Пишу від імені свого чоловіка, який не зареєстрований на сайті Мінфіну, пишу вдруге, оскільки проблема не вирішена.
20 квітня 2023 року бло заблоковано рахунок мого чоловіка
В додатку банку висвітлює інформацію, що до 19.08.2021 р (не зрозуміло чому рік вказано 2021???) І при спробах пройти переідентифікацію, на останньому кроці, коли для підтвердження потрібно ввести код, постійно вибиває начебто якісь тимчасові технічні проблеми. І вони не тимчасові, бо спроби пройти переідентифікацію на протязі більше двох тижнів, закінчуються тим самим.
Чоловік звернувся у відділення банку, робітник банку також не має змоги завершити переідентифікацію і звертається по службовій лінії за допомогою, так і не вирішивши питання переідентифікації, робить запит вґі пропонує чекати на відповідь. Через день чоловік знову завітав до відділення, працівник банку запропонувала закрити рахунок і переказати кошти до іншого банку. На питання «чому заблоковано рахунок» ніхто відповіді дати не може.
Заяву на закриття рахунку оформлено у відділенні. Кошти повинні перерахувати на інший банк на протязі 12 днів, це зі слів працівника банку. Вже термін 12 днів вийшов, але тиша, ні грошей ні відповіді не має.
Просимо надати відповідь стосовно даної незрозумілої ситуації.
Курс валютв Райффайзен Банке |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
EUR | 42.6 | 43.55 |
USD | 41.1 | 41.58 |
Все курсы банка |
Отделение Райффайзен Банка: Мена, ул. Армейская, 1
Адрес:
Черниговская область, Мена, ул. Армейская, 1
Телефон:
0 800 500-500
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00 (касса: 09:00-17:30), Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Power Banking
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Ответ банка
5 августа 2024, 13:09
Вітаємо.
Нам щиро шкода, що склалась така ситуація та це вплинуло на Вашу думку про Банк.
Якщо операція поповнення проводилась в банкоматі Райфу — при розгляді запитів на оскарження співробітниками банку детально перевіряється кожна операція — в тому числі переглядаються записи камер та перераховуються залишки в банкоматі. При успішному завершенні розгляду, на рахунок зараховується саме та сума, яка буде фактично зафіксована під час збою.
Не хотіли б залишатися осторонь та маємо бажання допомогти, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Нам щиро шкода, що склалась така ситуація та це вплинуло на Вашу думку про Банк.
Якщо операція поповнення проводилась в банкоматі Райфу — при розгляді запитів на оскарження співробітниками банку детально перевіряється кожна операція — в тому числі переглядаються записи камер та перераховуються залишки в банкоматі. При успішному завершенні розгляду, на рахунок зараховується саме та сума, яка буде фактично зафіксована під час збою.
Не хотіли б залишатися осторонь та маємо бажання допомогти, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Ответ банка
8 мая 2023, 8:56
Добрий день!
В першу чергу хочемо подякувати за тривале очікування та нам дуже прикро, що Ви отримали негативний досвід обслуговування та дякуємо Вам за відвертий відгук, адже це надає можливість працювати над покращенням надання сервісу.
Хочемо зауважити, що блокування карток банк не здійснює безпідставно.
Відповідно до вимог чинного законодавства, ми не маємо права обслуговувати клієнта, якщо його ідентифікацію (актуалізацію) не проведено своєчасно. У разі закінчення терміну проходження переідентифікації або необхідністю надати документи, актуалізація у Райффайзен Онлайн буде технічно неможливою, відповідно в такому випадку буде відображатися технічна помилка при спробі це зробити самостійно. За таких умов банк вимушений здійснювати блокування рахунків та обмежувати видаткові операції по ним. Після надання клієнтом до банку актуальної інформації в повному обсязі, достатньому для проведення переідентифікації, співпраця поновлюється та рахунки розблоковуються.
Ми хотіли б проаналізувати ситуацію та просимо Вас написати нам у приватні повідомлення та зазначити: Ваш ідентифікаційний код, або номер телефону, до якого прив'язано його рахунок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
В першу чергу хочемо подякувати за тривале очікування та нам дуже прикро, що Ви отримали негативний досвід обслуговування та дякуємо Вам за відвертий відгук, адже це надає можливість працювати над покращенням надання сервісу.
Хочемо зауважити, що блокування карток банк не здійснює безпідставно.
Відповідно до вимог чинного законодавства, ми не маємо права обслуговувати клієнта, якщо його ідентифікацію (актуалізацію) не проведено своєчасно. У разі закінчення терміну проходження переідентифікації або необхідністю надати документи, актуалізація у Райффайзен Онлайн буде технічно неможливою, відповідно в такому випадку буде відображатися технічна помилка при спробі це зробити самостійно. За таких умов банк вимушений здійснювати блокування рахунків та обмежувати видаткові операції по ним. Після надання клієнтом до банку актуальної інформації в повному обсязі, достатньому для проведення переідентифікації, співпраця поновлюється та рахунки розблоковуються.
Ми хотіли б проаналізувати ситуацію та просимо Вас написати нам у приватні повідомлення та зазначити: Ваш ідентифікаційний код, або номер телефону, до якого прив'язано його рахунок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Зателефонуван на гарячу лінію, описав ситуацію, запитали які купюри були та яка іхня кількість .(при поповненні краще записувати купюри та іх кількість, а можливо і серейні номери купюр). Прийняли спірну заявку, яку пообіцяли вирішити на протязі 3−14 діб. Зателефонував 2 .08.2024 поцікавитися, яка доля мойого запита, відповіли, що ще не вирішена. Після ще одного дзвінка на гарячу лінію кошти частково зарахували.
Сума зарахування дещо відрізнялась від тієї, що видало на екран при поповненні.
Це вже другий такий випадок з поповненням.
Доходжу до висновку, що процес поповнення потрібно знімати на камеру і записувати купюри… Оцінка обслуговування персоналом відділення ніяк не відноситься до роботи термінала.