Отделение Райффайзен Банка: Червоноград, ул. Шептицкого, 1
Адрес:
Львовская область, Червоноград, ул. Шептицкого, 1
Телефон:
0 800 500-500
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (касса: 09:00-17:15), тех.перерыв: 17:15-17:30, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Power Banking
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Ответ банка
9 мая 2024, 18:49
Вітаємо.
Нам шкода, що склалась така ситуація та це вплинуло на Вашу думку про Банк. Зазначимо, що Банк не блокує рахунки безпідставно.
Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Ми б не хотіли залишатися осторонь та маємо бажання допомогти, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Нам шкода, що склалась така ситуація та це вплинуло на Вашу думку про Банк. Зазначимо, що Банк не блокує рахунки безпідставно.
Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Ми б не хотіли залишатися осторонь та маємо бажання допомогти, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
У кожній роботі може статися помилка, це людський фактор. Оператори також люди і можуть помилитися. Мою проблему було швидко та професійно вирішено.Особлива подяка менеджеру Тетяні.
Написать комментарий
Ответ банка
7 октября 2021, 10:32
Доброго ранку! Дуже приємно, коли Клієнти з таким розумінням ставляться до того, що, дійсно, людський фактор має іноді вплив. Ми намагаємось це мінімізувати або, якщо вже трапилася помилка, виправити її на користь клієнта в найкоротший час. Дуже б хотіли передати Вашу подяку Тетяні, але, на жаль, не можемо зрозуміти це працівник відділення (якого саме?), чи інформаційного центру, та яке саме питання вирішувалось. Будемо також вдячні, якщо зазначите номер, з якого телефонували (якщо мова про працівника Інформаційного центру). Додаткові дані можна вказати в особистому повідомленні.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Ответ администратора
10 октября 2021, 10:07
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 10.10.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
21.03.2016 при внесении денег на мой карточный счет случился технический сбой, впоследствии которого, мои деньги не были перечислены на мой счет.Почему банк до сих пор пользуется моими деньгами и не возвращает их на мой счет? Это угрожает мне потерей рабочего места. Как после этого вам доверять? Я обратилась на горячую линию и до сих пор нет ответа.Мои деньги ушли в никуда.Ведь за просрочку кредитов вы снимаете с клиентов проценты. Почему мои деньги, которые вам не принадлежат, вы не можете возвратить мне вовремя, почему тянете время? Таким образом вы теряете клиентов и зарабатываете недоверие к вашему банку.
Комментарии (4)
Вирішоно було розірвати стосунки!
Написав заяву у відділенні, минув місяц телефонних дзвінків на лінію підтримки, коли ж повернуть кошти. Просунулась справа у поверненні коштів, зателефонували і сказали що на цей iban вони не можуть вислати кошти (він робочий, но не такий як їм потрібно), дайте другий iban.
Після трьох місяців постійного моніторинку, справа ще не зрушилась (історія продовжується).
P. S. У кого є багато вільного часу можна його розділити з Райффайзен Банк!