Трагікомедія

crtdmg995 crtdmg995
26 августа 2016, 1:03
1
25 серпня. Вечір. Саме відділення зачинене, потрібний був банкомат. Авторизувався картою(щоб користуватись банкоматом та терміналом потрібно попасти в приміщення за допомогою авторизації), зайшов, зробив свої справи. Вийти не зміг! Заблокувались двері. Ломати їх я не став. Звернувся до колл-центру.(ну тут я міг звернутись до МНС чи Поліції… може був і правий) Від моменту розмови до першої конкретної відповіді минуло 40 хвилин.(Під музику очікування я ледь не заснув) І ще 50 хвилин я чекав поки людина приїде і відкриє мене.
Як добре те, що я спокійна людина. Як добре те, що я не почав матюкати оператора.
Висновки:
1. Швидкодія — 1 з 10.
2. Колл-центр — 2 з 10. (музику змінити негайно)
3. Технічне забезпечення банку — 0 з 10.
P.S. Я би міг вибити двері до самого відділення(залу) і по мене приїхали ваші працівники за 5 хвилин. :)

Всіх благ.
P.P.S.Якщо мені мільйон доларів нарахують у ВАШОМУ банку — не прийду, так як не зможу вийти :)

Комментарии (1)

+
0
IvanPetrov
IvanPetrov
27 августа 2016, 15:14
Иван
#
Ну и напрасно. За миллион долларов пару часов взаперти я бы посидел. Впрочем, я согласен и на 10 % — сделайте на меня доверенность, и схожу вместо Вас за миллионом

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться