Отделение Райффайзен Банка: Черкассы, бул. Шевченко, 246
Адрес:
Черкассы, бул. Шевченко, 246
Телефон:
0 800 500-500
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00 (касса: 09:00-17:30), Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Usup80
27 июня 2024, 11:55
Я працівник АТБ.Наша фірма співпрацює з Райфбанком.Тому зарплатна картка оформлена в ньому.Не так давно її заблокували.Звернувся до банку.Відповідь «Заблоковано фінвідділом банку в звязку з ненаданням відповіді на дзвінки та смс про надходження коштів на рахунок.«Перед тим було два кредити на суму до 150 тис.грн.Взяли з дружиною кредит в іншій установі і погасили ці два.До того все було нормально-перекидаєш гроші з картки на картку будь кому, чи хтось тобі банківській службі перпендикулярно.А після погашення кредитів почалось кіно.А суть така-надати довідки про надходження коштів, чому робились перекази з/на таку картку (картка моєї дружини), надходження від третіх осіб, як я думаю розпоряджатись коштами в майбутньому, якою сумою, на які потреби, затребували довідки від ігрових онлайн казино.В податковій стільки вимог не має.Податки с тягують з усього і не малі.Замучився вже відписуватись у фінвідділ банку.Добре переказував гроші в казино.Так видатків було більше чим прибутків.Звертався на гарячу лінію в казино-відповідь надайте довідки 5;7 і все буде добре.Та виходить не добре. Якщо банк компетентний у всіх питаннях то він має всі дані про надходження та видатки.І чому зразу не було заблоковано рахунки, якщо була підозра про махінації.Чомусь податкова не має до мене ніяких притензій (я не підприємець, не шахрай, а тим більше не аферист.Простий українець як всі.Простий робітник з якого тянуть податки.)Мені, що на колінах випрошувати розблокування рахунку.Чи дальше читати відписки у вигляді «надайте довідки про доходи, або закрийте рахунок, якщо не можете їх надати».Простіше простого послати людину куди небудь до іншого банку.А зрозуміти ту ж саму людину напевно не дано співробітникам фінвідділу.Мав кращу думку про Райф.Невже один поборник за права користування власними коштами має вирішувати за мене куди їх вкладати і в що? В Незалежній державі я маю право мати право.
Комментарии (4)
Ответ банка
27 июня 2024, 12:03
Вітаємо!
Нам шкода, що склалась така ситуація та це вплинуло на Вашу думку про Банк. Зазначимо, що Банк не блокує рахунки безпідставно.
Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Розуміємо, що дане блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Але зауважимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Зазначимо, що Банк зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.
Не хотіли б залишатися осторонь та маємо бажання допомогти, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Нам шкода, що склалась така ситуація та це вплинуло на Вашу думку про Банк. Зазначимо, що Банк не блокує рахунки безпідставно.
Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Розуміємо, що дане блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Але зауважимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Зазначимо, що Банк зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.
Не хотіли б залишатися осторонь та маємо бажання допомогти, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Сьогодні хотів поповнити рахунок через термінал Черкаси вул Шевченко 264 дві частини грошей зарахували, а третю у сумі в розмірі 23300 грн проковтнуло і не зарохувало! Це що знущання? Термінал поломан, що по Гоголя224, що по Шевченко 264!!! Працівники відділення посміялись і відреагували як тому і треба бути. Скільки часу мені чекати моїх грошей?
Комментарии (2)
Ответ банка
5 октября 2023, 15:24
Добрий день.
Нам шкода, що Ви опинились в такій ситуації. Якщо при поповненні рахунку зарахувано було лише частину суми, то подати запит на оскарження операції Ви можете за запитом до банку, в якому оформлена Ваша картка.
Якщо Ваша картка оформлена в нашому банку — це можливо за запитом у чаті Райф Онлайн (на головній сторінці, праворуч згори екрану — доступний одразу при вході), або за дзвінком до Інформаційного Центру за номером 0 800 500 500.
Стосовно поведінки співробітників відділення банку, ми хочемо розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону)
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Нам шкода, що Ви опинились в такій ситуації. Якщо при поповненні рахунку зарахувано було лише частину суми, то подати запит на оскарження операції Ви можете за запитом до банку, в якому оформлена Ваша картка.
Якщо Ваша картка оформлена в нашому банку — це можливо за запитом у чаті Райф Онлайн (на головній сторінці, праворуч згори екрану — доступний одразу при вході), або за дзвінком до Інформаційного Центру за номером 0 800 500 500.
Стосовно поведінки співробітників відділення банку, ми хочемо розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону)
З повагою та турботою,
@RaifHelp
2 січня 2023 р. у відділенні Райффайзен Банку закрив 3 карткові рахунки, одник із яких — кредитний. Заборгованості перед банком не мав та не маю, що усно підтвердила менеджер та наголосила, що процес триватиме максимум 10 робочих днів. Через декілька тижнів в Українському Бюро Кредитних Історій (УБКІ) виявив, що кредит від Райффайзену активний й попрохав УБКІ виправити помилку, на що мені вказали, що інформація вірна й банк повинен надіслати оновлення. На моє прохання оператору вирішити проблему, банк відреагував лишень раз — 28 січня 2023 р., — дзвінком від відповідального менеджера, який пообіцяв все владнати й повідомити результат впродовж 3 — 5 днів. Опісля цього банк про мене забув.
Під час моїх дзвінків із запитами та скаргою оператори банку перепрошують, фіксують звернення, обіцяють дзвінок менеджера й просять чекати.
Сьогодні 16 лютого 2023 р.:
— минуло 1.5 місяці від мого закриття рахунків;
— кредитний рахунок банком не закритий;
— минуло 20 днів, як я чекаю обіцяного дзвінка від банку;
— інформація банком в Українське Бюро Кредитних Історій не надіслана;
— зворотній зв’язок у будь-якій формі відсутній — банк ігнорує мої запити та скаргу.
Дуже прикро, що Райффайзен Банк не турбується про свою репутацію. Чи можливо я помиляюсь й тут трапилася на системна, а помилка персоналу, на яку банк відреагує?
Існує прислів'я: «Обіцяного три роки чекають, а на четвертий відмовляють».
Сподіваюсь, що це прислів'я не про мій випадок й проблема буде вирішена цивілізовано та полюбовно.
Комментарии (6)
Під час моїх дзвінків із запитами та скаргою оператори банку перепрошують, фіксують звернення, обіцяють дзвінок менеджера й просять чекати.
Сьогодні 16 лютого 2023 р.:
— минуло 1.5 місяці від мого закриття рахунків;
— кредитний рахунок банком не закритий;
— минуло 20 днів, як я чекаю обіцяного дзвінка від банку;
— інформація банком в Українське Бюро Кредитних Історій не надіслана;
— зворотній зв’язок у будь-якій формі відсутній — банк ігнорує мої запити та скаргу.
Дуже прикро, що Райффайзен Банк не турбується про свою репутацію. Чи можливо я помиляюсь й тут трапилася на системна, а помилка персоналу, на яку банк відреагує?
Існує прислів'я: «Обіцяного три роки чекають, а на четвертий відмовляють».
Сподіваюсь, що це прислів'я не про мій випадок й проблема буде вирішена цивілізовано та полюбовно.
Ответ банка
16 февраля 2023, 14:34
Доброго дня!
Нам щиро прикро, що у Вас виникла така ситуація. Ми хотіли б розібратись у цьому та вирішити питання.
Просимо, будь ласка, уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону). Будемо дуже вдячні.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Нам щиро прикро, що у Вас виникла така ситуація. Ми хотіли б розібратись у цьому та вирішити питання.
Просимо, будь ласка, уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону). Будемо дуже вдячні.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Випустили платіжну карту за проханням мого роботодавця. Мене банк не попередив… на мою думку це означає, що банк може випускати і кредитні картки без мого підпису! Нікому не порекомендую даний банк — не надійний і роблять все, щоб їхній клієнт відчував це!!! Обслуговування у відділенні жахливе і довготривале
Написать комментарий
Ответ банка
30 марта 2021, 10:11
Доброго дня! Нам прикро, що ситуація, яка виникла, завдала Вам незручностей. Маємо зазначити, що кредитні картки випускаються виключно в разі наявності для Клієнта такої пропозиції та після укладення договору особисто з Клієнтом. При цьому картки до зарплатних рахунків, дійсно, можуть випустити за листом роботодавця, в разі, якщо це передбачено укладеним з організацією договором. Якщо Ви не бажаєте користуватися випущеною карткою, за дзвінком до Інформаційного центру або при візиті у відділення ми можемо її анулювати. Інформацію стосовно неякісного обслуговування у відділенні доведемо до відома відповідальних працівників. Приносимо вибачення за виниклу ситуацію.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Я обратилась в отделения банка с заявлениям выдать мне зарплатную карту.сотрудник банка сообщил мне что вместе с зарплатной карткой мне предоставляют подарок кредитну карту и дали мне подписать заявления на открытия кредитной карте.я отказалась мне кредитная карта не нужна.но сотрудник банк сообщил мне что в таком случае они не могут меня обслужить тоесть не выдадут зарплатную картку тоесть или я открываю кредитную картку а если нет я не могу получит зарплатную картку.что кто за нарушения прав человеческих?
Написать комментарий
Ответ банка
16 марта 2020, 18:26
Доброго дня!
За отриманою інформацією, співробітниками відділення Банку надається консультація з дотриманням встановлених Банком вимог. При цьому, всім клієнтам без винятку пропонується скористатися акційною пропозицією, відбувається озвучення її умов та переваг. Також, звертаємо увагу на те, що без власноручного підписання відповідних угод оформлення продукту не здійснюється.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
За отриманою інформацією, співробітниками відділення Банку надається консультація з дотриманням встановлених Банком вимог. При цьому, всім клієнтам без винятку пропонується скористатися акційною пропозицією, відбувається озвучення її умов та переваг. Також, звертаємо увагу на те, що без власноручного підписання відповідних угод оформлення продукту не здійснюється.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Здравствуйте, много лет получаю зарплату на карточку вашего банка. До сегодняшнего дня снимала деньги с карточки в кассе в отделении банка. Сегодня кассир отказала мне в этой услуге, сказала, что теперь деньги через кассу снимать нельзя, нахамила и отправила меня к банкомату. Что происходит? Это для меня принципиально, т.к. был негативный опыт пользования банкоматами, не собираюсь рисковать при снятии крупных сумм и поэтому я специально ездила в кассу. Правомочны ли действия кассира?
Комментарии (3)
Ответ банка
18 февраля 2020, 13:13
Доброго дня, шановна Олено!
За отриманою інформацією, ситуацію врегульовано в телефонному режимі. Приносимо вибачення за незручності, що виникли в процесі обслуговування.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
За отриманою інформацією, ситуацію врегульовано в телефонному режимі. Приносимо вибачення за незручності, що виникли в процесі обслуговування.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
1.Держатель карты VISA данного банка (оптимальный пакет). Нужно было провести валютообменную операцию с зачислением национальной валюты на гривневый счет. В кассе мне сказали, что за зачисление на гривневый будет браться комиссия, на официальном сайте, для пакета оптимальный в «основних перевагах» указано, что «поповнення рахунку — Безкоштовно готівкове поповнення власником рахунку та безготівкове поповнення рахунку». «Зарахування безготівкових коштів: – від юридичних та фізичних осіб — безкоштовно». Уточнив эту информацию в кассе, и о чудо, оказывается, что без комиссии можно пополнять только через автомат. Через кассу будет всегда браться комиссия, даже если я делаю обмен иностранной валюты без выдачи национальной валюты на руки. БАНК, это как понимать? Вы для кого пишете условия? Неужели так трудно прописать уточнения или дать внятные пояснения по таким операциям?
2. Работники на кассе — ленивы и не компетентны. Не могут или не хотят выяснить по номеру карты, какой у меня карточный пакет. Я им должен рассказывать, что у меня за пакет. Карточка передаваласть в руки кассиру с озвучиванием условий проведения операции. Отсылали к специалисту в зале. Вы кого понабирали? До этого случая был лучшего мнения о банке. Очень профессионально работает начальник по работе с частными клиентами банка базового отделения г.Черкассы по Гоголя 224.
Комментарии (1)
2. Работники на кассе — ленивы и не компетентны. Не могут или не хотят выяснить по номеру карты, какой у меня карточный пакет. Я им должен рассказывать, что у меня за пакет. Карточка передаваласть в руки кассиру с озвучиванием условий проведения операции. Отсылали к специалисту в зале. Вы кого понабирали? До этого случая был лучшего мнения о банке. Очень профессионально работает начальник по работе с частными клиентами банка базового отделения г.Черкассы по Гоголя 224.
Ответ банка
19 ноября 2019, 15:17
Доброго дня!
Отриманої інформації, на жаль, недостатньо для можливості надання коментарів відносно якості обслуговування у відділенні Банку. Крім того, встановлено розбіжності під час здійснення аналізу викладеної інформації. Прохання надати більш розгорнуту інформацію по даній ситуації написав звернення на info@aval.ua (додатково зазначив, Ваше ПІБ, ідентифікаційний номер, дату візиту, а також те, що додаткова інформація надається для проведення повторної перевірки за запитом на сайті Мінфіну та передати виконавцю 7266).
Окремо інформуємо, що ознайомитися з діючими тарифами Банку можливо на офіційному сайті, за посиланням: https://www.aval.ua/documents/privatnim-osobam-ta-premium-klientam/tarifi-na-obslugovuvannya.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Отриманої інформації, на жаль, недостатньо для можливості надання коментарів відносно якості обслуговування у відділенні Банку. Крім того, встановлено розбіжності під час здійснення аналізу викладеної інформації. Прохання надати більш розгорнуту інформацію по даній ситуації написав звернення на info@aval.ua (додатково зазначив, Ваше ПІБ, ідентифікаційний номер, дату візиту, а також те, що додаткова інформація надається для проведення повторної перевірки за запитом на сайті Мінфіну та передати виконавцю 7266).
Окремо інформуємо, що ознайомитися з діючими тарифами Банку можливо на офіційному сайті, за посиланням: https://www.aval.ua/documents/privatnim-osobam-ta-premium-klientam/tarifi-na-obslugovuvannya.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
обратилась мама к ним по вопросу досрочного погашения кредитки, ранее ей пришла смс что ей простят 50% долга если она оплатит половину суммы до 27.08.2018, в отделении банка отморозились сказали звоните пускай нам передадут полномочия бо мы ничего не можем… Короче в итоге: сказали что то смс чисто реклама они ее всем рассылают и ничего они прощать не будут и вообще они насчитали на 3800 долга, пени и % еще + 3000 грн и сказали если мама не погасит эту сумму в полном объеме до октября 2018 то они продадут долг бандюкам, которых нынче покрывает государство и бандюки будут маму кошмарить! То что мама имеет справки больничные что она была пол года травмирована на больничном и не имела возможности оплачивать кредитку, это б*дло слушать не захотело, договор реструкторизации заключать быдло тоже отказалось, крайних с кем решить вопрос о закрытии карты тоже нету, справку о закрытии долга как и быдло банк форвард этот Аваль тоже выдавать не желает и это при том что мама сама в банк обратилась с вопросом что у нее есть долг и она хочет его погасить!!! Выходит Аваль банку не нужны погашения кредитов, его цель загнать в неподъемные долги клиента любыми способами, превратить мелкий займ в особо крупный, а потом с помощью своих бандюков с 90х которых не успели еще тогда перестрелять и своей 2й колекторской конторой выбивать с бедных людей выдуманные с потолка долги и кошмарить их… Кстати я лично вообще не пользуюсь даже банкоматами этого банка, ихние банкоматы еще на виндовс ХР не имеют ни какой защиты и не только воруют карты других банков а еще и потом они же сами воруют с ваших карточек других банков деньги и говорят что они не при чем!!!
Написать комментарий
Ответ банка
28 августа 2018, 17:32
Добрый день!
Прежде всего сообщаем, что, исходя из предоставленной Вами информации, возможность определения деталей сложившейся ситуации отсутствует.
Кроме того, Банк с пониманием относится к Клиентам, которые попали в затруднительное положение, потеряв способность своевременно и в полном объеме выполнять кредитные обязательства. С целью уменьшения финансовой нагрузки на таких Клиентов, Банком был разработан ряд специальных программ изменения условий выполнения обязательств по кредитным соглашениям.
Обращаем Ваше внимание, что рассмотрение возможных путей урегулирования задолженности по кредитам клиентов осуществляется ответственными за это подразделениями Банка, после получения необходимого для проведения тщательного анализа их финансово-имущественного состояния пакета документов и / или какой-либо дополнительной информации, запрашиваемой Банком.
Все предложения отправлены Банком, в том числе, в виде sms- сообщений, являются корректными, имея, при этом, ограниченный срок действия.
При этом, в случае ненадлежащего исполнения / систематического нарушения условий кредитных договоров, Банк имеет право осуществить уступку прав требования по таким договорам, предусмотренную действующим законодательством Украины.
Благодарим Вас за обращение и надеемся на понимание.
С уважением,
АО «Райффайзен Банк Аваль».
Прежде всего сообщаем, что, исходя из предоставленной Вами информации, возможность определения деталей сложившейся ситуации отсутствует.
Кроме того, Банк с пониманием относится к Клиентам, которые попали в затруднительное положение, потеряв способность своевременно и в полном объеме выполнять кредитные обязательства. С целью уменьшения финансовой нагрузки на таких Клиентов, Банком был разработан ряд специальных программ изменения условий выполнения обязательств по кредитным соглашениям.
Обращаем Ваше внимание, что рассмотрение возможных путей урегулирования задолженности по кредитам клиентов осуществляется ответственными за это подразделениями Банка, после получения необходимого для проведения тщательного анализа их финансово-имущественного состояния пакета документов и / или какой-либо дополнительной информации, запрашиваемой Банком.
Все предложения отправлены Банком, в том числе, в виде sms- сообщений, являются корректными, имея, при этом, ограниченный срок действия.
При этом, в случае ненадлежащего исполнения / систематического нарушения условий кредитных договоров, Банк имеет право осуществить уступку прав требования по таким договорам, предусмотренную действующим законодательством Украины.
Благодарим Вас за обращение и надеемся на понимание.
С уважением,
АО «Райффайзен Банк Аваль».
Отказали обменять гривну на доллар без паспорта.Хотя я клиент банка, права, военный билет является удостоверением личности.Покупают доллар без паспорта… Книгу жалоб отказались предоставлять в грубой форме…
Комментарии (9)
Ответ банка
26 июня 2015, 12:00
Уважаемый (ая) TM7777777!
Продажа иностранной валюты физическим лицам осуществляются в кассе отделения Банка только после предъявления документа удостоверяющего личность (паспорт или документ, который его заменяет, предоставляющий возможность выяснить резидентность физического лица). Водительское удостоверение и военный билет не входят в перечень документов, позволяющих провести надлежащую идентификацию Клиента.
Дополнительно сообщаем, что в случае осуществление Банком покупки наличной иностранной валюты за наличные гривны в сумме, не превышающей 150 000,00 грн. (в эквиваленте), предъявление документа, удостоверяющего личность Клиента, не обязательно.
Для оценки, предоставления комментариев, предложений или возражений, касательно процессов Банка, а также получения соответствующих пояснений, рекомендуем обращаться в устной форме в Информационный Центр Банка по телефонам: 0 (800) 500 500 (бесплатно по Украине со стационарных и мобильных телефонов), 521 (для абонентов MТC), письменно — на официальный почтовый адрес Банка, а также в виде запроса на электронный адрес: info@aval.ua.
Со стороны Банка, информация относительно некорректного отношения сотрудников отделения принята во внимание с целью проведения дальнейших мер по улучшению качества процесса обслуживания Клиентов. Приносим извинения, и надеемся, что данная ситуация не отразится на впечатлении о работе Банка в целом.
С уважением,
АО « Райффайзен Банк Аваль ».
Продажа иностранной валюты физическим лицам осуществляются в кассе отделения Банка только после предъявления документа удостоверяющего личность (паспорт или документ, который его заменяет, предоставляющий возможность выяснить резидентность физического лица). Водительское удостоверение и военный билет не входят в перечень документов, позволяющих провести надлежащую идентификацию Клиента.
Дополнительно сообщаем, что в случае осуществление Банком покупки наличной иностранной валюты за наличные гривны в сумме, не превышающей 150 000,00 грн. (в эквиваленте), предъявление документа, удостоверяющего личность Клиента, не обязательно.
Для оценки, предоставления комментариев, предложений или возражений, касательно процессов Банка, а также получения соответствующих пояснений, рекомендуем обращаться в устной форме в Информационный Центр Банка по телефонам: 0 (800) 500 500 (бесплатно по Украине со стационарных и мобильных телефонов), 521 (для абонентов MТC), письменно — на официальный почтовый адрес Банка, а также в виде запроса на электронный адрес: info@aval.ua.
Со стороны Банка, информация относительно некорректного отношения сотрудников отделения принята во внимание с целью проведения дальнейших мер по улучшению качества процесса обслуживания Клиентов. Приносим извинения, и надеемся, что данная ситуация не отразится на впечатлении о работе Банка в целом.
С уважением,
АО « Райффайзен Банк Аваль ».