Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Райффайзен Банк горячая линия

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы задать вопрос, нужно войти или зарегистрироваться
andrii6095072
andrii6095072
3 мая 2020, 9:28
Андрій, Дрогобич
Доброго дня. Я не можу здійснити своєю платіжною картою жодної проплати. Приходить смс операція відхилена. Користуюся вже 3 рік такого ще не було. Я закордоном звернутися до відділення банку не можу. Поможіть будь-ласка.
Райффайзен Банк
Ответ банка
4 мая 2020, 8:47
Доброго дня, шановний Андрій.
Для отримання консультації, будь ласка, зателефонуйте до Інформаційного центру (з-за кордону: +38044 490 88 88,+380552435111, +380444985626 (оплата знімається згідно з тарифами оператора зв'язку) або напишіть нам в розділі «Повідомлення» системи «Райффайзен Онлайн» (конверт в правій стороні верхнього поля web-версії або розділ «Зв’язок з банком» — «Повідомлення» в мобільному додатку).
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
0674494977
0674494977
29 апреля 2020, 23:13
Анатолий, Киев
Не прошел платеж на киевоблгаз за розподил газу за січень 2020 на суму 85.40 від 20.02.2020 они требуют сканкопию платежного поручения как ее получить? Киево-святошинский район с. Горенка ул.Киевская 136 Малая І.С Проплата через банк Аваль
Райффайзен Банк
Ответ банка
30 апреля 2020, 8:50
Доброго дня, шановний Анатолій.
У разі, якщо платіж здійснювався в касі відділення Банку, для отримання дублікату квитанції рекомендуємо платнику звернутись до відділення, де було проведено оплату, після завершення карантину. При собі потрібно мати паспорт та дані про платіж: дату сплати та суму. Послуга оплачується відповідно до Тарифів Банку.
Якщо оплата здійснювалась в системі «Райффайзен Онлайн», то квитанцію можливо роздрукувати в меню «Операції в системі».
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»

77693795
Юлия Сиромолот
28 апреля 2020, 15:33
Юлия
Доброго дня,
не можу зайти в інтернет-банкінг для ФОП. Ключі підтягнуті, вводжу пароль — каже, що неправильний. Пеервірила кілька разів, розкладка правильна, пароль мій. Що я роблю не так? До речі, так було вже кілька тижнів тому, якось розв'язалося. Але що там у вас таке?
Райффайзен Банк
Ответ банка
28 апреля 2020, 15:48
Доброго дня, шановний Клієнт.
Для врегулювання питання просимо Вас звернутись до служби підтримки системи «Райффайзен Бізнес Онлайн»: 0-800-505-770, (044) 495-41-40, clientbank.support@aval.ua, пн-пт з 8:00 до 22:00, сб-нд з 8:00 до 20:00.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
NA280972
NA280972
28 апреля 2020, 10:30
Алла, Хмельницька обл
Доброго дня. Куди подівся професіоналізм і толерантність в умовах карантину? Механізм руйнує все, особливо довіру, а заробляти на простих людях — це в дусі нашого сьогодення.Моя ситуація така 03.03 скористалася кредитною карточкою при покупці ноутбука. Розраховувала на пільговий період, але… 12.03 оголошено про карантин. Ця подія внесла корективи в життя усіх, крім банків, які на кожному кроці кричали про співпрацю з клієнтами в умовах карантину. Кредит я погасила в повному обсягу. Але мене чекав сюрприз: зняття відсотків за користування за два місяці. Для мене це достатньо велика сума. А сталось це тому, що відділення у нас немає, добратися до найближчого в умовах карантину неможливо. Я змогла проплатити онлайн, але оскільки 18.04, 19.04, 20.04 були офіційно вихідні, то зарахування відбулося пізніше і банк не цікавить як і чому, бо програма встановлена до 20 числа. Питання: я можу розраховувати на індивідуальний підхід і лояльне відношення? Чи може ви, як усіх, відправите до оператора. До речі я телефонувала. То яке у « Райффайзен Банк Аваль» відношення до своїх клієнтів?
Райффайзен Банк
Ответ банка
28 апреля 2020, 10:52
Доброго дня, шановна Алла.
Запевняємо, що Банк обслуговує рахунки з обов’язковим дотримання умов кредитного договору та норм чинного законодавства України.
Так, відповідно до ст. 8.4 Закону України «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні», міжбанківський переказ виконується в строк до трьох операційних днів. Внутрішньобанківський переказ виконується в строк, встановлений внутрішніми нормативними актами банку, але не може перевищувати двох операційних днів.
Можливі варіанти погашення заборгованості, без звернення до відділення, викладенні на сайті Банка, за посиланням: https://www.aval.ua/privatnim-osobam/krediti/pogashennya-kreditiv. При погашенні кредиту, просимо враховувати загальноприйняті максимальні терміни на переказ коштів.
Нам прикро, що дана ситуація завдала Вам незручності.
Сподіваємось на розуміння.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
66433226
Алина Малина
24 апреля 2020, 12:31
Алина
Добрый день. Как узнать готова ли моя карточка. И когда можно будет получить.
Райффайзен Банк
Ответ банка
24 апреля 2020, 12:40
Доброго дня, шановна Аліна.
Для уточнення інформації, будь ласка зателефонуйте до Інформаційного центру (0800500500, 521- Vodafone, (068) 490-08-88- Київстар) або напишіть нам в розділі «Повідомлення» системи «Райффайзен Онлайн» (конверт в правій стороні верхнього поля web-версії або розділ «Повідомлення» в мобільному додатку).
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Dziuba1983
Dziuba1983
23 апреля 2020, 17:37
Олеся
Скажіть будь-ласка як в моб. додатку побачити баланс картки після останньої транзакції поповнення?
Райффайзен Банк
Ответ банка
23 апреля 2020, 17:47
Доброго дня, шановна Олеся.
На дане питання Вам було надано відповідь в «Райффайзен Онлайн», якщо у Вас виникли труднощі з отримання інформації в системі, будь ласка, напишіть нам повторно в системі «Райффайзен Онлайн».
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Ira3042
Ira3042
23 апреля 2020, 13:01
Чоловік знімав гроші в банкоматі але гроші не видав а з разунку знято, коли повернуть гроші ?і чому працівники банку нічого не зробили щоь вирішити це питання?
Райффайзен Банк
Ответ банка
23 апреля 2020, 14:13
Доброго дня.
В даному випадку рекомендуємо зателефонувати до Інформаційного центру Банка (0800500500, 521- Vodafone, (068) 490-08-88- Київстар) для фіксування заявки про спірне списання коштів. Якщо ж картка іншого банку, прохання звернутись до підтримки обслуговуючого банку.
Приносимо вибачення за незручності.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Dziuba1983
Dziuba1983
23 апреля 2020, 11:34
Олеся
Добрий день, поясніть будь-ласка, що означає корекція платежів дебіт...-277,92 ?!
Райффайзен Банк
Ответ банка
23 апреля 2020, 11:38
Доброго дня, шановна Олеся.
Подібну консультацію можливо отримати при ідентифікації Вас як Клієнта Банку, будь ласка зателефонуйте до Інформаційного центру або напишіть нам в розділі «Повідомлення» системи «Райффайзен Онлайн» (конверт в правій стороні верхнього поля web-версії або розділ «Повідомлення» в мобільному додатку).
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
saha229
saha229
23 апреля 2020, 11:08
Андрій
Третьго квітня банкомат «зажував»карту польського банку. Подзвонивши на гарячу лінію сказали, що карта повернеться у відділення м. Київ Генерала Алмазова через 14 робочих днів. Тепер сільки я б не дзвонив інформації чи є карта мені ніхто не дає. То неможуть дозвонитися на відділення, то ми вам перезвоним, і т. д. Звонимо і я, і дружина результату нуль. Як мені уточнить чи можна їхать її забирать? Я з міста Фастів.
Райффайзен Банк
Ответ банка
23 апреля 2020, 11:26
Доброго дня, шановний Андрій.
Для перевірки інформації просимо повідомити Ваш контактний номер телефону, з якого Ви телефонували до Інформаційного центру, на info@aval.ua з темою «Питання Мінфін», у тексті також вкажіть посилання на дане питання.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
KapralVitalik
KapralVitalik
22 апреля 2020, 18:53
Капраль Вітлаій, Львів
как вернуть деньги с онлайн платежа?
Райффайзен Банк
Ответ банка
22 апреля 2020, 19:05
Доброго дня, шановний Віталій.
Для вирішення питання з повернення коштів рекомендуємо звертатись безпосередньо до отримувача платежу.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
saha0
saha0
22 апреля 2020, 17:08
Здравствуйте, подскажите пожалуйста как можно активировать карту если забыл кодовое слово.В банк не могу обратится в связи с карантином.
Райффайзен Банк
Ответ банка
22 апреля 2020, 17:27
Доброго дня, шановний Клієнт.
На жаль, вказаних даних недостатньо для аналізу ситуації: чи потрібно для активації картки телефонувати до Інформаційного центру чи лише змінити Пін-код в банкоматі Банка. Подібну консультацію можливо отримати при ідентифікації Вас як Клієнта Банку, зателефонувавши до Інформаційного центру або написав нам в розділі «Повідомлення» системи «Райффайзен Онлайн» (конверт в правій стороні верхнього поля web-версії або розділ «Повідомлення» в мобільному додатку).
Якщо не пам’ятаєте слово-пароль та не маєте змоги звернутись до відділення для його зміни, то пароль можливо переглянути в Вашому примірнику договору на обслуговування.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
grynenko
grynenko
22 апреля 2020, 15:17
Віталій, Київ
Прийшло у березні СМС повідомлення — «шановний клієнте. мінімальний платіж за вашою кредитною карткою станом на 10.03.2020 25.47грн. необхідно сплатити до 20.03.2020», до цього часу нічого не платив і нічого не повідомляли.
Райффайзен Банк
Ответ банка
22 апреля 2020, 15:44
Доброго дня, шановний Віталій.
Для уточнення інформації, саме по Вашому рахунку, будь ласка, зателефонуйте до Інформаційного центру (0800500500, 521- Vodafone, (068) 490-08-88- Київстар) або напишіть нам в розділі «Повідомлення» системи «Райффайзен Онлайн» (конверт в правій стороні верхнього поля web-версії або розділ «Повідомлення» в мобільному додатку).
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
sergeevka
sergeevka
17 апреля 2020, 14:06
Андрей , Одесса
Уважаемые сотрудники и тех поддержка! прошу помочь разобраться с проблемой в вашем банке.
Для валютного контракта для нашего предприятия Был открыт валютный счет. Перед проведением оплаты — банк подтвердил реквизиты расчетного счета. Клиент оправил нам деньги на этот счет. После недельного ожидания — денег нет. Выяснилось, что наш счет закрыт.

далее — банк открывает новый расчетный счет, мы уточненяем реквизиты.
опять ожидание и снова нет денег. При этом они в Авале на счету «до выяснения». Идет ли выяснение — неизвестно. 4 недели деньги нам не зачисляются. Они по прежнему в Авале.
Горячая линия отвечает что по этому вопросу банк с клиентами не общается. Работать мы можем только с нашим отделением.
Тупик.
у клиента деньги списаны, комиссия за изменения реквизитов тоже списана. Обе стороны подтвердили новые реквизиты.
Со своего счета «до выяснения» на наш расчетный счет их не зачисляют.

Консультацию получить или предпринять какие-то меры мы, как клиент вашего банка НЕ МОЖЕМ! Онлайн консультация сводится к тому, что мы можем контактировать только с нашим отделением.
Райффайзен Банк
Ответ банка
17 апреля 2020, 14:24
Доброго дня, шановний Клієнт.
За вказаними даними неможливо проаналізувати ситуацію, просимо Вас вказати: назву компанії, код ЄДРПОУ, номер телефону на info@aval.ua з темою «Відгук/Питання Мінфін», у тексті також вкажіть посилання на дане питання.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Piotrovska
Piotrovska
16 апреля 2020, 14:59
Здравствуйте. Закрыт кредит по ипотеке досточно в 2011 году. До сих квартира не снята с реестра ипотек. Что делать?
Райффайзен Банк
Ответ банка
16 апреля 2020, 15:01
Доброго дня.
Для можливості проведення перевірки, просимо повідомити: ПІБ, номер ідентифікаційного коду Позичальника; номер кредитного договору на info@aval.ua з темою «Питання Мінфін», у тексті також вкажіть посилання на дане питання.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
svetlyachok18
svetlyachok18
14 апреля 2020, 19:10
Здравствуйте. Почему мне звонят с тел 0444961146 и говорят о долге, хотя я с этим банком дел не имела и не имею. И говорят перезвонить на ном 0800509900. Что такое творится обьясните.
Райффайзен Банк
Ответ банка
15 апреля 2020, 8:29
Доброго дня.
Для проведення перевірки, будь ласка, вкажіть Ваш номер телефону, на який надходять дзвінки, за нашим запитом в особистих повідомленнях «Мінфін».
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Opel25111974
Opel25111974
14 апреля 2020, 19:05
Хмельницький
Закрив кредит в 2012р а заборона на відчуження майна не знята що робити
Райффайзен Банк
Ответ банка
15 апреля 2020, 8:35
Доброго дня.
Для можливості надання консультації, просимо повідомити: ПІБ, номер ідентифікаційного коду Позичальника; номер кредитного договору на info@aval.ua з темою «Питання Мінфін», у тексті також вкажіть посилання на дане питання.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Svet888
Svet888
14 апреля 2020, 18:05
Светлана, Херсон
могу ли я внести деньги на свою карту аваль с территории польши?
Райффайзен Банк
Ответ банка
14 апреля 2020, 18:18
Доброго дня, шановна Світлана.
Зарахування коштів можливе виключно у разі, якщо валюта переказу буде співпадати з валютою рахунку, тобто на рахунок в гривні можете бути зарахований переказ виключно в гривні, USD на рахунок в USD та т.д. Зарахування коштів із-за кордону на валютні рахунки можливе за повними реквізитами рахунку (не за номером картки).
Якщо у Вас рахунок в гривні, то зарахування валюти із-за кордону за реквізитами рахунку неможливе. Як варіант, можливо скористатись сервісом який передбачає конвертацію валюти, але більш детальну інформацію рекомендуємо уточнювати у підтримки сервісу, послугами якого плануєте скористатись.
У разі виникнення питань, будь ласка, зателефонуйте до Інформаційного центру (з-за кордону: +38044 490 88 88,+380552435111, +380444985626 (оплата знімається згідно з тарифами оператора зв'язку) або напишіть нам в розділі «Повідомлення» системи «Райффайзен Онлайн» (конверт у верхньому правому кутку головної сторінки WEB-версії або в розділі «Повідомлення» мобільного додатку).
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
oksanakindyrys
oksanakindyrys
14 апреля 2020, 18:03
Оксана Кіндирись, Ходорів Львівська обл
Доброго дня. Підкажіть, будь-ласка, як мені зайти в систему «Клієн-банк». після відновлення ключів я цього зробити не можу. Я є Вашим клієнтом.
Райффайзен Банк
Ответ банка
14 апреля 2020, 18:08
Доброго дня, шановна Оксана.
Для отримання консультації по системі «Raiffeisen Business Online» будь ласка зверніться до служби підтримки вказаної системи: 0-800-505-770, (044) 495-41-40, clientbank.support@aval.ua, пн-пт з 8:00 до 22:00, сб-нд з 8:00 до 20:00.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Arsenenko27
Arsenenko27
13 апреля 2020, 10:57
Arsenenko
Доброго дня чи можу я змінити дату сплати кредиту
Райффайзен Банк
Ответ банка
13 апреля 2020, 11:05
Доброго дня.
Наразі, Банк пропонує Клієнтам індивідуальні пропозиції по зміні умов сплати заборгованості (кредитні канікули, тощо). Для уточнення більш детальної інформації, відповідно до Вашого кредиту, будь ласка зателефонуйте до Інформаційного центру або напишіть нам в розділі «Повідомлення» системи «Райффайзен Онлайн» (конверт в правій стороні верхнього поля web-версії або розділ «Повідомлення» в мобільному додатку).
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль
julia1889
julia1889
10 апреля 2020, 14:49
Юлія, Машівка
У серпні минулого року сплатила кошти за проживання в гуртожитку доньки-студентки. Сьогодні дізналася, що бухгалтерія університету« не бачить» проплати. Квитанцію ми здали при поселенні, ксерокопію не робили. Якщо я приблизно можу вказати дату проплати, чи можу отримати у відділенні Райффайзен Банк Аваль дублікат квитанціі?
Райффайзен Банк
Ответ банка
10 апреля 2020, 15:23
Доброго дня, шановна Юлія.
Можливо отримати дублікат квитанції у відділенні Банку (де проводився платіж), якщо повідомите дату сплати та суму. Послуга оплачується за Тарифами Банка. Рекомендуємо переглянути інформацію на сайті Банку щодо умов відвідування відділень Банку, та у разі, якщо потрібне призначення зустрічі зателефонуйте до Інформаційного центру: https://www.aval.ua/news/vazhlivo-povidomlennya-shchodo-zmini-rezhimu-roboti-viddilen-1020
Якщо оплата здійснювалась у системі «Райффайзен Онлайн», то квитанцію можливо роздрукувати в меню «Операції в системі».
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»

Курс валют в Райффайзен Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 45.7 46.42
USD 41.25 41.64
Все курсы банка

Курс валют в Райффайзен Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 45.7 46.42
USD 41.25 41.64
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Горячая линия Райффайзен Банка