Курс валютв Райффайзен Банке |
||
|---|---|---|
| Покупка | Продажа | |
| EUR | 48.5 | 49.19 |
| USD | 41.8 | 42.22 |
| Все курсы банка | ||
Отделение Райффайзен Банк: ул. Соборна, 122, Ирпень
Адрес:
Киевская область, Ирпень, ул. Соборна, 122
Телефон:
0 800 500-500
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00 (касса: 09:00-17:30), Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Power Banking
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Andrew Fill
9 апреля 2025, 19:44
Ніколи не відкривайте фоп рахунок в цьому банку, вас замучають фінмоніторингом, а потім поблокують рахунки, я намагався 2 рази пройти фін моніторінг, алу їм все мало документів і пояснень, зневажливе ставлення в відділеннях та колцентрі, коли дізнаються що рах заблоковано, я фоп 2 групи
Комментарии (3)
Ответ банка

9 апреля 2025, 19:48
Вітаємо!
Хочемо пояснити, що Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших клієнтів. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Запевняємо Вас, що Банк зацікавлений в наданні клієнтам послуг високої якості та докладає зусиль для постійного вдосконалення організації роботи та запобіганню виникнення конфліктних ситуацій. У нашому банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якої проблеми ми готові її вирішити на користь клієнта.
З радістю допоможемо Вам вирішити питання, тому просимо написати нам в приватні повідомлення Ваш фінансовий номер телефону, або ідентифікаційний код. Будемо вдячні за зворотній зв’язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Хочемо пояснити, що Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших клієнтів. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Запевняємо Вас, що Банк зацікавлений в наданні клієнтам послуг високої якості та докладає зусиль для постійного вдосконалення організації роботи та запобіганню виникнення конфліктних ситуацій. У нашому банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якої проблеми ми готові її вирішити на користь клієнта.
З радістю допоможемо Вам вирішити питання, тому просимо написати нам в приватні повідомлення Ваш фінансовий номер телефону, або ідентифікаційний код. Будемо вдячні за зворотній зв’язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
При открытии зарплатой карты навязали страховку жизни Вневннність 24/7 Енергія Здоров’я (номер договора страхования 050152/1212/0001214). По словам работницы банка отказаться от нее нельзя. В тот же день 20.08.2021 обратился в чат и там сказали что это добровольно, попросил отменить страховку и списание денег за нее. Пришла СМС что страховка отменена. А сегодня все равно произошло списание за нее вопреки моему отказу. В обращении по телефону подтвердили что 20.08.2021 страховка и автосписание действительно был отменены, но почему все равно сняли деньги не знают. Попросил вернуть деньги, но в ответ ничего конкретного мне не ответили.
Прошу вас вернуть мне деньги за страховку т. к я не нуждаюсь в ней. В противном случае придется закрывать все счета в банке и обращаться в суд.
Комментарии (3)
Прошу вас вернуть мне деньги за страховку т. к я не нуждаюсь в ней. В противном случае придется закрывать все счета в банке и обращаться в суд.
Ответ банка

9 сентября 2021, 12:36
Доброго дня. Нам дуже прикро, що дана ситуація завдала Вам незручностей.
Просимо вказати Ваш ідентифікаційний код в особистих повідомленнях, ми виправимо цю ситуацію та повернемо списані кошти.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Просимо вказати Ваш ідентифікаційний код в особистих повідомленнях, ми виправимо цю ситуацію та повернемо списані кошти.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Звернувся відділення банку забрати свій валютний переказ, в банку як завжди не виявилось валюти, на що працівник банку запропонував замовити валюту на наступний день після другої половини дня, але на наступний день в мене була електрона черга на заміну паспорта на id карту, я пояснив працівнику що буде заміна паспорта і він буде вилученний, запитав чи варто це робити, або краще поміняти дату е- черги, нащо отримав відповідь, що буде достатньо довідки про вилучення паспорта, я ще раз запитав цього дійсно буде достатньо? Відповідь ТАК.На наступний день прийшов з довідкою, з ДМС про вилучення паспорта, до цього ж співробітника даю валютну карточку і цю довідку в руки, і чекаю на свій КЕШ, проходить хвилини три і тут починається, бере слухавку і давай десь дзвонити, проходить ще пару хвилин і каже мені візьміть картку і довідку і зайдіть в кабінет до старшого менеджера, заходжу я в кабінет даю картку та довідку ,і тут вона засіла на хвилин 15-20 в комп'ютері, потім почала дзвонити юристам банку ще хвилин 15, а хвилин через 5 передзвонили юристи і сказали щоб мені відмовили в наданні готівки без оригінала паспорта, потім я знову звернувся до співробітника яка мене запевнила що довідки буде достатньо, на що отримав відповідь «вибачте я не думала що таке станеться „Потім зробив дзвінок на гарячу лінію, на що мені дали пораду знімати гроші в банкоматі, але з їхнім курсом та відсотками втрати будуть 800-900грн з кожної 1000€ P.S банку хотів дати пораду, що потрібно допомогати клієнту в любий час, і знаходити вихід з будь якої ситуації, а не так як ви робите, або чекай id карту, або знімай з банкомату, ви не банк ви ЛОХОТРОН
Написать комментарий
Ответ банка

24 февраля 2020, 17:21
Доброго дня!
По-перше, приносимо вибачення за незручності, що виникли в процесі обслуговування в Банку. Ми щиро шкодуємо, дана ситуація залишила негативне враження та вплинула на Вашу думку про якість обслуговування в Банку. За отриманою інформацією, ситуацію врегульовано в телефонному режимі співробітником відділення.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
По-перше, приносимо вибачення за незручності, що виникли в процесі обслуговування в Банку. Ми щиро шкодуємо, дана ситуація залишила негативне враження та вплинула на Вашу думку про якість обслуговування в Банку. За отриманою інформацією, ситуацію врегульовано в телефонному режимі співробітником відділення.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Самый ужасный банк! чтобы зарегистрироваться в онлайн банкинге нужно еще пойти взять какую-то карточку с кодом! зачем людям усложнять жизнь? нельзя сделать все в онлайн режиме??? бред!
Мало того, что банк в Ирпене (Киевская обл.) всего один, так он еще находиться на окраине города!!! в банкоматах денег никогда нету!
Комментарии (2)
Мало того, что банк в Ирпене (Киевская обл.) всего один, так он еще находиться на окраине города!!! в банкоматах денег никогда нету!
Ответ банка

28 апреля 2017, 16:42
Уважаемый (ая) NIKA25!
Сообщаем, что наш Банк всегда заботится об обеспечении максимального уровня сохранности средств Клиентов. В связи с этим, действительно, осуществлять вход в систему «Райффайзен Онлайн» необходимо с помощью Карты идентификации Клиента, которая выдается сразу при обращении Клиента в отделение нашего Банка с паспортным документом и регистрационным номером учетной карты налогоплательщика.
Хотим отметить, что у Карты идентификации существует ряд преимуществ, с которыми возможно ознакомиться на официальном сайте Банка по ссылке: http://aval.ua/ru/personal/all_services/cardidentif/
Относительно отделения Банка сообщаем, что в г. Ирпень расположено одно отделение нашего Банка, при этом, мы предлагаем воспользоваться он-лайн сервисами для дистанционного управления счетами и осуществления платежей: системой «Райффайзен Онлайн» для физических лиц (более подробно возможно ознакомиться на официальном сайте Банка, по ссылке: http://www.aval.ua/ru/personal/online/) и системой «Клиент Банк» для юридических лиц/частных предпринимателей (более подробно возможно ознакомиться на официальном сайте Банка, по ссылке: https://msb.aval.ua/bank/clientbank/).
Относительно отсутствия средств в банкомате нашего Банка сообщаем, что инкассация проводится уполномоченным подразделением согласно установленного графика. Для возможности рассмотрения сложившейся ситуации и принятия необходимых мер, пожалуйста, сообщите дату и адрес банкомата, в котором возникла проблема, на электронный адрес info@aval.ua, со ссылкой на данный отзыв.
С уважением,
АО «Райффайзен Банк Аваль»
Сообщаем, что наш Банк всегда заботится об обеспечении максимального уровня сохранности средств Клиентов. В связи с этим, действительно, осуществлять вход в систему «Райффайзен Онлайн» необходимо с помощью Карты идентификации Клиента, которая выдается сразу при обращении Клиента в отделение нашего Банка с паспортным документом и регистрационным номером учетной карты налогоплательщика.
Хотим отметить, что у Карты идентификации существует ряд преимуществ, с которыми возможно ознакомиться на официальном сайте Банка по ссылке: http://aval.ua/ru/personal/all_services/cardidentif/
Относительно отделения Банка сообщаем, что в г. Ирпень расположено одно отделение нашего Банка, при этом, мы предлагаем воспользоваться он-лайн сервисами для дистанционного управления счетами и осуществления платежей: системой «Райффайзен Онлайн» для физических лиц (более подробно возможно ознакомиться на официальном сайте Банка, по ссылке: http://www.aval.ua/ru/personal/online/) и системой «Клиент Банк» для юридических лиц/частных предпринимателей (более подробно возможно ознакомиться на официальном сайте Банка, по ссылке: https://msb.aval.ua/bank/clientbank/).
Относительно отсутствия средств в банкомате нашего Банка сообщаем, что инкассация проводится уполномоченным подразделением согласно установленного графика. Для возможности рассмотрения сложившейся ситуации и принятия необходимых мер, пожалуйста, сообщите дату и адрес банкомата, в котором возникла проблема, на электронный адрес info@aval.ua, со ссылкой на данный отзыв.
С уважением,
АО «Райффайзен Банк Аваль»