Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

Отделение Райффайзен Банк: пр-т Соборный, 176, Запорожье

Адрес:
Запорожье, пр-т Соборный, 176
Телефон:
0 800 500-500
Время работы:
Пн-Пт: 08:30-17:30, (касса: 08:30-16:45), тех. перерыв: 16:45-17:00, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:

Power Banking

Поделитесь впечатлениями об этом отделении

Чтобы написать отзыв, нужно зарегистрироваться . Регистрация занимает около 30 секунд.
1 не засчитана
12 февраля 2025, 15:34
Я 0.01.2025 о 11:50 АТ «Райффайзен Банк» з валютного рахунку здійснив переказ понад 10000$ коштів, повідомивши: Zalyshok: 0.00 USD, та вже в 11:51 прийшло настуне: Vitaemo! Otsinit nashu robotuСьогодні вже 12.02.2025 нічого не змінилося переказу не відбулося — Zalyshok: 0.00 USDПрошу допомогти, та посприяти в позитивному вирішенні питання, а саме терміново зарахувати кошти на вказаний рахунок в іншому Банку України. Прошу надати термінову відповідь.
Написать комментарий
Ответ банка
Райффайзен Банк
12 февраля 2025, 15:39
Добрий день!
Вдячні за деталізацію у зверненні.
Щиро хочемо допомогти у найкоротші терміни.
Наразі Ваше питання вже знаходиться в роботі менеджера з питань клієнтського сервісу та додатково проінформуємо про повторний запит від Вас.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
1
6 февраля 2025, 13:58
Отримав начебто вигідну пропозицію від АТ «Райффайзен Банк» про можливість вкладу валюти під 2,2% річних. В жовтні 2024 року прийшов з готівкою $ для внесення, та не стали її одразу приймати — причина: надайте підтвердження доходів!!! Надав декларації за 4 роки, доходи по деклараціях значно перевищували суму депозиту-було вирішено на рівні відділення «що можемо відкрити».
Відкрили Вклад «Класичний Строковий» (без пролонгації та дострокового повернення) з терміном закінчення 25.01.2025.
06.01.2025 випадково дізнався що всі рахунки, картки, вклади, додатки OLD Raiffeisen, MyRaif-заблоковано! (доступ тільки — дозвон на гарячу лінію, навушники не працюють).
07.01.25 в обслуговуюче відділення надав декларацію про доходи за 2024 рік, хоча (передбачений термін по ПКУ-10.02.2025).
За словами голови Національного банку Андрія Пишного, нововведення спричинять незручності дуже невеликій чисельності українців. Таких осіб, які не можуть надати підтверджувальні документи щодо джерел доходу, лише 1%.
«Якщо ви працюєте „вбілу“, отримуєте „білу“ зарплату або ж можете в інший спосіб документально підтвердити свої доходи чи статки, для вас взагалі нічого не зміниться.», — констатував Пишний.
Та і сам АТ «Райффайзен Банк» на сайті дає ПОПЕРЕДЖЕННЯ клієнтам — фізичним особам при користуванні послугою із розміщення банківського вкладу (депозиту). При розміщенні в Банку коштів вкладу (депозиту) для клієнта відсутні будь-які наслідки в разі його несвоєчасного звернення до Банку щодо повернення грошових коштів вкладу (депозиту). Так, строкові вклади (депозити), повертаються клієнту автоматично в дату закінчення строку вкладу (депозиту) шляхом переказу коштів на поточний рахунок клієнта. Також, вклади (депозити), умови розміщення яких передбачають дострокове повернення коштів вкладу (депозиту), можуть бути достроково повернені клієнту на підставі його заяви. ЦЕ ВСЕ БРЕХНЯ!!!
20.01.2025 завчасно звернувся до обслуговуючого відділення у зручний для мене спосіб з Заявою про повернення грошей, та її взагалі відмовилися приймати!(вимушений був надсилати через Нову Пошту). 25.01.25 термін по Вклад «Класичний Строковий» закінчився (на мою думку та згідно Договору). Але Банк без моєї згоди, самостійно подовжив термін вкладу до 28.04.2025 і як з’ясувалося під 0%.
Видавати гроші вони не стали!!! Звинуватили що на підставі закону Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення- розривають ділові відносини зг. ст15!
«Підсумок» пишіть заяву про закриття всіх рахунків та вкажіть реквізити Банку до якого перерахують в безготівковій формі. 27.01.2025 написав всі заяви про закриття вказав реквізити, грошей як не було так і нема. Колл-центр повідомив очікуйте до 30 днів.
ДУЖЕ ЗРУЧНО принесіть нам гроші, та ми їх Вам не віддаємо!, навіть якщо будете просити виконати взяті на себе Банком зобов’язання їх вчасно повернути (доречи прописано в договорі).
ЯКА МОЖЕ БУТИ ДОВІРА ТАКІЙ БАНКІВСЬКІЙ УСТАНОВІ???
Блокуючи можливість вільно використовувати особисті кошти були порушені мої КОНСТИТУЦІЙНІ ПРАВА, а саме: Стаття 41. Кожен має право володіти, користуватися і розпоряджатися своєю власністю; Стаття 48. Кожен має право на достатній життєвий рівень для себе і своєї сім'ї;
Випереджаючи @RaifHelp який напише: Нам надзвичайно шкода, що Ви зіштовхнулись з такою ситуацією та це вплинуло на Ваше враження про Райф.
Відповідь одна: А ДЕ ГРОШІ??? А ГРОШІ ДЕ???
ПОВЕРНІТЬ НЕГАЙНО МОЇ ГРОШІ, перестаньте невірно заповнювати SWIFT повідомлення для вашого Банку кореспонденту THE BANK OF NEW YORK MELLON
NEW YORK,NY US. Там не дуже розуміють що Ви їм пишете!!!
Комментарии (5)
Ответ банка
Райффайзен Банк
6 февраля 2025, 14:00
Добрий день!

Проаналізуємо Ваше звернення та повернемось із відповіддю.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
1
21 ноября 2024, 16:11
20.11.2024 На електронну пошту надійшов лист про припинення співпраці з банком. При зверненні в відділення банку було надано роз’яснення, що треба закривати рахунки так як ви не надали відповідні документи в відділ моніторингу і банк прийняв рішення про припинення співпраці та блокування всіх рахунків. Запиту від банку на ці документи не було. Тому не рекомендую цей банк нікому
Комментарии (4)
Ответ банка
Райффайзен Банк
21 ноября 2024, 16:16
Добрий день!
Нам дуже прикро, що у Вас склалось саме таке враження, щодо роботи Райфу.
Маємо зазначити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі, може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме про походження зарахованих коштів.
Якщо документи не надано вчасно, або надано не в повному обсязі рахунок блокується.
Запевняємо, що Райф, які інші Банки в Україні неухильно дотримується норм чинного законодавства.
Ми завжди готові допомогти кожному клієнту, будь ласка, напишіть нам у приватні повідомлення із вказанням контактного номеру або ідентифікаційного коду, для перевірки.
Щиро очікуємо на зворотній зв'язок!

З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
1
10 декабря 2021, 9:27
Неоднократно сталкиваюсь с тем, что в кассе банка по адресу г. Запорожье пр. Соборный, 176 по словам кассира нет наличных, отправляют в банкомат, на следующий день заказать нельзя. Суммы не большие, складывается такое ощущение, что просто лень выдать.
Комментарии (1)
Ответ банка
Райффайзен Банк
10 декабря 2021, 9:31
Доброго дня! Дякуємо за відгук, розберемося в ситуації та надамо коментарі. Якщо знадобляться додаткові данні — напишемо в особистих повідомленнях.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
1 не засчитана
1 апреля 2020, 22:55
31.03.2020 года в 15-30, в период карантина, приехала в банк, в последний день погашения ипотечного кредита — ,, поцеловала дверь отделения,,. Сотрудники отделения видели, что клиент мечется около то одной входной двери, то другой, а в ответ- тишина. На дверях отделения большим шрифтом указано время работы в период карантина-до 16-00, но маленьким шрифтом то, что оказывается существует запись в банк, даже на погашение кредита. Я, как клиент банка, не была проинформирована о данном факте. Итог: я так и не смогла погасить ипотечный кредит в последний день погашения. По горячей линии удалось записаться на ближайшее время- 07.04.2020, с целью погашения кредита! По мнению горячей линии просрочка по кредиту- ничего страшного, пеня всё равно не начисляется. Но для меня это важно: 1. во-первых, банк всё равно подаёт данные в бюро кредитных историй; 1. во-вторых, по вине банка, я не смогла оплатить во время ежемесячный платеж по ипотечному молодёжному кредиту, в результате чего, не получу возмещения процентов в следующем месяце. Это возмещение очень сильно влияет на мою кредитную нагрузку. Очень плохо, что у банка нет современного интернет-банкинга (тот, что есть, позволяет бесплатно перечислять средства внутри банка, с одного своего счета на другой, только в случае оформления платного пакета услуг), терминалов для своевременного погашения кредита, а также отношения персонала банка к клиентам, что наверное самое важное- ,, наблюдать за клиентом, который мечется от одной двери к другой,, через стеклянную дверь и просто отвернутся,,. Отделение банка: Запорожье, Соборный, 176.
Написать комментарий
Ответ банка
Райффайзен Банк
2 апреля 2020, 10:33
Доброго дня, шановний Клієнт.
Для встановлення можливості оплати кредиту, раніше дати, на яку призначено зустріч у відділенні, просимо вказати Ваш ідентифікаційний код у повідомленні за даною відповіддю, натиснув на «відправити особисте повідомлення банку».
Додатково зазначаємо, що повідомлення щодо зміни режиму роботи відділень, зокрема, було розміщено на сайті Банка, за посиланням: https://www.aval.ua/news/vazhlivo-povidomlennya-shchodo-zmini-rezhimu-roboti-viddilen-1020.
Для активного використання системи «Райффайзен Онлайн» (оплата кредитів/комунальних послуг/мобільного зв`язку/тощо), можливо відкрити приватну картку та не сплачувати плату за обслуговування при виконані 10-ти безготівкових розрахунків, з деталями можливо ознайомитись на сайті Банка: https://www.aval.ua/privatnim-osobam/rahunok/platizhni-kartki/aktyvniy.
Приносимо вибачення за незручності.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
4
28 мая 2019, 14:24
У моей компании долго время был зарплатны проект с Приватбанком, но решили перейти в райффайзен, поэтому сравнение будет между ними.
Во первых в рамках проекта есть два вида тарифов под которые можно открыть карты. Оба они условно бесплатные (10 операций по карте и тариф бесплатно, если меньше то 36 грн в месяц). Это первый минус, поскольку в привате был просто бесплатный тариф.
Карту выдали именную голд бесконтактную.
Интернет банк не очень функционален, нормальной выписки по карте нет. Все запрятано в какие то разные меню, то выписка по карте, то операции в системе, то заблокированные… то есть просто зайти на карту и посомтреть выписку нельзя. Смс о транзакциях приходят обычные, то есть не пуш и не в вайбер. То есть нужна физическая симка в телефоне.
Интернет-банк тоже не плещет функциональностью. Срочный депозит открыть через интернет нельзя!!!
Банк для людей которые любят ходить по отделениям и стоять в очередях.
Комментарии (3)
Ответ банка
Райффайзен Банк
28 мая 2019, 18:46
Добрый день!
Банк постоянно работает над усовершенствованием существующих, а также внедрением новых банковских сервисов. Система «Райффайзен Онлайн» будет дополняться и дорабатываться для более удобного пользования, согласно пожеланиям наших Клиентов.
С уважением,
АО «Райффайзен Банк Аваль»
1
16 августа 2018, 11:29
15.08.18 решил снять заработную плату через банкомат Райфайзен банк аваль. Я являюсь клиентом этого банка и зарплатная карточка тоже этого банка. Деньги списались, но банкомат деньги не выдал!!! Сумма очень даже не маленькая!!! Сразу стал звонить на гарячую линию Райфайзен банка. Операторы вообще не адэкват!!! Попросили код-пароль! Я ответил. Сказали неверный пароль. Поехал домой, взял договор и в договоре написан пароль. Позвонил… сказали неверный!!! как такое может быть????????? Сегодня 16.08.18 поехал в отделение банка по пр.Соборный,176. Там поменяли пароль. Позвонил на гарячую линию, создали заявку. Сказали ждать 2 недели! ВООБЩЕ НОРМАЛЬНЫЙ БАНК??????? КАКИЕ 2 НЕДЕЛИ???????? У меня 16.08.18 крайний срок погашения кредита в другом банке!!! Я расчитывал на эти деньги!!! Как Вы думаете, мне пойдет пеня за эти две недели? Райфайзен банк за меня ее заплатит????? Ведь это же их банкомат. Моей вины в этом
нет!!! Кто решит мою проблему?
Комментарии (3)
Ответ банка
Райффайзен Банк
16 августа 2018, 12:48
Добрый день, уважаемый Максим!
Прежде всего, позвольте принести Вам извинения за неудобства, доставленные вследствие незачисления средств на Ваш карточный счет.
В то же время, обращаем Ваше внимание, что проверка по спорным транзакциям проводится в соответствии с установленными правилами МПС, после проведения инкассации банкомата, в котором она произошла, и срок зависит от сложности возникшей ситуации. Сотрудники Информационного центра, при предоставлении консультации сообщают ориентировочный срок. В то же время, работники уполномоченных подразделений Банка заинтересованы в сокращении сроков рассмотрения заявлений на спорные операции и прилагают усилия для быстрого решения подобных вопросов. По факту рассмотрения принимается решение о зачислении средств на счет Клиента либо направляется письмо с разъяснением причин отказа в возврате средств.
Для уточнения статуса заявления, рекомендуем Вам обращаться в Информационный центр Банка по нижеуказанным номерам телефонов. Также, дополнительно сообщаем, что предоставление информации либо необходимые действия по счету Клиента (в том числе и составление заявления на спорную операцию) осуществляются после надлежащей идентификации Клиента, как владельца счета. Для в том числе необходимо верно указать слово – пароль.
Приносим извинения за неудобства и надеемся на положительное решение изложенного Вами вопроса в кратчайший срок.
С уважением,
АО «Райффайзен Банк Аваль».
Информационный центр (круглосуточно):
0 800 500 500 (бесплатно по Украине со стационарных и мобильных телефонов)
+38044 230 99 96 (для звонков из-за границы, бесплатно для киевских стационарных телефонов)
521 (бесплатно для абонентов Vodafone)