Multi от Минфин
(8,9K+)
Установить
українська
ВХОД
Вернуться

Райффайзен Банк горячая линия

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы задать вопрос, нужно войти или зарегистрироваться
Kommandor
Kommandor
27 марта 2025, 18:22
Тарасова Інна, м. Первомайськ Миколаївської обл.
Ми із дружиною є клієнтами Райфу. В грудні 2024 р. відкрила картку 100 Днів. Перша і основна витрата за цією карткою — покупка ОВДП через Дію. Вчасно погашала обовʼязкові платежі. В березні пропустила платіж 2600грн на 20.03. Банк в особі менеджера в телефонному повідомленні 24.03 любʼязно нагадав про це і переніс термін платежу на 26.03. 24.03 поповнила кредитну картку на 3000грн і вважала, що виконала нові вимоги банку.
Також банк нагадав через смс про таку домовленість: «Shanovnyi Kliente, nagaduemo vam pro domovlenist schodo pogashennya zaborgovanosti do 26-MAR-25. tel. 0800509900»
Натомість 26.03 банк нарахував 6000 грн підвищених % і загнав картку нижче ліміту.
До речі. В грудні надавала в банк документи про доходи і завдяки цьому банк швидко опрацював платежі щодо покупки нового автомобіля. Тому не хотілось би переривати відносини із банком завдяки помилки чи з мого боку, чи з боку банку. Вважаю, що і банку не варто втрачати платоспроможних клієнтів. Пропоную відмінити, як я вважаю, некоректно нараховані відсотки — некоректно, тому що за ініціативи банку був перенесений термін сплати обовʼязкового платежу, вперше мною пропущений. Натомість можу в завчасно погасити весь картковий кредит в найближчий робочий день.

З повагою Тарасова Інна
ІПН 2540405551
Райффайзен Банк
Ответ банка
27 марта 2025, 18:30
Вітаємо.Нам щиро шкода, що сталась така ситуація. Проте, хочемо зазначити, що у випадку, якщо Ви вносите плановий платіж невчасно — пільговий період по кредитній картці анулюється автоматично.При цьому, Вам може надійти дзвінок від представників відділу роботи із зіборгованостями з уточненням щодо терміну сплати боргу та надати пропозицію погасити даний платіж до іншої дати для уникнення передачі інформації щодо прострочення платежів до УБКІ. Така пропозиція є нагадуванням щодо необхідності сплати боргу та наданням терміну, до якого Ви маєте сплатити борг для уникнення негатвиних наслідків через несвоєвчасну сплату платежу, проте не є автоматичним подовженням пільгового періоду.Фіксуємо повторне звернення до менеджера з клієнтського сервісу, який зв'яжеться з власницею рахунку та надасть пояснення по ситуації. Дякуємо за розуміння.З повагою та турботою, @RaifHelp
Avale25
Avale25
25 марта 2025, 9:58
Доброго дня. Вибачте, це просто знущання, якесь замкнуте коло, дозвониться на гарячу лінію як фіз.особа — неможливо, перенаправляють в додаток MyRaif в чат, та чат НЕПРАЦЮЄ. У батька на ТОТ заблокували пенсійну карту. Хотілося б дізнатися яка причина і подальші дії? Як і де це можна зробити???
Райффайзен Банк
Ответ банка
25 марта 2025, 10:07
Вітаємо! Перш за все хотіли б підтримати Вас та Вашого батька. Дуже боляче від того, що наші громадяни вимушено знаходяться на тимчасово окупованих територіях. Віримо в наші Сили Оборони та чекаємо на скорішу Перемогу! На всі 100 % згодні, що доступність Інформаційного центру має бути легкою та займати мінімум часу. Проте, наш Банк рухається в сторону використання ШІ. Бот Рея не сприймає довгі запити (більше 15 слів), пропонує сформулювати запит більш стисло або рекомендує писати в чаті. Ви завжди можете звернутися до нас із будь-якими запитаннями в чат підтримки «MyRaif». Якщо кнопка «Чат» не активна, радимо перевірити оновлення застосунку. Ми б хотіли Вам допомогти із вирішенням. Будь ласка, напишіть нам в приватні повідомлення дані Вашого батька (ідентифікаційний код або контактний номер телефону). Чекаємо! З повагою та турботою,@RaifHelp
Khabibulina
Khabibulina
7 марта 2025, 11:30
Олена, Бородянка
добрий день, банк надав інформацію про дохід фізичної особи (пенсіонер), яка здійснила покупку на суму більше 50000,00 грн. Дані кошти були надані фізичній особі по програмі Є- відновлення як компенсація за пошкоджене майно під час окупації селища. Наразі дана фізична особа (пенсіонер!!!!) отримала відмову у субсидії на сплату комунальних послуг. Поясніть, будь ласка ситуацію!!!
Райффайзен Банк
Ответ банка
7 марта 2025, 11:56
Добрий день! Перепрошуємо за очікування відповіді. Нам дуже шкода, що склалась така ситуація, ми розуміємо, що Ви розраховували на отримання цієї послуги. Райф з великою повагою ставиться до конфіденційної персональної інформації всіх без винятку осіб, які мають на меті отримати або вже отримують банківські, фінансові послуги Райфу і здійснює обробку (в тому числі передачу) персональних даних виключно після одержання від клієнта згоди на це. Це здійснюється з метою надання якісних банківських, фінансових послуг нашим клієнтам та відповідно до діючого законодавства.Хочемо більш детально проаналізувати ситуацію та надати пояснення. Просимо Вас написати дані власника рахунку (ідентифікаційний код чи контактний номер телефону) в приватні повідомлення. Чекаємо! З повагою та турботою,@RaifHelp
Kafrinaaa
Kafrinaaa
23 февраля 2025, 9:37
Катерина, Київ
Добрий день, як відмовитися від платного смс? допомогаю мамі, додатку у неї нема.
Райффайзен Банк
Ответ банка
23 февраля 2025, 9:43
Добрий день! Дякуємо за Ваше питання. Відключити платні SMS можливо в застосунку «OLD Raiffeisen». Для цього увійдіть в меню «Інше» — «SMS-інформування». Далі оберіть тип сповіщення, яке бажаєте відключити. Якщо будуть виникати складнощі, можете зателефонувати до Інформаційного центру за номером 0 800 500 500. Для дзвінків з -за кордону +380442309998 (за тарифами оператора). Також є можливість зателефонувати нашим колегам у Viber. Є кілька варіантів:1. Необхідно знайти у Viber наш аккаунт «Raiffeisen» та зайшовши в нього вам буде доступна кнопка виклику;або2. Відкрийте сервіс дзвінків Viber та натисніть коротку, але таку вже знайому комбінацію *521.Посилання на інструкцію Viber https://raiffeisen.ua/news/zatelefonuvati-rayfu-stalo-shche-zruchnishe-po-vsomu-svitu-2065Наші колеги радо допоможуть із відключенням послуги.З повагою та турботою,@RaifHelp
Edward42
Edward42
11 февраля 2025, 11:55
Эдуард, Чат в приложении MyRaif не работает!!! Как актуализировать свои данные у вас через Интернет?
По электронной почте пришло письмо про отказ в обслуживании по причине не актуализированных данных. Три месяца пытаюсь это сделать посредством обоих приложений в смартфоне и перепиской через электронную почту. Совершить звонок не имею возможности. Доступ к онлайн-кабинету имею в обеих приложениях. Ответ от банка один и тот же — обращайтесь в чат поддержки в приложении. А как обращаться когда он три месяца не работает?!!! В ноябре чудом удалось получить в чате ответ от оператора — будьте на связи завтра с вами свяжутся для актуализации. Ждал. Никто не связался. А как это возможно вообще? Придёт вызов из приложения? Видео чат? Ну так он не пришёл. Зачем вы пишите на всех своих сайтах про чат как средство связи через приложение, когда он не работает ни в одном из приложений? Как с вами связаться чтобы актуализировать данные? Viber не предлагайте, ваш заявленный номер в нём *521 тоже не существует в природе! А чат-бот Рея вообще непонятно зачем нужен.
Райффайзен Банк
Ответ банка
11 февраля 2025, 12:03
Добрий день!Нам щиро шкода, що дана ситуація завдала Вам незручностей та вплинула на Ваше враження про Банк.Зауважимо, що чат в застосунку «MyRaif» наразі працює в стандартному режимі.Відповідно до вимог чинного законодавства Райффайзен Банк не має права обслуговувати клієнта, якщо його ідентифікацію (переідентифікацію) не проведено своєчасно. За таких умов банк вимушений здійснювати блокування рахунків та обмежувати видаткові операції по ним.Також, повідомимо, що у разі відсутності змін, переідентифікація можлива в застосунку «MyRaif» або за дзвінком в Інформаційний центр: 0800 500 500 (по Україні) та +380442309998 ( із-за кордону, за тарифами оператора) чи у «Viber» з введенням короткого номеру 521. У разі змоги, можливо завітати у зручне відділення Банку. При зміні паспортних даних, дистанційне оновлення можливе при за наявності «Дія. Підпис» або за зверненням у відділення.Маємо на меті проаналізувати ситуацію та допомогти у вирішенні, для цього просимо написати нам в приватні повідомлення Ваші дані.Очікуємо на зворотній зв'язок!З повагою та турботою,@RaifHelp
afythf15
afythf15
10 февраля 2025, 14:19
Елена
Добрый день.
Проясните ситуацию, если я поновляю (меняю) банковскую карту, то в мобильном приложении замена происходит автоматически или нужно вносить номер новой карты самостоятельно?
С уважением.
Райффайзен Банк
Ответ банка
10 февраля 2025, 14:23
Добрий день!Дякуємо за Ваше питання. При заміні платіжної картки інформація в мобільному застосунку «MyRaif» оновлюється автоматично, додаткових дій з Вашого боку не потрібно.Якщо виникнуть інші питання, ми завжди раді допомогти. Просто напишіть у «Чат» застосунку.З повагою, @RaifHelp
4194511FLG
4194511FLG
7 февраля 2025, 18:48
Олександр Панков-Мороховець, місто Київ
Як чином я можу поговорити з керівником Вашого відділення або куди мені написати цій особі персонально? У мене є одне питання інформаційного порядку (про допомогу в наданні інформації). Мій моб. тел. 066-214-98-96, або адреса електронної пошти alex.pankov505@gmail.com
З повагою, Олександр Панков-Мороховець
Райффайзен Банк
Ответ банка
7 февраля 2025, 18:58
Вітаємо! На жаль, ми не можемо надавати контактні дані співробітників відділення. Якщо Ви бажаєте поспілкуватись з конкретним співробітником — для цього потрібно завітати до відділення. Також, будь-які питання Ви можете задавати у чаті застосунку «MyRaif» або за номером 0 800 500 500. З повагою та турботою, @RaifHelp
Vova6489
Vova6489
1 февраля 2025, 3:52
В вашем банке я не прошел финмониторинг на приобретение валюты на 400 000 т. гр за наличный расчет повторно. Причина отказа было то что средства которые я заработал за 2024 г было недостаточно, а за 2022 и 2023 во внимание не взяли. Вопрос: а если я не ус пел потратить эти средства за это время они что не являются законно заработанными?
Райффайзен Банк
Ответ банка
1 февраля 2025, 9:00
Добрий день!Перш за все вдячні за очікування відповіді. Хочемо пояснити, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Ми, як Ваш обслуговуючий Банк, маємо дотримуватись встановлених норм, а тому сподіваємося на Вашу підтримку та розуміння щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів за рахунок надання Вами документів.Банк має право запросити документи, незалежно від типу операції та її суми.Ми б хотіли детально перевірити інформацію за Вашим запитом та допомогти у вирішенні. Будь ласка, напишіть нам в приватні повідомлення Ваші дані (ідентифікаційний код чи контактний номер телефону). Чекаємо! З повагою та турботою,@RaifHelp
dnepr1x
Олександр Мартинець
29 января 2025, 12:10
Олександр, Дніпро
Я хочу закрити кредит за другу людину (теща), та в банке сказали що я не можу цього зробити, так как потрібна присутність кліента, ця людина у лікарні (реанімаціі), додаток заблокованний, як мені закрити кредит? дзвонив на гарячю лінію, та інші номери банка, всюду разводять руками і нічим не допомогають. Таке враження що банк хоче щоб йому платили відсотки (45% річних).Кредит був взят шахраями без відому людини (у поліцію написали заяву). Питання, як я можу закрити кредит? Є паспорт, картка. Додаток Raiffeisen Online заблокований.
Райффайзен Банк
Ответ банка
29 января 2025, 12:19
Добрий день!Нам надзвичайно прикро, що склалася така ситуація і бажаємо Вашій тещі швидкого одужання.Хочемо зазначити, що здійснювати дії по рахунку, включаючи його закриття, може лише власник рахунку. В даному випадку Ви є третьою особою відносно даного кредитного продукту, а Банк не може розголошувати будь-яку інформацію третім особам. Ми цінуємо кожного клієнта Банку без винятку та завжди готові допомогти у вирішенні будь-якого питання. Просимо, написати нам у приватні повідомлення, для більш детальнішого аналізу та вказати контактний номер телефону.Очікуємо на зворотній зв'язок!З повагою та турботою,@RaifHelp
alex2020new
a b
24 января 2025, 15:50
a, Одесса
Я много лет являюсь клиентом банка, но последнее время банк начал активно избавляться от клиентов, которые не хотят ставить мобильное приложение на телефон. То есть либо ты ставишь мобильное приложение на телефон — либо ты не клиент банка. В интернет клиенте который для компьютеров ограничено все, что только возможно, чтобы сделать пользование им не удобным, а по некоторым функциям и невозможным (элементарный пример, в интернет клиент-банке вы не можете узнать номер вашей карточки, нет такой возможности, или ставьте мобильное приложение или идите в отделение), оператор по телефону тоже не говорит, новую карточку открыть нельзя). Никакие аргументы, о том что телефон это устройство с повышенными рисками банк не интересуют (телефон можно потерять, могут украсть, на телефонах как правило нет антивирусов, телефоны часто взламывают через телеграм и вайбер). Как мне объяснили в банке — защита мобильного приложения и денег клиента это проблема клиента.
Вторая фишка банка это виртуальный помощник. Чтобы пробиться к оператору надо дойти до белого каления пообщавшись с виртуальным помощником. А если у тебя вопрос срочный — это твои проблемы или ставь мобильное приложение. Обойти виртуального помощника никак нельзя. То что он не работает нормально и не удобен банк не интересует, как мне пояснили они его обучают на реальных клиентах и задачах, когда-то станет лучше. То есть мы платим деньги за обслуживание банку, а банк на клиентах ставит эксперименты.
Райффайзен Банк
Ответ банка
24 января 2025, 15:57
Добрий день!Нам прикро, що у Вас склалось таке враження. Цінуємо кожного клієнта Банку та намагаємось створити комфортні умови обслуговування.Прямуємо в напрямку диджиталізації та готові вирішувати більшість питань дистанційно. Застосунок «MyRaif» вже має ряд нових функцій, яких раніше не було: можливість відкриття нового рахунку з віртуальною картою, переказ на карту іншого Банку без комісій з дебетної карти, поповнення мобільного номеру без комісій, перегляд рахунків, чат для отримання консультації, тощо.Задля зручності дозвону запровадили нашого віртуального помічника Рея при цьому, допомогти з питанням Вам можуть в Чаті" MyRaif достатньо задати своє питання.З повагою та турботою,@RaifHelp
AlexeyVaseckii
AlexeyVaseckii
22 января 2025, 13:27
Алексей Васецкий, Республика Крым
Доброго времени суток. Меня зовут Васецкий Алексей Викторович. Проживаю я на территории Республики Крым. В Вашем банке (Райффайзен Банк Аваль) на момент принятия Крыма в состав Российской Федерации имелась кредитная карта. В связи подачей сведений о доходах, расходах, об имуществе и обязательствах имущественного характера по настоящему месту работы прошу Вас сообщить следующую информацию:
1. Дата открытия счета (кредитной карты);
2. Остаток по счету по состоянию на 31.12.2024 года.
Очень буду признателен за оказанное содействие! С ответом прошу не задерживать.
Райффайзен Банк
Ответ банка
22 января 2025, 13:32
Вітаємо. Отримання інформації по рахунку можливе після повної ідентифікації власника рахунку. Прохання звернутися у чаті застосунку «МайРайф» (на головній сторінці, символ навушників праворуч згори екрану — доступний одразу після входу) або в Інформаційний центр Банку: 0 800 500 500 або +38 044 230 99 98 (за тарифами оператора), *521 (безкоштовно з «Вайберу»), для вирішення питання. Додатково хочемо зазначити, що дата відкриття рахунку зазначена у договорі, якщо він у Вас зберігся. З повагою та турботою, @RaifHelp
profili
profili
16 января 2025, 17:15
Почему в приложении нет возможности открыть виртуальную карту в валюте? Хватит уже барыжить на сказочном курсе конвертации по гривневым картам.
Райффайзен Банк
Ответ банка
16 января 2025, 17:21
Вітаємо. Відкриття карткових рахунків в іноземній валюті можливе за зверненням до відділення банку. Знайти найближче відділення та переглянути його графік роботи Ви можете за посиланням: https://raiffeisen.ua/viddilennya Дистанційне відкриття можливе наразі тільки для карткових гривневих рахунків та поточних рахунків «для виплат» у валюті гривня, долар, євро. З повагою та турботою, @RaifHelp
okosahle
okosahle
22 ноября 2024, 14:12
Здравия желаю! Вы кредитуете сейчас военнослужащих?
Райффайзен Банк
Ответ банка
22 ноября 2024, 14:19
Вітаємо. Наразі кредитування в Райфі можливе лише для клієнтів банку, за наявності персональної пропозиції від Банку. Якщо Ви вже маєте рахунок в Райфі — перевірити наявність пропозиції Ви можете на головній сторінці додатку «Райффайзен Онлайн», вони відображаються в розділі «Персональні пропозиції». Райф, на постійній основі переглядає можливість надання кредитування нашим клієнтам. Тому, як тільки пропозиція з'явиться — Ви одразу ж побачите її в системі. З повагою та турботою про Вас, @RaifHelp
SenderOne
SenderOne
20 ноября 2024, 17:35
Kos
Как могу к вам дозвониться с другой страны. Нужно обновить данные для пользования картой.
Райффайзен Банк
Ответ банка
20 ноября 2024, 17:40
Добрий день!Зателефонувати до Інформаційного центру Банку Ви можете за номером: +380442309998 із-за кордону (за тарифами оператора). Також можливо здійснити дзвінок з Viber. Потрібно у меню ввведення номеру в розділі «Дзвінки» у «Вайбері» ввести «*521» обов'язково разом з зірочкою та очікувати з'єднання з оператором. Отримати консультацію, можливо за зверненням до Чату в додатку MyRaif ( чи Райффайзен Онлайн).З повагою та турботою,@RaifHelp
golovskaja
golovskaja
16 октября 2024, 10:12
Тамара
Ніхто з представників банку так і не відповів на питання: Як скористатись власними коштами з рахунку для видаткових операцій онлайн (сплатити комунальні, тощо)? Знімати готівку чи мандрувати по відділеннях наразі немає можливості. Зяких підстав банк заблокував онлайн-операції з рахунку для видаткових операцій мені досі не зрозуміло, майже місяць ніхто з представників банку не надав зрозумілої чіткої відповіді, на приватні повідомлення не відповідають.
Райффайзен Банк
Ответ банка
16 октября 2024, 10:14
Добрий день! Нам дуже прикро, що у Вас склалось таке враження про роботу Банку. При цьому, хочемо зазначити, що ми маємо дотримуватись норм Законодавства та постанов Виконавчої служби. Виконавець повинен надіслати постанову «Про визначення поточного рахунку» до Банку. Після опрацювання Ви отримаєте повідомлення та буде доступне зняття коштів в рамках 14 200 грн в будь- якому банкоматі або касі Банку на території України.Ваше повторне звернення зафіксовано до менеджера з клієнтського сервісу, який зв'яжеться з Вами та надасть пояснення в індивідуальному порядку.Дякуємо за розуміння.З повагою та турботою,@RaifHelp
ADZHANA
ADZHANA
1 октября 2024, 15:02
Добрый день мене звати Аджана Григориченко я вашому банку э в мене був додаток удалився хочу знов забула логин и пароль ви можите допомогти я зараз в немечини
Райффайзен Банк
Ответ банка
1 октября 2024, 15:08
Добрий день!Для відновлення доступу до застосунку на початкові сторінці оберіть, будь ласка, « Забули пароль або пароль?». Після введення необхідних даних, саме дані картки: номер, термін дії та CVV код -потрібно обрати «Відновити Пароль». Аналогічно з відновленням логіну, тільки необхідно обрати « Відновити логін».Під час відновлення код підтвердження надійде на фінансовий номер у Viber.Якщо виникатимуть труднощі, просимо написати в приватні повідомлення. Будемо вдячні за зворотній зв'язок!З повагою та турботою,@RaifHelp
As13579
As13579
24 августа 2024, 17:28
Добрый день! Можно ли внутреннеперемещенному лицу перевести пенсию из Ощадбанка в Райффайзен? Можно ли это сделать удаленно? Можно ли избежать участия ПФУ, учитывая то, что возможности явиться к ним в отделение нет и электронной цифровой подписи тоже нет? Слышала, что некоторые банки берут это на себя. Заранее спасибо за ответы.
Райффайзен Банк
Ответ банка
24 августа 2024, 17:37
Вітаємо! Ви можете отримувати пенсію на рахунок, який відкрити в Райфі. Якщо вже маєте такий рахунок, то до ПФУ необхідно надати самостійно реквізити рахунку для нарахування пенсійних виплат. Це також можна зробити дистанційно на сайті Пенсійного фонду України. У разі відсутності активного рахунку в нашому Банку, Ви можете відкрити новий рахунок в будь-якому зручному відділенні із паспортом та ідентифікаційним кодом. Додаємо мапу відділень для зручності: https://raiffeisen.ua/viddilennya. При відкритті рахунку у відділенні, Банк самостійно передає дані Клієнта до ПФУ. Додатково Ви можете звернутися за деталями до нас в особисті повідомлення, або ж зателефонувати до Інформаційного центру за номером 0 800 500 500. Для дзвінків з-за кордону +38 044 230 99 98 (за тарифами оператора). Також є можливість зателефонувати до підтримки Банку через Вайбер. Для цього відкрийте сервіс дзвінків Viber та натисніть коротку комбінацію *521.З повагою та турботою,@RaifHelp
golovskaja
golovskaja
6 августа 2024, 8:27
Тамара
Неправомірно арештували, згідно договору пакет пенсійний, пенсійний рахунок і всі пенсійні кошти на ньому:
https://minfin.com.ua/ua/company/aval/hotline/213987/

Навіть німецькі фашисти у 42-му році все до останнього не забирали!!!

ЦЕ ЯКИЙСЬ ЖАХ!!!

«
Телефонний режим з фізичних, медичних, побутових на інших причин нам не підходить. Спілкуватись через авторизовану в онлайн-банкінгу електронну пошту співробітники банку не бажають. Запропонований спосіб комунікації веб-чат в онлайн-банкінгу не працює! 19/07/24 RaiffaizenAlex в приватних повідомленнях авансував відновлення роботи веб-чату до 11 години ранку того ж дня про що обіцяв додатково повідомити, але — жодних повідомлень.

Всі спроби скористатись мобильним додатком https://play.google.com/store/apps/details?id=ua.aval.dbo.client.android завершують помилкою: «В приложении „Raiffeizen“ снова произошел сбой»

https://postimg.cc/3WrJbbXq

https://i.postimg.cc/66n2qkyB/Screenshot-20240719−113444.jpg
»

ТОЧНО ТАКА САМА ІСТОРІЯ З ІНШИМ ДОДАТКОМ MyRaif

ЩО ЗА СМІТТЯ ТІ ВАШІ ДОДАТКИ І ЧОМУ ВСТАНОВЛЕНИ З Google Play ЖОДЕН З НИХ НЕ ПРАЦЮЄ!?

2 августа 2024 г. 14:57:36 на свою єлектронну пошту отримали постанову:

ПОСТАНОВА про визначення поточного рахунку фізичної особи – боржника у банку для здійснення видаткових операцій 30.07.2024 м. Ірпінь Мною, Приватним виконавцем виконавчого округу Київської області Говоровим Павлом Володимировичем, при примусовому виконанні:

ПОСТАНОВЛЯЮ:

1. Визначити для боржника – фізичної особи: ***
дата народження: ***
адреса: ***
РНОКПП: *** поточний рахунок ***, відкритий у АТ Райффайзен Банк, для здійснення видаткових операцій на суму в розмірі, що протягом одного ка
Райффайзен Банк
Ответ банка
6 августа 2024, 9:08
Добрий день!Перш за все вдячні за очікування відповіді.Нам дуже прикро, що у Вас склалось таке враження про роботу Банку.При цьому, хочемо зазначити, що ми маємо дотримуватись норм Законодавства та постанов Виконавчої служби.Виконавець повинен надіслати постанову «Про визначення поточного рахунку» до Банку. Після опрацювання Ви отримаєте повідомлення та буде доступне зняття коштів в рамках 14 200 грн. в будь- якому банкоматі або касі Банку на території України.Стосовно роботи застосунків, просимо надіслати скрини помилки в приватні повідомлення.Будем вдячні за зворотній зв'язок!З повагою та турботою,@RaifHelp
golovskaja
golovskaja
17 июля 2024, 15:35
Тамара
Приватні виконавці з мовчазної згоди банку аваль грабують пенсіонерів?!

Відверте правове безчинство споріднене з мародерством…

Отримали повідомлення про арешт соціального (пенсійного) банківського рахунка:
Raiffeisen
16/07/2024 16:20
Шановний клієнте, на Ваші рахунки встановлено арешт в сумі 38953.54 грн.
Детальна інформація:
https://raiffeisen.ua/areshty

Згідно абзацу 3 п. 10-2 перехідних положень до закону:
Про виконавче провадження | від 02.06.2016 № 1404-VIII
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1404-19#Text

«Тимчасово, на період до припинення або скасування воєнного стану в Україні.., припиняється звернення стягнення на пенсію, стипендію… м»

Але банку аваль і прихватному виконавцю закон не писаний, що засвідчило СМС-повідомлення про зарахувпння повної суми пенсії на невідомий рахунок та зміна відємного залишку.

17.07.24 Pensiia 5195.45 UAH. Zarakhovano na UA**2620012312487. Dostupna suma: -33716.62 UAH

Стару людину 1938-го р.н. яка зростала вголодні роки під час другої саітової війни залишили без копійки поставивши її на межу голодної смерті!

МАРОДЕРСТВО І ГОЛОДОМОР ПЕНСІОНЕРІВ — ОЦЕ ТАКІ ПЕРЕМОГИ ПРАВОВОЇ ДЕРЖАВИ УКРАЇНА!!!
Райффайзен Банк
Ответ банка
17 июля 2024, 15:42
Добрий день!Нам прикро, що у Вас склалось таке враження.Хочемо зазначити, що рахунок може бути заарештовано у разі надходження до Банку постанови від Виконавчої служби, якій Банк зобов'язаний підпорядковуватись. Ми завжди готові допомогти розібратися в ситуації, тому просимо написати нам в приватні повідомлення дані власника рахунку, а саме: ідентифікаційний код або фінансовий номер телефону. Будемо вдячні за зворотній зв’язок.З повагою та турботою,@RaifHelp
Ur5wjo
Ur5wjo
5 июля 2024, 13:01
Роман
Два дні намагаюся встановити додаток MyRaif, але в процесі реєстрації система видає помилку «Щось пішло не так».
Банк проводить якісь технічні роботи з додатком?
Райффайзен Банк
Ответ банка
5 июля 2024, 13:06
Вітаємо! Нам дуже приємно, що Ви зацікавились нашим новим застосунком MyRaif. Станом на зараз додаток працює стабільно, технічні роботи відсутні. Ми б хотіли перевірити причину неможливості здійснити реєстрацію, а тому просимо написати нам в приватні повідомлення Ваш контактний номер телефону, за яким режструєтесь в застосунку. Чекаємо на зворотній зв’язок.З повагою та турботою,@RaifHelp

Курс валют в Райффайзен Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 45.84 47.57
USD 41.1 41.53
Все курсы банка

Курс валют в Райффайзен Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 45.84 47.57
USD 41.1 41.53
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Горячая линия Райффайзен Банка