відповідного пункту голосового меню.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»