Курс валютв Райффайзен Банке |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
EUR | 43 | 43.9 |
USD | 41.05 | 41.54 |
Все курсы банка |
Отделение Райффайзен Банка: Бровары, бул. Независимости, 2
Адрес:
Киевская область, Бровары, бул. Независимости, 2
Телефон:
0 800 500-500
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (касса: 09:00-17:15), тех.перерыв: 17:15-17:30, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Power Banking
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
VADIM ON
18 октября 2024, 17:58
Купив в магазині АТБ кобрендову картку Райфайзен+АТБ. Встановив додаток банку, пройшов всю процедуру активації через Дію. В результаті неможливість використання картки.Звернувся у відділення, кажуть, що 20 років тому ваше прізвище на російській мові занесено в базу данних банку. Так що, до побачення. Не рекомендую банк, гроші за купівлю картки АТБ на вітер.
Комментарии (1)
Ответ банка
18 октября 2024, 18:04
Вітаємо.
Нам щиро шкода, що Ви отримали таке враження від обслуговування в банку.
У випадку, якщо Ви раніше були клієнтом банку або отримували послуги, які потребують збереження даних, і після цього у Вас змінились дані, або якщо дані в базі банку були збережені з помилкою — редагування цих даних можливе у відділенні з документами, після чого Ви зможете відкрити новий рахунок та користуватись ним.
Зі свого боку хочемо розібратись у ситуації для уникнення повторення в подальшому таких прикрих випадків, тому просимо написати в приватні повідомлення Ваші дані (ідентифікаційний код та контактний номер телефону).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Нам щиро шкода, що Ви отримали таке враження від обслуговування в банку.
У випадку, якщо Ви раніше були клієнтом банку або отримували послуги, які потребують збереження даних, і після цього у Вас змінились дані, або якщо дані в базі банку були збережені з помилкою — редагування цих даних можливе у відділенні з документами, після чого Ви зможете відкрити новий рахунок та користуватись ним.
Зі свого боку хочемо розібратись у ситуації для уникнення повторення в подальшому таких прикрих випадків, тому просимо написати в приватні повідомлення Ваші дані (ідентифікаційний код та контактний номер телефону).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Прислали лист (#81−23/2/39067 від 24.04.24) — фінансую терористів, зверніться у відділення.
На відділенні дівчина роздрукувала виписку з початку року (з десяток аркушів, 300+ операцій) і попросила написати пояснювальні на КОЖНУ операцію — атб, кава, метро і т.д.
З фантазією зовсім біда в керівництва
Закрив рахунок
В кого є картка/рахунок не тягніть, благо в мене десь 100± грн на залишку було, обіцяли колись повернути
Комментарии (2)
На відділенні дівчина роздрукувала виписку з початку року (з десяток аркушів, 300+ операцій) і попросила написати пояснювальні на КОЖНУ операцію — атб, кава, метро і т.д.
З фантазією зовсім біда в керівництва
Закрив рахунок
В кого є картка/рахунок не тягніть, благо в мене десь 100± грн на залишку було, обіцяли колись повернути
Ответ банка
25 апреля 2024, 19:42
Добрий день!
Нам прикро, що склалась така ситуація та це вплинуло на Вашу думку про Банк в цілому. Зазначимо, що Банк не блокує рахунки безпідставно.
Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Ми б не хотіли залишатися осторонь та маємо бажання допомогти із вирішенням ситуації, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Нам прикро, що склалась така ситуація та це вплинуло на Вашу думку про Банк в цілому. Зазначимо, що Банк не блокує рахунки безпідставно.
Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Ми б не хотіли залишатися осторонь та маємо бажання допомогти із вирішенням ситуації, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Ответ администратора
26 апреля 2024, 8:35
Відгук зарахований (на 25.04.2024).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
16.02.2024 р. звертався до Броварського відділення для обміну двох банкнот номіналом по 100 дол. США. Касир навіть не бравши до рук ці банкноти (не кажучи про детектор) заявила, що вони начебто дуже сильно зношені і вона їх не прийме, хоча жодного аргументу не навела, що саме на її думку в банкнотах не відповідає інструкції НБУ. Потім я запропоновував касиру (а мало би бути навпаки), щоб вона прийняла ці банкноти на інкасо з комісією, на що знову була відмова і рекомендація звернутися або головного офісу банку, або спробувати через термінал Приватбанку позбутися цих банкнот. Якось дуже дивно виглядає коли один із 7 банків, які згідно інформації НБУ мають надавати послугу інкасо при обміні іноземної валюти раптом безпідставно відмовляється її здійснювати та відсилає клієнта до іншого банку. Всі мої звернення до служби Райффайзен онлайн впродовж 10 днів з 16.02.2024 по 26.02.2024 жодної адекватної реакції від банку не мали. Надавши свої доводи та фото цих банкнот мені відповіли, що виявляється я звертався у відділення для обміну з іншими банкнотами, бо ті що на фото жодних ознак сильного зношення не мають. Цікаво з якими іншими? Навіть не розумію звідки вони таке взяли, бо повторюся касир навіть не торкалася жодної із банкнот. Відповідь цілком очевидна, коли неправий — ніколи цього не визнавай і продовжуй будь-що брехати і вигороджувати себе, відділення, банк, щоб уникнути будь-якої відповідальності. Маю надію, що банк все-таки визнає провину своїх працівників та запропонує цивілізований вихід з даної ситуації, яку сам же і створив. В іншому випадку буду змушений звернутися до НБУ зі скаргою на неправомірні дії банку під час здійснення операцій, пов’язаних з обміном іноземної валюти.
Комментарии (6)
Ответ банка
4 марта 2024, 9:00
Добрий день!
Перш за все вдячні за очікування відповіді. Ми дуже засмучені, що досвід відвідування відділення Райфу призвело до таких емоцій.
Зазначимо, що відділення приймають та обмінюють на платоспроможну іноземну валюту значно зношені чи пошкоджені банкноти іноземної валюти. Рішення щодо прийому купюр приймається касиром, на підставі обстеження. Якщо валюта придатна до обміну (перевіряється платіжність банкноти), то працівник Банку повідомить розмір комісії за обмін зношених банкнот в іноземній валюті. Наразі комісія за обмін складає 7%.
За виключенням: якщо розмір частин наданої банкноти складає менше 100% від оригіналу; із пошкодженими елементами дизайну та захисту; обпалені, пропалені, трухлі.
Маємо на меті проаналізувати ситуацію та детальніше з цим розібратися. Просимо, будь ласка, написати нам в особисті повідомлення із вказанням Ваших даних: фінансовий номер телефону або ідентифікаційний код.
Очікуємо на зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Перш за все вдячні за очікування відповіді. Ми дуже засмучені, що досвід відвідування відділення Райфу призвело до таких емоцій.
Зазначимо, що відділення приймають та обмінюють на платоспроможну іноземну валюту значно зношені чи пошкоджені банкноти іноземної валюти. Рішення щодо прийому купюр приймається касиром, на підставі обстеження. Якщо валюта придатна до обміну (перевіряється платіжність банкноти), то працівник Банку повідомить розмір комісії за обмін зношених банкнот в іноземній валюті. Наразі комісія за обмін складає 7%.
За виключенням: якщо розмір частин наданої банкноти складає менше 100% від оригіналу; із пошкодженими елементами дизайну та захисту; обпалені, пропалені, трухлі.
Маємо на меті проаналізувати ситуацію та детальніше з цим розібратися. Просимо, будь ласка, написати нам в особисті повідомлення із вказанням Ваших даних: фінансовий номер телефону або ідентифікаційний код.
Очікуємо на зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Переказую на свою картку в Монобанку 20000 грн, вводжу код підтвердження з смс. Платіж висить годину, потім дзвінок від банку — але мене не було, телефон узяв хлопець. Заблокували доступ до банку. Зателефонувала в банк, сказали що це був мій платіж (особистість ніяк не підтверджували). Розблокували.
Намагаюся провести платіж ще раз. Про всяк випадок переказую ще й на рахунок, а не на картку. За рахунком одразу переказ пройшов. За годину дзвонять, щоб підтвердити платіж по картці. Але мене знову не було, знову взяв хлопець, і знову заблокували доступ.
Питання:
— Навіщо потрібен код із смс для підтвердження, якщо потім телефонують на цей самий номер, щоб знову підтвердити операцію?
— Чому я не можу переказати на свою картку в іншому банку 20000 грн без проблем?
— Чому операції за карткою на таку суму обробляють годину?
— Чому після розблокування, підтвердження операції, потім повторної тієї ж самої операції, вона не проходить автоматично? У приваті так — ваша наступна така сама операція пройде автоматично
Навіть не буду починати описувати про бізнес рахунок — постійні вимоги надати різні документи. Хоча операції абсолютно ті ж самі. Контрагент взагалі один.
Дуже шкодую, що вчасно не змінила банк і доводиться зберігати гроші тут
Комментарии (3)
Намагаюся провести платіж ще раз. Про всяк випадок переказую ще й на рахунок, а не на картку. За рахунком одразу переказ пройшов. За годину дзвонять, щоб підтвердити платіж по картці. Але мене знову не було, знову взяв хлопець, і знову заблокували доступ.
Питання:
— Навіщо потрібен код із смс для підтвердження, якщо потім телефонують на цей самий номер, щоб знову підтвердити операцію?
— Чому я не можу переказати на свою картку в іншому банку 20000 грн без проблем?
— Чому операції за карткою на таку суму обробляють годину?
— Чому після розблокування, підтвердження операції, потім повторної тієї ж самої операції, вона не проходить автоматично? У приваті так — ваша наступна така сама операція пройде автоматично
Навіть не буду починати описувати про бізнес рахунок — постійні вимоги надати різні документи. Хоча операції абсолютно ті ж самі. Контрагент взагалі один.
Дуже шкодую, що вчасно не змінила банк і доводиться зберігати гроші тут
Ответ банка
28 декабря 2022, 14:38
Доброго дня!
Зазвичай, переказ з карти на карту може бути виконано впродовж 15 хвилин. Проте, якщо операції потрапляють на перевірку до профільного підрозділу, то Вам можуть зателефонувати для підтвердження його здійснення на Ваш фінансовий номер телефону. Надати підтвердження на здійснення платежу може лише власник рахунку.
Ми дбаємо про безпеку та приносимо вибачення, якщо могли завдати Вам незручностей.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Зазвичай, переказ з карти на карту може бути виконано впродовж 15 хвилин. Проте, якщо операції потрапляють на перевірку до профільного підрозділу, то Вам можуть зателефонувати для підтвердження його здійснення на Ваш фінансовий номер телефону. Надати підтвердження на здійснення платежу може лише власник рахунку.
Ми дбаємо про безпеку та приносимо вибачення, якщо могли завдати Вам незручностей.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Вперше зіткнулися з таким обслуговуванням ще на початку листопаду, банк почав вибірково блокувати платіжні доручення які ще пару днів тому проводив без проблем. Спочатку блокувалися платежі коли переводив чистий дохід з рахунку фоп на особисту картку, потім перестали проводити оплату оренди, а через пару днів взагалі всі платежі блокувалися. Останньою краплею стало, коли уже Аваль навіть блокує переведення коштів на інший розрахунковий рахунок в інший банк.
Не передбачено умовою Постанови оплати документів з даним призначенням, це таку причину блокування банк вказав, коли я хотів перевести кошти на інший розрахунковий рахунок. Зверталися спочатку у відділення, там сказали що телефонуйте на гарячу лінію, бо у відділення менеджера нічим не можуть допомогти. Телефонували на гарячу лінію, також без результатно, платежі як блокували так і блокують. До Авалю з такими проблемами стикалися з банками в яких були фінансові проблеми і потім вводилася тимчасова адміністрація. Можливо і Аваль на даному етапі має якісь фінансові проблеми, не все гаразд з ліквідністю…
Написать комментарий
Не передбачено умовою Постанови оплати документів з даним призначенням, це таку причину блокування банк вказав, коли я хотів перевести кошти на інший розрахунковий рахунок. Зверталися спочатку у відділення, там сказали що телефонуйте на гарячу лінію, бо у відділення менеджера нічим не можуть допомогти. Телефонували на гарячу лінію, також без результатно, платежі як блокували так і блокують. До Авалю з такими проблемами стикалися з банками в яких були фінансові проблеми і потім вводилася тимчасова адміністрація. Можливо і Аваль на даному етапі має якісь фінансові проблеми, не все гаразд з ліквідністю…
Ответ банка
22 ноября 2022, 8:54
Доброго дня! Перш за все, дякуємо за очікування.
Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою.
Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код та номер телефону, з якого звертались до Інформаційного центру).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою.
Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код та номер телефону, з якого звертались до Інформаційного центру).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
2022.10.20 онлайн замовив картку але отримати її заважає незаконна вимога банку пройти фотоідентифікацію концлагерного типу — це коли подібно вязню тебе фотографують з табличкою на грудях на якій вибито порядковий номер (ідентифікатор, штрихкод), тільки замість великої маленька пластикова картка з номером.
Поперше, моє питання (0800500500): «На підставі яких нормативноправових актів грутнтується ця ганебна вимога банку» — у відповідь обмежилось загальною фразою: «на підставі договору оферти», а про зконодавство ні слова.
Подруге, ні який «договір оферти» я в очі не бачив, лише відмітив «Я погоджуюсь з правилами обслуговування та приймаю умови обробки персональних даних» що було за посиланням: https://raiffeisen.ua/storage/files/privacy-policy-170621.pdf
Потретє, в тому документі лише декілька загальних фраз про «фото- та відеоідентифікації, верифікації клієнтів», і жодної згадки про те, в якій формі та яким чином то все має відбуватись.
Зараз фото- та відео- фіксація ведеться на кожному кроці і я погоджусь на фотографування але не з номерною пластиковою табличкою в руці на рівні грудей!
P. S. 0800500500 ще й загадало мені у відділенні маску надягнути — то ви шановні на свій персонал спочатку там маски-ковідараски повдягайте, а потім клієнтів будете вдягати!
Комментарии (2)
Поперше, моє питання (0800500500): «На підставі яких нормативноправових актів грутнтується ця ганебна вимога банку» — у відповідь обмежилось загальною фразою: «на підставі договору оферти», а про зконодавство ні слова.
Подруге, ні який «договір оферти» я в очі не бачив, лише відмітив «Я погоджуюсь з правилами обслуговування та приймаю умови обробки персональних даних» що було за посиланням: https://raiffeisen.ua/storage/files/privacy-policy-170621.pdf
Потретє, в тому документі лише декілька загальних фраз про «фото- та відеоідентифікації, верифікації клієнтів», і жодної згадки про те, в якій формі та яким чином то все має відбуватись.
Зараз фото- та відео- фіксація ведеться на кожному кроці і я погоджусь на фотографування але не з номерною пластиковою табличкою в руці на рівні грудей!
P. S. 0800500500 ще й загадало мені у відділенні маску надягнути — то ви шановні на свій персонал спочатку там маски-ковідараски повдягайте, а потім клієнтів будете вдягати!
Ответ банка
28 октября 2022, 9:16
Доброго дня. Перш за все дякуємо за очікування відповіді.
Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою. Розуміємо, що фото при отриманні картки може доставити Вам певний дискомфорт. Проте, ця необхідність викликана певними вимогами безпеки. Мета дуже проста – маємо зафіксувати факт отримання картки саме власником. Фотографуванням Ви підтверджуєте Банку, що отримали Карту. Регламентуємось Правилами обслуговування --> п. 8.1.1
Ми постійно працюємо над покращенням надання сервісу та бажаємо аналізувати ситуацію звернення до підтримки та відділення, після цього надамо відповідь.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою. Розуміємо, що фото при отриманні картки може доставити Вам певний дискомфорт. Проте, ця необхідність викликана певними вимогами безпеки. Мета дуже проста – маємо зафіксувати факт отримання картки саме власником. Фотографуванням Ви підтверджуєте Банку, що отримали Карту. Регламентуємось Правилами обслуговування --> п. 8.1.1
Ми постійно працюємо над покращенням надання сервісу та бажаємо аналізувати ситуацію звернення до підтримки та відділення, після цього надамо відповідь.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Останнім часом на почали надходити багато SMS з пропозиціями кредиту від різних банків і кредитних спілок.
Всі такі пропозиції одразу були відправлені в спам додатку Google message (а це додаток, що використовуеться майже в усіх Android сматфонах які були випушені за останні кілька років).
Додаток Google message на основі скарг користувачів про спам чудово вчиться та починає автоматично блокувати і інші подібні повідомлення. І не забувайте, що алгоритми Google досвід одних користувачів про спам з часом поширює і на інших.
Згодом я помітив, що повідомлення від абонента «Raiffeisen» помічені як «Потенційний спам».
Банк своїми спам повідомленнями успішно заклеймив свій канал зв’язку, через який приходять одноразові паролі та інформація про транзакції, як спам бота.
Написать комментарий
Всі такі пропозиції одразу були відправлені в спам додатку Google message (а це додаток, що використовуеться майже в усіх Android сматфонах які були випушені за останні кілька років).
Додаток Google message на основі скарг користувачів про спам чудово вчиться та починає автоматично блокувати і інші подібні повідомлення. І не забувайте, що алгоритми Google досвід одних користувачів про спам з часом поширює і на інших.
Згодом я помітив, що повідомлення від абонента «Raiffeisen» помічені як «Потенційний спам».
Банк своїми спам повідомленнями успішно заклеймив свій канал зв’язку, через який приходять одноразові паролі та інформація про транзакції, як спам бота.
Ответ банка
23 декабря 2021, 22:43
Доброї ночі! Банк на постійній основі аналізує можливість здійснення пропозицій для своїх клієнтів, про наявність яких ми обов‘язково інформуємо. Щодо потрапляння повідомлень від Банку до папки «Спам», рекомендуємо вилучити «Raiffeisen» з заблокованих контактів, після цього повідомлення будуть надходити в стандартному режимі.
Для відключення рекламних повідомлень просимо написати нам в особистих повідомленях Ваш ідентифікаційний код та номер телефону.
З повагою та турботою,
RaifHelp.
Для відключення рекламних повідомлень просимо написати нам в особистих повідомленях Ваш ідентифікаційний код та номер телефону.
З повагою та турботою,
RaifHelp.
Работает только одна касса и кассир обслуживает медленнее черепахи!!! Чтобы элементарно обменять валюту надо сидеть в очереди из 4х человека больше 20 минут!!! После работы не успеваю, а если отпроситься на часок то этот часок надо сидеть тупо в очереди!!! Или добавьте кассиров или *** такое обслуживание!!! Услуги банка меня вполне устраивают, а вот работники заставляют желать лучшего!!! Не хотелось бы из-за какой-то клуши закрывать все счета в банке!!!
Комментарии (1)
Ответ банка
11 мая 2021, 15:10
Доброго дня! Приносимо вибачення за завдані незручності. Передамо інформацію, викладену Вами до керівників, відповідальних за якість роботи відділення для детального аналізу причин виникнення ситуації та вжиття заходів для запобігання подібному у майбутньому. Дякуємо за те, що знайшли час викласти свої зауваження, адже це дозволяє нам покращувати якість обслуговування в Банку.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Мой прошлый отзыв был практически полностью позитивным и там я написал, что Аваль прекрасен. Но всё изменилось, когда мне понадобилась касса банка в Броварах…
Первое – из трёх касс в банке работает только одна. То есть, если вы хотите провести операцию, которую можно провести только через кассу банка – вам придётся простоять в очереди кучу времени. Две другие кассы просто простаивают пустые, без кассиров, издевательски поглядывая на изнеможенных клиентов.
Второе, наиболее катастрофическое, – в очереди стоят все подряд: и граждане, повидавшие ещё Российско-Японскую войну, за пенсией; и физлица, и, что наиболее абсурдно, корпоративные клиенты. Если бизнесмен хочет внести средства на рассчётный счёт, ему придётся перенести все эти тяготы судьбы. Продвижение в очереди к единственной кассе настолько болезненно и медлительно, что позиционная война при Битве под Верденом покажется спринтерской пробежкой.
То есть, условно, если мне нужно внести на счёт предприятия 200 тысяч, то мне предстоит ежедневно, в течении четырёх дней, отстоять эти четыре круга Ада (спасибо, НБУ, за дневной лимит), на что уйдёт приблизительно шесть часов чистого времени.
Господа, может быть, стоит нанять сотрудников, чтобы ваши клиенты не торчали полтора часа? Не так даже обидно за себя, как за пенсионеров, что вынуждены стоять в очереди полтора часа, чтобы получить пенсию. В отделении есть специализированные кассы для юридических лиц, но всё стоят в одной очереди: пенсионеры, физлица, юрлица; вне зависимости от того, нужно ли вам закинуть деньги на рассчётный счёт, провести валютно-обменную операцию или получить пенсию.
Ещё раз: Райффайзен хороший банк, о чём я писал в своём предыдущем отзыве, но Броварское отделение вызывает лёгкую ностальгию по древнегреческим вакханалиям.
Написать комментарий
Первое – из трёх касс в банке работает только одна. То есть, если вы хотите провести операцию, которую можно провести только через кассу банка – вам придётся простоять в очереди кучу времени. Две другие кассы просто простаивают пустые, без кассиров, издевательски поглядывая на изнеможенных клиентов.
Второе, наиболее катастрофическое, – в очереди стоят все подряд: и граждане, повидавшие ещё Российско-Японскую войну, за пенсией; и физлица, и, что наиболее абсурдно, корпоративные клиенты. Если бизнесмен хочет внести средства на рассчётный счёт, ему придётся перенести все эти тяготы судьбы. Продвижение в очереди к единственной кассе настолько болезненно и медлительно, что позиционная война при Битве под Верденом покажется спринтерской пробежкой.
То есть, условно, если мне нужно внести на счёт предприятия 200 тысяч, то мне предстоит ежедневно, в течении четырёх дней, отстоять эти четыре круга Ада (спасибо, НБУ, за дневной лимит), на что уйдёт приблизительно шесть часов чистого времени.
Господа, может быть, стоит нанять сотрудников, чтобы ваши клиенты не торчали полтора часа? Не так даже обидно за себя, как за пенсионеров, что вынуждены стоять в очереди полтора часа, чтобы получить пенсию. В отделении есть специализированные кассы для юридических лиц, но всё стоят в одной очереди: пенсионеры, физлица, юрлица; вне зависимости от того, нужно ли вам закинуть деньги на рассчётный счёт, провести валютно-обменную операцию или получить пенсию.
Ещё раз: Райффайзен хороший банк, о чём я писал в своём предыдущем отзыве, но Броварское отделение вызывает лёгкую ностальгию по древнегреческим вакханалиям.
Ответ банка
22 января 2020, 18:26
Доброго дня, шановний Ігорю Євгеновичу!
По-перше, дозвольте принести вибачення за незручності, що виникли під час Вашого обслуговування. За отриманою інформацією, на момент Вашого звернення у відділенні дійсно обслуговування клієнтів проводилося одним касиром. На жаль, інші каси не працювали з об'єктивних причин.
Ми щиро шкодуємо, що ситуація вплинула на Вашу думку про якість обслуговування в нашому Банку. Запевняємо Вас, що нам важливо отримувати зворотний зв'язок від наших Клієнтів, для проведення заходів і налагодження найбільш комфортного обслуговування.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
По-перше, дозвольте принести вибачення за незручності, що виникли під час Вашого обслуговування. За отриманою інформацією, на момент Вашого звернення у відділенні дійсно обслуговування клієнтів проводилося одним касиром. На жаль, інші каси не працювали з об'єктивних причин.
Ми щиро шкодуємо, що ситуація вплинула на Вашу думку про якість обслуговування в нашому Банку. Запевняємо Вас, що нам важливо отримувати зворотний зв'язок від наших Клієнтів, для проведення заходів і налагодження найбільш комфортного обслуговування.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
В начале хочу сказать, что Райффайзен, скорее всего, – не лучший выбор для физических лиц. И сейчас объясню, почему так считаю.
Важнейшая для меня банковская операция – обыкновенный межбанковский перевод. И здесь банк не в первых рядах: иногда проверка операции затягивается, а перевод средств на счета других банков всегда сопровождается фиксированной комиссией, чего нет, к примеру, у Привата и Монобанка.
Следующий пункт – это депозиты и депозитные ставки. Единственный вариант, при котором следует открыть депозит в Райффайзене – это сберегательный счёт. Процентные ставки банка позволяют сохранять средства, удерживаемые на депозитном счёте, при этом вы сможете заработать 4-7% в гривне. Обслуживание клиентов так же не вызывает никаких вопросов – всё быстро и легко. Но процентные ставки, как я уже отметил, весьма низкие.
Недостатки, хоть и с трудом, но выделил. Теперь преимущества.
Первое – надёжность. Банк по разным метрикам входит в тройку лучших в Украине, такого же мнения придерживается и Национальный Банк. Надёжность банка полностью оправдывает невысокие процентные ставки по депозитам и, как я уже отметил, для сберегательного счёта Райффайзен является одним из лучших в Украине.
Второе – профессионализм. Моё общение с операторами колл-центра было быстрым и результативным. Сотрудники могут ответить сходу на большинство возможных вопросов, вроде международных переводов или консультаций по банковским тарифам и услугам. В заблуждение лично меня не вводили, негативного опыта пока что не было. Отмечу лишь, что уровень персонала в Киеве и других крупных городах всё же заметно выше, чем в небольших городах, вроде Броваров.
Из того, что я бы хотел посоветовать банку для дальнейшего усовершенствования:
Первое – процесс открытия счёта и получения карты. Хоть для традиционной банковской структуры с иностранным капиталом сложно миновать бюрократический процесс, но получение карты для новых клиентов занимает действительно много времени, особенно по сравнению с конкурентами. Лично у меня открытие счёта заняло десять дней и этот опыт запомнился мне особенно негативно на фоне всего моего клиентского опыта. Считаю упрощение взаимодействия с банком тем, на чём текущее руководство должно сделать акцент.
Второе – консалтинг при проведении валютных процедур, например в связи с приобретением акций на американских/английских биржах. Такие операции всё ещё остаются довольно недоступными для украинских клиентов, особенно их осложняет отсутствие нормального сопровождение со стороны банка. В связи с валютной дерегуляцией со стороны Национального Банка и повышением спроса на подобные транзакции, хотелось бы видеть у банка доступные и понятные консалтинговые услуги по проведению таких операций.
Последнее скажу относительно мобильного приложения банка. По сравнению с ближайшими конкурентами, оно довольно сложное и не всегда удобное, его функциональность ограничена. Нет возможности создать/заказать валютную карту внутри приложения (такую услугу, например, предоставляет Монобанк). Хоть это и не является существенным недостатком, хотелось бы видеть подобные улучшения, так как после перехода от конкурентов к Райффайзену подобные «мелочи» кажутся существенным упущением.
Подытожу: в связи с текущей политической ситуацией в Украине, рекомендую именно этот (по сравнению с крупнейшим государственным) банк за его надёжность, прозрачность и профессионализм, особенно корпоративным бизнес-клиентам.
Комментарии (1)
Важнейшая для меня банковская операция – обыкновенный межбанковский перевод. И здесь банк не в первых рядах: иногда проверка операции затягивается, а перевод средств на счета других банков всегда сопровождается фиксированной комиссией, чего нет, к примеру, у Привата и Монобанка.
Следующий пункт – это депозиты и депозитные ставки. Единственный вариант, при котором следует открыть депозит в Райффайзене – это сберегательный счёт. Процентные ставки банка позволяют сохранять средства, удерживаемые на депозитном счёте, при этом вы сможете заработать 4-7% в гривне. Обслуживание клиентов так же не вызывает никаких вопросов – всё быстро и легко. Но процентные ставки, как я уже отметил, весьма низкие.
Недостатки, хоть и с трудом, но выделил. Теперь преимущества.
Первое – надёжность. Банк по разным метрикам входит в тройку лучших в Украине, такого же мнения придерживается и Национальный Банк. Надёжность банка полностью оправдывает невысокие процентные ставки по депозитам и, как я уже отметил, для сберегательного счёта Райффайзен является одним из лучших в Украине.
Второе – профессионализм. Моё общение с операторами колл-центра было быстрым и результативным. Сотрудники могут ответить сходу на большинство возможных вопросов, вроде международных переводов или консультаций по банковским тарифам и услугам. В заблуждение лично меня не вводили, негативного опыта пока что не было. Отмечу лишь, что уровень персонала в Киеве и других крупных городах всё же заметно выше, чем в небольших городах, вроде Броваров.
Из того, что я бы хотел посоветовать банку для дальнейшего усовершенствования:
Первое – процесс открытия счёта и получения карты. Хоть для традиционной банковской структуры с иностранным капиталом сложно миновать бюрократический процесс, но получение карты для новых клиентов занимает действительно много времени, особенно по сравнению с конкурентами. Лично у меня открытие счёта заняло десять дней и этот опыт запомнился мне особенно негативно на фоне всего моего клиентского опыта. Считаю упрощение взаимодействия с банком тем, на чём текущее руководство должно сделать акцент.
Второе – консалтинг при проведении валютных процедур, например в связи с приобретением акций на американских/английских биржах. Такие операции всё ещё остаются довольно недоступными для украинских клиентов, особенно их осложняет отсутствие нормального сопровождение со стороны банка. В связи с валютной дерегуляцией со стороны Национального Банка и повышением спроса на подобные транзакции, хотелось бы видеть у банка доступные и понятные консалтинговые услуги по проведению таких операций.
Последнее скажу относительно мобильного приложения банка. По сравнению с ближайшими конкурентами, оно довольно сложное и не всегда удобное, его функциональность ограничена. Нет возможности создать/заказать валютную карту внутри приложения (такую услугу, например, предоставляет Монобанк). Хоть это и не является существенным недостатком, хотелось бы видеть подобные улучшения, так как после перехода от конкурентов к Райффайзену подобные «мелочи» кажутся существенным упущением.
Подытожу: в связи с текущей политической ситуацией в Украине, рекомендую именно этот (по сравнению с крупнейшим государственным) банк за его надёжность, прозрачность и профессионализм, особенно корпоративным бизнес-клиентам.
Ответ банка
8 января 2020, 17:46
Доброго дня, шановний Ігорю.
Платежі здійснюються у строк встановлений чинним законодавством (Закон України «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні»). Так, міжбанківський переказ виконується в строк до трьох операційних днів. Це максимально допустимий термін виконання переказу.
Дійсно, відсоткова ставка може й не найвища на депозитні продукти, при цьому, дозвольте звернути увагу, що в нашому Банку немає додаткових і скритих комісій, та клієнти можуть розраховувати на прозорі відносини.
Ваші зауваження та побажання відносно вдосконалення процесів, прийняті до уваги та будуть проаналізовані.
Запевняємо Вас, що ми постійно працюємо над поліпшенням сервісів Банку та докладаємо максимум зусиль для забезпечення належного рівня послуг.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Платежі здійснюються у строк встановлений чинним законодавством (Закон України «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні»). Так, міжбанківський переказ виконується в строк до трьох операційних днів. Це максимально допустимий термін виконання переказу.
Дійсно, відсоткова ставка може й не найвища на депозитні продукти, при цьому, дозвольте звернути увагу, що в нашому Банку немає додаткових і скритих комісій, та клієнти можуть розраховувати на прозорі відносини.
Ваші зауваження та побажання відносно вдосконалення процесів, прийняті до уваги та будуть проаналізовані.
Запевняємо Вас, що ми постійно працюємо над поліпшенням сервісів Банку та докладаємо максимум зусиль для забезпечення належного рівня послуг.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»