Отделение Райффайзен Банка: Корсунь-Шевченковский, ул. Шевченко, 35
Адрес:
Черкасская область, Корсунь-Шевченковский, ул. Шевченко, 35
Телефон:
0 800 500-500
Время работы:
Пн-Пт: 08:30-17:30 (касса: 08:30-17:00), Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
158915
30 декабря 2020, 13:52
24 грудня поповняв свою картку в терміналі в одному з відділень банку гроші термінал забрав, а на картку не зарахував — вкрав. звернувся відразу на гарячю лінію банку сказали протягом трьох днів. пройшло вже шість днів, а гроші неповертають. Телефонував декілька разів на гарячу лінію оператори кажуть чекайте або взагалі кидають слухавку. Я ущо банк дає кредит він проценти бере відразу, а моїми грошима користується даром. Яж невинен що в банка поломаний термінал. Скільки ще чикати. Бутьте клієнти банку обережні щоб у Вас банк не вкрав Ваші гроші. Сьогодні сказали що іймовірно моє звернення будуть розглядати після нового року
Комментарии (2)
Ответ банка
30 декабря 2020, 13:58
Доброго дня! Ми обов'язково розберемося в даному питанні та надамо Вам коментарі. Але для цього просимо вказати номер заявки на спірну операцію або ідентифікаційний номер в особистих повідомленнях Банку. Дана інформація необхідна для можливості здійснити перевірку.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
З 2012 року роботодавці навязали цей банк, була також до зп картки і кредитка, якою я декілька разів скористався. В 2016 році закрив кредит, але по рекомендації працівника банку з невеликим надлишком, через три-п’ять днів ходив разом з дружиною(про що вона теж пам’ятає) пересвідчитись, чи не дорахували ніяких копійок і написав заяву про закриття кредиту., з того часу пройшло 3,5 роки і тут мені почали телефонувати з компанії Вердикт і вимагати сплатити заборгованість 1280 грн яку вони викупили в банку. Я звернувся у відділення банку, щоб розібратися з даною ситуацією, але мені сказали, що так як всі мої рахунки закриті, то вони не взмозі побачити, як з’явилася заборгованість, але повідомили, що дійсно заборгованість була...і що вони її продали. На запитання, чому банк на протязі 3,5 років не зв’язався зі мною, звірили мій номер телефону, який я не змінював і порекомендували на сайті Авалю писати скаргу… Заборгованість я сплатив, але побачивши сьогодні в відділенні дідуся зі схожою ситуацією та начитавшись відгуків з аналогічними проблемами, зрозумів, що схема розводу процвітає, надіюсь в подальшому не доведеться знову мати справу з цим банком.
Комментарии (1)
Ответ банка
11 марта 2020, 12:06
Доброго дня, шановний Станіславе Валерійовичу!
Інформування про поточний стан заборгованості є правом Банку та здійснюється у відповідності до процедур які розроблені в Банку. Якщо заборгованість відступлено, в подальшому, з будь-яких питань, необхідно звертатися до нового кредитора.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Інформування про поточний стан заборгованості є правом Банку та здійснюється у відповідності до процедур які розроблені в Банку. Якщо заборгованість відступлено, в подальшому, з будь-яких питань, необхідно звертатися до нового кредитора.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»