Райффайзен Банк горячая линия
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Для того чтобы задать вопрос, нужно
войти или
зарегистрироваться
Закончился срок действия ключа. Нахожусь за границей и нет возможности явиться лично в банк. Я гражданин Молдавии, счет открывался до войны и у меня был временный вид на жительство, он закончился, новый пока нет возможности сделать. Так же закончился паспорт и я получила новый. 3 недели пытаюсь решить этот вопрос. Куча переписок со службами вашего банка не привели ни к чему!!!
На счету есть деньги, я не могу ими пользоваться, потому что не могу зайти в аккаунт.
Буду признательна за оказанное содействие
Комментарии (3)
нервові переживання добивають їх більше ніж бойові дії.
Написать комментарий
1. Дата открытия счета (кредитной карты);
2. Остаток по счету по состоянию на 31.12.2023 года.
Очень буду признателен за оказанное содействие! С ответом прошу не задерживать.
С Уважением!
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
В мае 2020 года закончился срок договора страхования. От компании получена информация, что страховая выплата выполнена на мое имя через систему «Аваль-Экспресс».
Уже 3, 5 года я не имею возможности приехать в отделение банка для получения моей выплаты.
Вопрос:
1. Возможно ли это сделать переводом на мою карту другого банка? или
2. Могу ли я передать полномочия получения денежных средств в отделении банка моему доверенному лицу по доверенности.
3. Что для этого нужно: условия, документы и т.п.
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Дякую за відповідь але ви не надали відповідь на основне питання як і решта співробітників вашого банку. Куди саме мені відправити(продублювати) документи для підтвердження отримання?
Комментарии (1)
Як і більшість питань на рахунок заблокованих коштів, не розкриті вашою підтримкою. Було заблоковано рахунок з присвоеним статусом як «неприйнятно високий». Звичайно це не регламентується Законом, тобто ви що хочете то і робите але є Постанова НБУ #65, відповідно Додатку 12, пункт 3, в такому разі банк зобов'язаний сповістити СУО не пізніше 1 робочого дня після блокування, а також відповідно тому ж Закону 361-ІХ блокування рахунків не може бути необмеженим, та має бути разблокованний на 31 календарний день, якщо СУО не повідомило про продовження блокування коштів.
Чому ваші працівники ніяк не можуть підтвердити, що відправили запит до СУО після блокування, знову ж таки відповідно Постанови 65 ви маєте сповістити мене про рішення, якщо я запитав письмово. Тому питання, якщо нічого не відправляли до СУО, навіщо тоді блокувати рахунок, якщо по Закону ви і так його повинні розблокувати через 31 день? Та питання, кому саме надсилати документи, ваші працівники так і не вказали, лише стандартный шаблон, без жодної адреси, мені потрібні конкретні реквізити для доставки документів вам, щоб підтвердити це у суді з описом?
Ще одне питання. Ваш працівник підтвердив мені, що ви присвоювати можете цей статус, без сповіщення СУО тим, у кого багато транзакцій, відповідно потрібен час для обробки інформації, а ваші декілька працівників з цим не справляються, відповідно, щоб при перевірці не платити мільйонний штраф від НБУ, ви намагаєтесь таким чином розірвати обслуговування з клієнтом, тобто дешевше його відправити подалі, ніж витрачати час та виділяти кошти на додатковий штат. В принципі, це випливає з ваших дій — необгрунтований «ризикований статус» для вас, відсутність повідомлення до СУО, дуже повільна відповідь, ну і головне, в кожній відповідь ви мені кажете, що легко можете повернути кошти якщо розірвати договір. Навряд ви це назагал скажете, але підтвердіть будь ласка або прокоментуйте?
Дякую.
Комментарии (1)
Написать комментарий
Написать комментарий
Комментарии (2)
Написать комментарий
підкажіть, будь ласка, що робити при ПОМИЛКОВОМУ надсиланні коштів? чи можливо якось звʼязатися з банком і відмінити переказ?
Написать комментарий
підкажіть, будь ласка, при переводі коштів я не бачу інформації про отримувача ні імʼя, ні фамілії. в привату та моно таке є
Написать комментарий
Комментарии (2)