Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

Райффайзен Банк горячая линия

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы задать вопрос, нужно войти или зарегистрироваться
Kafrinaaa
Kafrinaaa
23 февраля 2025, 9:37
Катерина, Київ
Добрий день, як відмовитися від платного смс? допомогаю мамі, додатку у неї нема.
Райффайзен Банк
Ответ банка
23 февраля 2025, 9:43
Добрий день! Дякуємо за Ваше питання. Відключити платні SMS можливо в застосунку «OLD Raiffeisen». Для цього увійдіть в меню «Інше» — «SMS-інформування». Далі оберіть тип сповіщення, яке бажаєте відключити. Якщо будуть виникати складнощі, можете зателефонувати до Інформаційного центру за номером 0 800 500 500. Для дзвінків з -за кордону +380442309998 (за тарифами оператора). Також є можливість зателефонувати нашим колегам у Viber. Є кілька варіантів:1. Необхідно знайти у Viber наш аккаунт «Raiffeisen» та зайшовши в нього вам буде доступна кнопка виклику;або2. Відкрийте сервіс дзвінків Viber та натисніть коротку, але таку вже знайому комбінацію *521.Посилання на інструкцію Viber https://raiffeisen.ua/news/zatelefonuvati-rayfu-stalo-shche-zruchnishe-po-vsomu-svitu-2065Наші колеги радо допоможуть із відключенням послуги.З повагою та турботою,@RaifHelp
Edward42
Edward42
11 февраля 2025, 11:55
Эдуард, Чат в приложении MyRaif не работает!!! Как актуализировать свои данные у вас через Интернет?
По электронной почте пришло письмо про отказ в обслуживании по причине не актуализированных данных. Три месяца пытаюсь это сделать посредством обоих приложений в смартфоне и перепиской через электронную почту. Совершить звонок не имею возможности. Доступ к онлайн-кабинету имею в обеих приложениях. Ответ от банка один и тот же — обращайтесь в чат поддержки в приложении. А как обращаться когда он три месяца не работает?!!! В ноябре чудом удалось получить в чате ответ от оператора — будьте на связи завтра с вами свяжутся для актуализации. Ждал. Никто не связался. А как это возможно вообще? Придёт вызов из приложения? Видео чат? Ну так он не пришёл. Зачем вы пишите на всех своих сайтах про чат как средство связи через приложение, когда он не работает ни в одном из приложений? Как с вами связаться чтобы актуализировать данные? Viber не предлагайте, ваш заявленный номер в нём *521 тоже не существует в природе! А чат-бот Рея вообще непонятно зачем нужен.
Райффайзен Банк
Ответ банка
11 февраля 2025, 12:03
Добрий день!Нам щиро шкода, що дана ситуація завдала Вам незручностей та вплинула на Ваше враження про Банк.Зауважимо, що чат в застосунку «MyRaif» наразі працює в стандартному режимі.Відповідно до вимог чинного законодавства Райффайзен Банк не має права обслуговувати клієнта, якщо його ідентифікацію (переідентифікацію) не проведено своєчасно. За таких умов банк вимушений здійснювати блокування рахунків та обмежувати видаткові операції по ним.Також, повідомимо, що у разі відсутності змін, переідентифікація можлива в застосунку «MyRaif» або за дзвінком в Інформаційний центр: 0800 500 500 (по Україні) та +380442309998 ( із-за кордону, за тарифами оператора) чи у «Viber» з введенням короткого номеру 521. У разі змоги, можливо завітати у зручне відділення Банку. При зміні паспортних даних, дистанційне оновлення можливе при за наявності «Дія. Підпис» або за зверненням у відділення.Маємо на меті проаналізувати ситуацію та допомогти у вирішенні, для цього просимо написати нам в приватні повідомлення Ваші дані.Очікуємо на зворотній зв'язок!З повагою та турботою,@RaifHelp
afythf15
afythf15
10 февраля 2025, 14:19
Елена
Добрый день.
Проясните ситуацию, если я поновляю (меняю) банковскую карту, то в мобильном приложении замена происходит автоматически или нужно вносить номер новой карты самостоятельно?
С уважением.
Райффайзен Банк
Ответ банка
10 февраля 2025, 14:23
Добрий день!Дякуємо за Ваше питання. При заміні платіжної картки інформація в мобільному застосунку «MyRaif» оновлюється автоматично, додаткових дій з Вашого боку не потрібно.Якщо виникнуть інші питання, ми завжди раді допомогти. Просто напишіть у «Чат» застосунку.З повагою, @RaifHelp
4194511FLG
4194511FLG
7 февраля 2025, 18:48
Олександр Панков-Мороховець, місто Київ
Як чином я можу поговорити з керівником Вашого відділення або куди мені написати цій особі персонально? У мене є одне питання інформаційного порядку (про допомогу в наданні інформації). Мій моб. тел. 066-214-98-96, або адреса електронної пошти alex.pankov505@gmail.com
З повагою, Олександр Панков-Мороховець
Райффайзен Банк
Ответ банка
7 февраля 2025, 18:58
Вітаємо! На жаль, ми не можемо надавати контактні дані співробітників відділення. Якщо Ви бажаєте поспілкуватись з конкретним співробітником — для цього потрібно завітати до відділення. Також, будь-які питання Ви можете задавати у чаті застосунку «MyRaif» або за номером 0 800 500 500. З повагою та турботою, @RaifHelp
Vova6489
Vova6489
1 февраля 2025, 3:52
В вашем банке я не прошел финмониторинг на приобретение валюты на 400 000 т. гр за наличный расчет повторно. Причина отказа было то что средства которые я заработал за 2024 г было недостаточно, а за 2022 и 2023 во внимание не взяли. Вопрос: а если я не ус пел потратить эти средства за это время они что не являются законно заработанными?
Райффайзен Банк
Ответ банка
1 февраля 2025, 9:00
Добрий день!Перш за все вдячні за очікування відповіді. Хочемо пояснити, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Ми, як Ваш обслуговуючий Банк, маємо дотримуватись встановлених норм, а тому сподіваємося на Вашу підтримку та розуміння щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів за рахунок надання Вами документів.Банк має право запросити документи, незалежно від типу операції та її суми.Ми б хотіли детально перевірити інформацію за Вашим запитом та допомогти у вирішенні. Будь ласка, напишіть нам в приватні повідомлення Ваші дані (ідентифікаційний код чи контактний номер телефону). Чекаємо! З повагою та турботою,@RaifHelp
dnepr1x
Олександр Мартинець
29 января 2025, 12:10
Олександр, Дніпро
Я хочу закрити кредит за другу людину (теща), та в банке сказали що я не можу цього зробити, так как потрібна присутність кліента, ця людина у лікарні (реанімаціі), додаток заблокованний, як мені закрити кредит? дзвонив на гарячю лінію, та інші номери банка, всюду разводять руками і нічим не допомогають. Таке враження що банк хоче щоб йому платили відсотки (45% річних).Кредит був взят шахраями без відому людини (у поліцію написали заяву). Питання, як я можу закрити кредит? Є паспорт, картка. Додаток Raiffeisen Online заблокований.
Райффайзен Банк
Ответ банка
29 января 2025, 12:19
Добрий день!Нам надзвичайно прикро, що склалася така ситуація і бажаємо Вашій тещі швидкого одужання.Хочемо зазначити, що здійснювати дії по рахунку, включаючи його закриття, може лише власник рахунку. В даному випадку Ви є третьою особою відносно даного кредитного продукту, а Банк не може розголошувати будь-яку інформацію третім особам. Ми цінуємо кожного клієнта Банку без винятку та завжди готові допомогти у вирішенні будь-якого питання. Просимо, написати нам у приватні повідомлення, для більш детальнішого аналізу та вказати контактний номер телефону.Очікуємо на зворотній зв'язок!З повагою та турботою,@RaifHelp
alex2020new
a b
24 января 2025, 15:50
a, Одесса
Я много лет являюсь клиентом банка, но последнее время банк начал активно избавляться от клиентов, которые не хотят ставить мобильное приложение на телефон. То есть либо ты ставишь мобильное приложение на телефон — либо ты не клиент банка. В интернет клиенте который для компьютеров ограничено все, что только возможно, чтобы сделать пользование им не удобным, а по некоторым функциям и невозможным (элементарный пример, в интернет клиент-банке вы не можете узнать номер вашей карточки, нет такой возможности, или ставьте мобильное приложение или идите в отделение), оператор по телефону тоже не говорит, новую карточку открыть нельзя). Никакие аргументы, о том что телефон это устройство с повышенными рисками банк не интересуют (телефон можно потерять, могут украсть, на телефонах как правило нет антивирусов, телефоны часто взламывают через телеграм и вайбер). Как мне объяснили в банке — защита мобильного приложения и денег клиента это проблема клиента.
Вторая фишка банка это виртуальный помощник. Чтобы пробиться к оператору надо дойти до белого каления пообщавшись с виртуальным помощником. А если у тебя вопрос срочный — это твои проблемы или ставь мобильное приложение. Обойти виртуального помощника никак нельзя. То что он не работает нормально и не удобен банк не интересует, как мне пояснили они его обучают на реальных клиентах и задачах, когда-то станет лучше. То есть мы платим деньги за обслуживание банку, а банк на клиентах ставит эксперименты.
Райффайзен Банк
Ответ банка
24 января 2025, 15:57
Добрий день!Нам прикро, що у Вас склалось таке враження. Цінуємо кожного клієнта Банку та намагаємось створити комфортні умови обслуговування.Прямуємо в напрямку диджиталізації та готові вирішувати більшість питань дистанційно. Застосунок «MyRaif» вже має ряд нових функцій, яких раніше не було: можливість відкриття нового рахунку з віртуальною картою, переказ на карту іншого Банку без комісій з дебетної карти, поповнення мобільного номеру без комісій, перегляд рахунків, чат для отримання консультації, тощо.Задля зручності дозвону запровадили нашого віртуального помічника Рея при цьому, допомогти з питанням Вам можуть в Чаті" MyRaif достатньо задати своє питання.З повагою та турботою,@RaifHelp
AlexeyVaseckii
AlexeyVaseckii
22 января 2025, 13:27
Алексей Васецкий, Республика Крым
Доброго времени суток. Меня зовут Васецкий Алексей Викторович. Проживаю я на территории Республики Крым. В Вашем банке (Райффайзен Банк Аваль) на момент принятия Крыма в состав Российской Федерации имелась кредитная карта. В связи подачей сведений о доходах, расходах, об имуществе и обязательствах имущественного характера по настоящему месту работы прошу Вас сообщить следующую информацию:
1. Дата открытия счета (кредитной карты);
2. Остаток по счету по состоянию на 31.12.2024 года.
Очень буду признателен за оказанное содействие! С ответом прошу не задерживать.
Райффайзен Банк
Ответ банка
22 января 2025, 13:32
Вітаємо. Отримання інформації по рахунку можливе після повної ідентифікації власника рахунку. Прохання звернутися у чаті застосунку «МайРайф» (на головній сторінці, символ навушників праворуч згори екрану — доступний одразу після входу) або в Інформаційний центр Банку: 0 800 500 500 або +38 044 230 99 98 (за тарифами оператора), *521 (безкоштовно з «Вайберу»), для вирішення питання. Додатково хочемо зазначити, що дата відкриття рахунку зазначена у договорі, якщо він у Вас зберігся. З повагою та турботою, @RaifHelp
profili
profili
16 января 2025, 17:15
Почему в приложении нет возможности открыть виртуальную карту в валюте? Хватит уже барыжить на сказочном курсе конвертации по гривневым картам.
Райффайзен Банк
Ответ банка
16 января 2025, 17:21
Вітаємо. Відкриття карткових рахунків в іноземній валюті можливе за зверненням до відділення банку. Знайти найближче відділення та переглянути його графік роботи Ви можете за посиланням: https://raiffeisen.ua/viddilennya Дистанційне відкриття можливе наразі тільки для карткових гривневих рахунків та поточних рахунків «для виплат» у валюті гривня, долар, євро. З повагою та турботою, @RaifHelp
okosahle
okosahle
22 ноября 2024, 14:12
Здравия желаю! Вы кредитуете сейчас военнослужащих?
Райффайзен Банк
Ответ банка
22 ноября 2024, 14:19
Вітаємо. Наразі кредитування в Райфі можливе лише для клієнтів банку, за наявності персональної пропозиції від Банку. Якщо Ви вже маєте рахунок в Райфі — перевірити наявність пропозиції Ви можете на головній сторінці додатку «Райффайзен Онлайн», вони відображаються в розділі «Персональні пропозиції». Райф, на постійній основі переглядає можливість надання кредитування нашим клієнтам. Тому, як тільки пропозиція з'явиться — Ви одразу ж побачите її в системі. З повагою та турботою про Вас, @RaifHelp
SenderOne
SenderOne
20 ноября 2024, 17:35
Kos
Как могу к вам дозвониться с другой страны. Нужно обновить данные для пользования картой.
Райффайзен Банк
Ответ банка
20 ноября 2024, 17:40
Добрий день!Зателефонувати до Інформаційного центру Банку Ви можете за номером: +380442309998 із-за кордону (за тарифами оператора). Також можливо здійснити дзвінок з Viber. Потрібно у меню ввведення номеру в розділі «Дзвінки» у «Вайбері» ввести «*521» обов'язково разом з зірочкою та очікувати з'єднання з оператором. Отримати консультацію, можливо за зверненням до Чату в додатку MyRaif ( чи Райффайзен Онлайн).З повагою та турботою,@RaifHelp
golovskaja
golovskaja
16 октября 2024, 10:12
Тамара
Ніхто з представників банку так і не відповів на питання: Як скористатись власними коштами з рахунку для видаткових операцій онлайн (сплатити комунальні, тощо)? Знімати готівку чи мандрувати по відділеннях наразі немає можливості. Зяких підстав банк заблокував онлайн-операції з рахунку для видаткових операцій мені досі не зрозуміло, майже місяць ніхто з представників банку не надав зрозумілої чіткої відповіді, на приватні повідомлення не відповідають.
Райффайзен Банк
Ответ банка
16 октября 2024, 10:14
Добрий день! Нам дуже прикро, що у Вас склалось таке враження про роботу Банку. При цьому, хочемо зазначити, що ми маємо дотримуватись норм Законодавства та постанов Виконавчої служби. Виконавець повинен надіслати постанову «Про визначення поточного рахунку» до Банку. Після опрацювання Ви отримаєте повідомлення та буде доступне зняття коштів в рамках 14 200 грн в будь- якому банкоматі або касі Банку на території України.Ваше повторне звернення зафіксовано до менеджера з клієнтського сервісу, який зв'яжеться з Вами та надасть пояснення в індивідуальному порядку.Дякуємо за розуміння.З повагою та турботою,@RaifHelp
ADZHANA
ADZHANA
1 октября 2024, 15:02
Добрый день мене звати Аджана Григориченко я вашому банку э в мене був додаток удалився хочу знов забула логин и пароль ви можите допомогти я зараз в немечини
Райффайзен Банк
Ответ банка
1 октября 2024, 15:08
Добрий день!Для відновлення доступу до застосунку на початкові сторінці оберіть, будь ласка, « Забули пароль або пароль?». Після введення необхідних даних, саме дані картки: номер, термін дії та CVV код -потрібно обрати «Відновити Пароль». Аналогічно з відновленням логіну, тільки необхідно обрати « Відновити логін».Під час відновлення код підтвердження надійде на фінансовий номер у Viber.Якщо виникатимуть труднощі, просимо написати в приватні повідомлення. Будемо вдячні за зворотній зв'язок!З повагою та турботою,@RaifHelp
As13579
As13579
24 августа 2024, 17:28
Добрый день! Можно ли внутреннеперемещенному лицу перевести пенсию из Ощадбанка в Райффайзен? Можно ли это сделать удаленно? Можно ли избежать участия ПФУ, учитывая то, что возможности явиться к ним в отделение нет и электронной цифровой подписи тоже нет? Слышала, что некоторые банки берут это на себя. Заранее спасибо за ответы.
Райффайзен Банк
Ответ банка
24 августа 2024, 17:37
Вітаємо! Ви можете отримувати пенсію на рахунок, який відкрити в Райфі. Якщо вже маєте такий рахунок, то до ПФУ необхідно надати самостійно реквізити рахунку для нарахування пенсійних виплат. Це також можна зробити дистанційно на сайті Пенсійного фонду України. У разі відсутності активного рахунку в нашому Банку, Ви можете відкрити новий рахунок в будь-якому зручному відділенні із паспортом та ідентифікаційним кодом. Додаємо мапу відділень для зручності: https://raiffeisen.ua/viddilennya. При відкритті рахунку у відділенні, Банк самостійно передає дані Клієнта до ПФУ. Додатково Ви можете звернутися за деталями до нас в особисті повідомлення, або ж зателефонувати до Інформаційного центру за номером 0 800 500 500. Для дзвінків з-за кордону +38 044 230 99 98 (за тарифами оператора). Також є можливість зателефонувати до підтримки Банку через Вайбер. Для цього відкрийте сервіс дзвінків Viber та натисніть коротку комбінацію *521.З повагою та турботою,@RaifHelp
golovskaja
golovskaja
6 августа 2024, 8:27
Тамара
Неправомірно арештували, згідно договору пакет пенсійний, пенсійний рахунок і всі пенсійні кошти на ньому:
https://minfin.com.ua/ua/company/aval/hotline/213987/

Навіть німецькі фашисти у 42-му році все до останнього не забирали!!!

ЦЕ ЯКИЙСЬ ЖАХ!!!

«
Телефонний режим з фізичних, медичних, побутових на інших причин нам не підходить. Спілкуватись через авторизовану в онлайн-банкінгу електронну пошту співробітники банку не бажають. Запропонований спосіб комунікації веб-чат в онлайн-банкінгу не працює! 19/07/24 RaiffaizenAlex в приватних повідомленнях авансував відновлення роботи веб-чату до 11 години ранку того ж дня про що обіцяв додатково повідомити, але — жодних повідомлень.

Всі спроби скористатись мобильним додатком https://play.google.com/store/apps/details?id=ua.aval.dbo.client.android завершують помилкою: «В приложении „Raiffeizen“ снова произошел сбой»

https://postimg.cc/3WrJbbXq

https://i.postimg.cc/66n2qkyB/Screenshot-20240719−113444.jpg
»

ТОЧНО ТАКА САМА ІСТОРІЯ З ІНШИМ ДОДАТКОМ MyRaif

ЩО ЗА СМІТТЯ ТІ ВАШІ ДОДАТКИ І ЧОМУ ВСТАНОВЛЕНИ З Google Play ЖОДЕН З НИХ НЕ ПРАЦЮЄ!?

2 августа 2024 г. 14:57:36 на свою єлектронну пошту отримали постанову:

ПОСТАНОВА про визначення поточного рахунку фізичної особи – боржника у банку для здійснення видаткових операцій 30.07.2024 м. Ірпінь Мною, Приватним виконавцем виконавчого округу Київської області Говоровим Павлом Володимировичем, при примусовому виконанні:

ПОСТАНОВЛЯЮ:

1. Визначити для боржника – фізичної особи: ***
дата народження: ***
адреса: ***
РНОКПП: *** поточний рахунок ***, відкритий у АТ Райффайзен Банк, для здійснення видаткових операцій на суму в розмірі, що протягом одного ка
Райффайзен Банк
Ответ банка
6 августа 2024, 9:08
Добрий день!Перш за все вдячні за очікування відповіді.Нам дуже прикро, що у Вас склалось таке враження про роботу Банку.При цьому, хочемо зазначити, що ми маємо дотримуватись норм Законодавства та постанов Виконавчої служби.Виконавець повинен надіслати постанову «Про визначення поточного рахунку» до Банку. Після опрацювання Ви отримаєте повідомлення та буде доступне зняття коштів в рамках 14 200 грн. в будь- якому банкоматі або касі Банку на території України.Стосовно роботи застосунків, просимо надіслати скрини помилки в приватні повідомлення.Будем вдячні за зворотній зв'язок!З повагою та турботою,@RaifHelp
golovskaja
golovskaja
17 июля 2024, 15:35
Тамара
Приватні виконавці з мовчазної згоди банку аваль грабують пенсіонерів?!

Відверте правове безчинство споріднене з мародерством…

Отримали повідомлення про арешт соціального (пенсійного) банківського рахунка:
Raiffeisen
16/07/2024 16:20
Шановний клієнте, на Ваші рахунки встановлено арешт в сумі 38953.54 грн.
Детальна інформація:
https://raiffeisen.ua/areshty

Згідно абзацу 3 п. 10-2 перехідних положень до закону:
Про виконавче провадження | від 02.06.2016 № 1404-VIII
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1404-19#Text

«Тимчасово, на період до припинення або скасування воєнного стану в Україні.., припиняється звернення стягнення на пенсію, стипендію… м»

Але банку аваль і прихватному виконавцю закон не писаний, що засвідчило СМС-повідомлення про зарахувпння повної суми пенсії на невідомий рахунок та зміна відємного залишку.

17.07.24 Pensiia 5195.45 UAH. Zarakhovano na UA**2620012312487. Dostupna suma: -33716.62 UAH

Стару людину 1938-го р.н. яка зростала вголодні роки під час другої саітової війни залишили без копійки поставивши її на межу голодної смерті!

МАРОДЕРСТВО І ГОЛОДОМОР ПЕНСІОНЕРІВ — ОЦЕ ТАКІ ПЕРЕМОГИ ПРАВОВОЇ ДЕРЖАВИ УКРАЇНА!!!
Райффайзен Банк
Ответ банка
17 июля 2024, 15:42
Добрий день!Нам прикро, що у Вас склалось таке враження.Хочемо зазначити, що рахунок може бути заарештовано у разі надходження до Банку постанови від Виконавчої служби, якій Банк зобов'язаний підпорядковуватись. Ми завжди готові допомогти розібратися в ситуації, тому просимо написати нам в приватні повідомлення дані власника рахунку, а саме: ідентифікаційний код або фінансовий номер телефону. Будемо вдячні за зворотній зв’язок.З повагою та турботою,@RaifHelp
Ur5wjo
Ur5wjo
5 июля 2024, 13:01
Роман
Два дні намагаюся встановити додаток MyRaif, але в процесі реєстрації система видає помилку «Щось пішло не так».
Банк проводить якісь технічні роботи з додатком?
Райффайзен Банк
Ответ банка
5 июля 2024, 13:06
Вітаємо! Нам дуже приємно, що Ви зацікавились нашим новим застосунком MyRaif. Станом на зараз додаток працює стабільно, технічні роботи відсутні. Ми б хотіли перевірити причину неможливості здійснити реєстрацію, а тому просимо написати нам в приватні повідомлення Ваш контактний номер телефону, за яким режструєтесь в застосунку. Чекаємо на зворотній зв’язок.З повагою та турботою,@RaifHelp
Viktoria57890
Viktoria57890
5 июля 2024, 10:07
Хочу зареєструватися в myraif не підтягуються документи з дії чому?
Райффайзен Банк
Ответ банка
5 июля 2024, 10:12
Добрий день!Маємо на меті проаналізувати ситуацію та допомогти з вирішенням, а тому просимо написати нам в приватні повідомлення на офіційних сторінках Банку Facebook або Instagram з додаванням скриншоту помилки.Щиро очікуємо на зворотній зв'язок.З повагою та турботою,@RaifHelp
Usup80
Usup80
2 июля 2024, 8:38
Сергій, Черкаси
Доброго дня.Звернувся до RaifHelp про блокування рахунку.Попоросили надати дані про себе.Надав.Відповідь «Ваш лист в надійних руках, чекайте відповіді протягом двох робочих днів» Два дні пройшло відповіді ніякої.Сьогодні написав знову.Той самий результат-«Ваш лист в надійних руках чекайте відповіді два робочих дні» Скажіть будь ласка скільки ще «2 робочих дні» буде?
Райффайзен Банк
Ответ банка
2 июля 2024, 8:59
Добрий день! Дякуємо за очікування на відповідь.Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі, Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно, рахунок блокується.Також зазначимо, що Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання.Не хотіли б залишатися осторонь та маємо бажання допомогти, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код) та вкажіть адресу електронної пошти, з якої відправляли лист.Будемо вдячні за зворотній зв’язок.З повагою та турботою,@RaifHelp
maksrotar2001
maksrotar2001
14 июня 2024, 17:11
Доброго дня! Чи можна виводити кошти з криптобірж на банківський рахунок? Буду дуже вдячний за Вашу відповідь!
Райффайзен Банк
Ответ банка
14 июня 2024, 17:15
Вітаємо. Відповідно до п. 4.1.1 Правил банківського обслуговування клієнтів в Банку, Банк не здійснює встановлення ділових відносин та/або не підтримує ділові відносини з Клієнтами, діяльність яких пов’язана з постачанням послуг щодо віртуальних активів, в тому числі здійснення переказів та платежів у віртуальних активах та/або платежів пов’язаних з віртуальними активами. Якщо Ви намагаєтесь виконати операції з сайтами, які пов'язання з криптовалютою чи іншими віртуальними активами, то такі сайти блокуються та операції можуть бути не успішними. Проведення операцій на таких сайтах суперечить правилам обслуговування клієнтів в Банку. З повагою та турботою, @RaifHelp

Курс валют в Райффайзен Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.9 49.42
USD 42 42.35
Все курсы банка

Курс валют в Райффайзен Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.9 49.42
USD 42 42.35
Все курсы банка