Гірше немає!!!

клієнт Клієнт клієнт Клієнт
25 июля 2016, 13:20
без оценки
Вже понад 5 років є клієнтом банку. Отримувала в ньому заробітню платню. Взяла кредит. Все спочатку було добре, але через непередбачувану ситуацію перший раз протермінувала кредит на 12 днів і тут почалось. Персонал банку який працює на телефонах просто жах. Невиховані, хамовиті пані., які не вміють слухати і агресивно розмовляють з клієнтами. Дозволяють собі повчати як треба жити співрозмовнику, на чому економити, підвищують голос. Такого відношення до клієнтів я ще нечула. Невже керівництво не чує ці записи. Як можна дозволяти собі таке хамство, і погрози до людини яка сплачує Вам аборгованість на протязі трьох років.
Ответ банка
Райффайзен Банк Аваль
25 июля 2016, 17:48
Шановний Клієнте!

На жаль, наданої Вами інформації недостатньо для аналізу описаної ситуації.
Просимо надіслати більш детальну інформацію, а саме: Ваші ПІБ та реєстраційний номер облікової картки платника податків, номер телефону, з якого Вам дзвонили та номер телефону, на який надійшов дзвінок, а також дату дзвінка, на електронну адресу: info@aval.ua, з посиланням на даний відгук.
Після розгляду ситуації будуть надані роз'яснення на вказану Вами адресу електронної пошти.

З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль».

Комментарии (2)

+
0
клієнт Клієнт
клієнт Клієнт
25 июля 2016, 23:55
#
Добре, так і зроблю обов«язково.
+
0
клієнт Клієнт
клієнт Клієнт
10 августа 2016, 13:21
#
Ситуація повторилась. Просто жахливий персонал кол-центру, істерички які дозволяють собі кидати трубку і не дослуховувати клієнта, погрожувати незважаючи на вік клієнта. Просто соромно, нікому не раджу звязуватись з цим банком. Невже ніхто не контролює процес розмов?

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться