Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Отделение Райффайзен Банка: Васильков, ул. Гоголя, 5

Адрес:
Киевская область, Васильков, ул. Гоголя, 5
Телефон:
0 800 500-500
Время работы:
Пн-Пт: 08:30-17:30, (касса: 08:30-16:45), тех. перерыв: 16:45-17:00, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:

Power Banking

Поделитесь впечатлениями об этом отделении

Чтобы написать отзыв, нужно зарегистрироваться . Регистрация занимает около 30 секунд.
1
24 августа 2024, 11:20
Добрий день! Хочу застерегти іноземців (особливо не європейців, а зі східних країн), які вирішать відкрити рахунок або вже мають рахунок в цьому банку, що на вас чекатиме, якщо ви підпадет під фінмоніторинг, як це трапилося з моїм чоловіком. Він іноземець, має посвідку на постійне проживання в Україні. Ще до війни вирішив відкрити рахунок в цьому банку, так як ми щороку приїжджали в Україну на декілька місяців. Тоді питань в банка не виникало щодо джерела походження коштів, єдине, що не сподобадось працівниці банку, це те, що кошти зароблені не в Україні і щоб не виникло зайвих питань, вона порадила вказати, що це «допомога дружини» (тобто моя). На той час я вже декілька років не працювала, про що я сказала, але вона мене заспокоїла, мовляв ну ви ж працювали офіційно раніше і мабуть зробили заощадження. Ми погодилися з чоловіком, і зараз нам це вилізло боком. Майже 3 роки ми не приїздили в Україну, повернулися сім'єю в травні і карткою теж не користувалися в цей період.
Картку заблокували без попередження і оголошення причини. З нас почали поступово вимагати ряд документів починаючи:
— мета перебування в Україні
— на якій підставі ви отримали пмж
— дипломи, ліцензії, документи що підтверждують дохід в іноземній країні і т.д.
— довідка ОК-5, або ОК-7 від дружини…
Це все супроводжувалося пояснюючими записками, кожного разу виникали нові питання і знову потрібно було писати пояснюючу записку. Більше всього «сподобались» питання стосовно відкритої візи в третю країну: а чому ви туди не поїхали ще, а коли плануєте їхати, а що там плануєте робити? Потім з’ясувалось, що під перевірку мій чоловік попав через закон про запобігання тероризму.
Мало того що 2 місяці цієї тяганини нічого не дали так ще виявилося, що ці всі документи і пояснюючі записки ніхто не читає! Так як я теж попала під фінмоніторинг разом з чоловіком, хоча не є клієнтом банку, я вимушена була надати довідку ОК-5, і ось що прийшло в останньому повідомленні банку: я повинна дати довідку про свій дохід за останній рік, хоча я написала в пояснюючій записці, що знаходжусь на утриманні чоловіка вже 10 років! Намагалась вияснити все з працівницею банка, через яку ми передавали всі документи, в телефонній розмові…і вона в середині спілкування просто кинула слухавку))). Я зателефонувала на гарячу лінію і намагалась вияснити, що це за відношення до клієнтів, мені пообіцяли, що все з’ясують і зателефонують, звичайно цього не сталося і через мцсяць! І цей банк під кожним коментарем підкреслює, що являється європейським банком!
Звичайно ми закрили рахунок, бо для 200$ на картці вже й так було зроблено забагато)))
І ні, нешановний банк, вам абсолютно не прикро, що трапляються такі ситуації, це просто ваша політика.
Комментарии (3)
Ответ банка
Райффайзен Банк
24 августа 2024, 11:27
Добрий день!

Нам дуже прикро, що Ви отримали негативні емоції від співпраці з нашим Банком. Ми готові завжди піти на зустріч, допомогти з розв’язанням незакритих ситуацій, адже у нашому Банку працюють компетентні фахівці та професіонали свого діла. Клієнт Банку – найголовніша людина, яку ми готові підтримати та допомогти.
Розуміємо, що блокування рахунків може бути неочікуваним та вплинуло на Ваші плани. Обмеження рахунку може відбутись лише на основі обґрунтованих обставин. Зазначимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів.

Ми завжди готові вирішити питання в індивідуальному порядку та на користь Клієнта. Просимо надати в особисті Ваші дані та дані Вашого чоловіка (ідентифікаційний код або контактний номер телефону) для аналізу ситуації.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
1
27 марта 2020, 21:53
Сьогодні в 18.33 прийшло смс з інформацією про зменшення кредитного ліміту до нуля(при сумі кредитних коштів які були на карті 28000 грн). Після чого я зайшов в онлайн кабінет і був шоці-там була прописана сумма заборгованості 28000 грн, що виходило?, що хтось зняв з картки всі кредитні кошти!!! Дозвонились до операторів неможливо бо неналагоджена система-тільки робот повідомляє що робочий час закінчився і попереду 2 дні вихідних, тобто звертайтесь в понеділок! Я відразу позвонив на 102 щоб зареєстрували моє звернення про зняття коштів з картки якимись шахраями, щоб з протоколом звернутись в банк в робочий час. Вся моя сім'я пережила дуже великий стрес.
Шановний банк аваль! Чому вы завчасно не інформуєте людей про такі свої дії?, і чому тоді система онлайн неналагоджена на ці операції? Ви гроші знімаєте, а мені выдаю що я боржник на цю суму і маю його погашати. Якщо ви навіть пішли на такі кроки, то розсилайте людям довідки в онлайн режимі про стан карткового рахунку і що боргів немає, а в кого є то які залишки. А з вами звичайно співпрацювати не буду і не буду радить іншим. За 10 років співпраці з вами ви себе показали як не надійний банк. Нажаль.
Комментарии (1)
Ответ банка
Райффайзен Банк
29 марта 2020, 16:11
Доброго дня, шановний В`ячеслав.
На поточний час, на жаль, в системі «Raiffeisen Online» баланс по кредитним карткам відображається не корректно. Ми працюємо над виправленням даної ситуації найближчим часом.
Приносимо вибачення за незручності.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
1
31 января 2020, 15:54
Зібралися з дружиною відкрити вклад у цьому банку — у дружина зарплатна карта. Пішла вона у відділення з паспортом і кодом — відкрийте мені валютний рахунок. Відстояла пів години. Спеціаліст каже: а навіщо ви сюди прийшли, відкриєте вдома в кабінеті. Далі як в казці вона шукала, не знайшла, я шукав — не знайшов, кабінет вперто відправляє у відділення з паспортом і кодом.… Подзвонили у службу підтримки і замість того щоб розказати як користуватися кабінетом, ми проходили телефонну ідентифікацію особи…
Вирішили відкрити вклад у банку де поменше оленів працює…
Не рекомендую.
Написать комментарий
Ответ банка
Райффайзен Банк
4 февраля 2020, 16:12
Доброго дня!
Враховуючи, що Вами не вказані дані клієнта, якому відмовили у відкритті рахунку, на жаль, детально проаналізувати ситуацію не вдалося. Крім того, згідно інформації, отриманої від працівників Васильківського районного відділення, адресу якого Ви зазначили у відгуку, останнім часом черги у відділенні відсутні.
Працівники відділення, дійсно, рекомендують Клієнтам скористатися системою «Райффайзен онлайн», оскільки це швидше і зручніше ніж відкриття рахунку у відділенні. Однак, виконання даної операції можливо, виключно, якщо дані Клієнта актуалізовані та він не є підприємцем. Нам прикро, що дана ситуація спонукала Вашу дружину відмовитись від відкриття рахунку в нашому Банку.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль».
3
21 августа 2018, 19:41
Я пришел в отделение банка, заключил депозитный договор, внес деньги через кассу банка, пришел забрать деньги с депозита и мне сообщили, что эти деньги были не на депозитном счета, а на обычном карточном. Мне выдали сумму внесенную мной без начисления положенных депозитных процентов, а через неделю мне позвонили с отделения банка и сообщили, что я им остался должен за комиссию которую они якобы забыли отчислить при выдаче моих денег. Естественно никакой комиссии возвращать за такое обслуживание я не собираюсь, про что и сообщил начальнице отделения, но они решили меня достать звонками по 5 раз в день о наличии задолженности, прошло больше года, банк все звонит и просит комиссию за свою некомпетентность.
Вот такой он Райффайзен Банк Аваль
Комментарии (2)
Ответ банка
Райффайзен Банк
21 сентября 2018, 14:57
Добрый день!
Уполномоченным подразделением Центрального офиса Банка повторно проводится проверка по возникшей ситуации. К сожалению, потребуется дополнительное время для предоставления ответа по сути. По факту принятия окончательного решения, Вам будет отправлен ответ на электронную почту, которую Вы указывали ранее.
Надеемся на понимание.
АО «Райффайзен Банк Аваль»
1 не засчитана
21 июля 2017, 11:11
03.04.17 в Васильковском отделении заключил договор на открытие депозитного счета «Универсальный» под 10% годовых и передал деньги банку через кассу для внесения на депозитный счет. Через два месяца мне деньги понадобились и я решил снять со счета всю внесенную сумму. Вклад мне вернули, а проценты в размере 833 грн. которые положены были нет. Объяснение менеджера такое: вы открыли депозитный счет но деньги почему то пошли не на счет депозита а на карточный счет на котором проценты не накапливаются, поэтому просим погасить комиссию банка за услуги хранения и обноличивания в размере 520 грн.

Спасибо европейскому банку за качественно проведенную АФЕРУ!!!
Комментарии (4)
Ответ банка
Райффайзен Банк
27 июля 2017, 18:01
Уважаемый Василий!

Принимая ко вниманию то, что подробные разъяснения касательно сложившейся ситуации содержат информацию, которая является банковской тайной (номера счетов, даты проведения операций, их суть и суммы, способы перевода средств, доступные Вам), она не может быть изложена на общедоступном ресурсе.
Согласно имеющейся информации, разъяснения касательно условий обслуживания были предоставлены Вам во время взита в Васильковске районное отделение. Позиция Банка по данному вопросу остается неизменной.

С уважением,
АО «Райффайзен Банк Аваль»

На странице собрана вся информация про отделение Райффайзен Банка по адресу Васильков, ул. Гоголя, 5.  Если вы собираетесь посетить отделения, для того чтобы открыть депозит в  Райффайзен Банке - сравните предварительно ставки по депозитам в банках вашего города. Если же вы собраетесь совершить обмен валют в отделении Райффайзен Банка  расположенном по адресу Васильков, ул. Гоголя, 5- конвертер валют поможет вам посчитать на какую сумму вы можете рассчитывать. Нету времени ждать одобрения кредита от банка, а деньги нужны срочно? Оформите кредит онлайн за 5 минут в лучших микрофинансовых организациях Украины.