В чоловіка кредитна картка від авалю. За всі роки, які користувалися жодного разу не було затримок з платежами з нашого боку. Та от коли якісь надзвичайні ситуації, банк взагалі не йде ні на які поступки. Спочатку Ковід, коли чоловік не працював, і в нас троє дітей. Але банк на це незважав та продовжував списувати, загнавши в такий мінус, що ми останній рік просто намагалися хоч якось вийти хоча б в нуль. І звісно на всі звернення та прохання про якісь канікули жоден менеджер так нічого і не відповів. Ніхто нічого не знає, «списання йдуть автоматично», і на цьому всі наші розмови з ними закінчувалися. Ну як це так, що менеджери не можуть дати ніякої відповіді?
А зараз. В країні війна, ми не працюємо, всі на захисті країні. І аваль, як завжди на «висоті». Спочатку повністю блокується кредитка, ну ОК, хай так. Але в той час, як інші банки автоматично дають кредитні канікули, і самі ж автоматично їх продовжують, аваль списав абсолютно всі кошти, які були на рахунку чоловіка, з своїми якимось подвійними платежами незрозумілими. І менеджер знову ж таки :«ой, ми нічого не можемо зробити". Та АЛЛЬО, ми були вимушенні покинути свою домівку, живемо не вдома, трьох дітей потрібно якось кормити, одяг якийсь. Чоловік допомогає країні, і в цей час йому тепер думай, де побиратися, щоб хоч на хліб було… Слів просто немає. Нікому не раджу цей банк.
Курс валютв Райффайзен Банке |
||
|---|---|---|
| Покупка | Продажа | |
| EUR | 48.5 | 49.19 |
| USD | 41.8 | 42.22 |
| Все курсы банка | ||
Отделение Райффайзен Банк: ул. Киевский шлях, 43-А, Борисполь
Адрес:
Киевская область, Борисполь, ул. Киевский шлях, 43-А
Телефон:
0 800 500-500
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (касса: 09:00-17:15), тех.перерыв: 17:15-17:30, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Power Banking
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Ответ банка

30 апреля 2025, 8:58
Добрий день!
Перш за все, дякуємо за терпіння в очікуванні відповіді. Ми цінуємо Вашу довготривалу співпрацю з Райфом і завжди прагнемо забезпечити найкращий сервіс для клієнтів.
Хочемо зазначити, що кожна фінансова операція з внесення готівкових коштів може бути здійснена лише в межах суми доходів, які можна підтвердити документально. Це важливо для дотримання законодавчих вимог і забезпечення прозорості фінансових операцій.
Кожен співробітник Банку зацікавлений у наданні допомоги клієнтам і прагне вирішити питання в найкоротший термін.
Ваше звернення передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.
Просимо очікувати на зворотній зв'язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Перш за все, дякуємо за терпіння в очікуванні відповіді. Ми цінуємо Вашу довготривалу співпрацю з Райфом і завжди прагнемо забезпечити найкращий сервіс для клієнтів.
Хочемо зазначити, що кожна фінансова операція з внесення готівкових коштів може бути здійснена лише в межах суми доходів, які можна підтвердити документально. Це важливо для дотримання законодавчих вимог і забезпечення прозорості фінансових операцій.
Кожен співробітник Банку зацікавлений у наданні допомоги клієнтам і прагне вирішити питання в найкоротший термін.
Ваше звернення передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.
Просимо очікувати на зворотній зв'язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Ответ банка

31 марта 2022, 11:04
Доброго дня!
Для можливості аналізу ситуації просимо Вашого чоловіка звернутись до нас у Чаті додатку Райф Онлайн(меню «Більше» -Зв'язок із Банком — Чат) із темою:«Запит для Анастасії. МінФін».
На жаль, ми не можемо надати інформації Вам за рахунком іншої особи.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Для можливості аналізу ситуації просимо Вашого чоловіка звернутись до нас у Чаті додатку Райф Онлайн(меню «Більше» -Зв'язок із Банком — Чат) із темою:«Запит для Анастасії. МінФін».
На жаль, ми не можемо надати інформації Вам за рахунком іншої особи.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
У відділенні відсутні документи, що регламентують діяльність фінустанови. Так сьогодні на вимогу не змогли надали документальні підстави відмови у поповнені свого карткового рахунку, хоча профільна постанова НБУ їх зобов’язує це робити.
Дуже неоднозначні відчуття після безрезультатно змарнованих 4 годин у цьому відділенні.
Рівень параної в цьому банку просто зашкалює.
Вони не просто ретельно слідують законодавчим нормам, переважно тим, що обмежують права клієнтів, але ще й намагаються вдосконалити їх власним баченням. І як результат, безпідставні вимоги, що не підпадають під нормативне регулювання. Перевірити це дуже просто, зателефонувавши на гарячу лінію декількох інших банків з тим самим питанням.
Сьогодні просто здивувало намагання персоналу перекрутити зміст нормативно-правових актів (законів, постанов тощо) для виправдання власних дій.
Так і хочеться сказати, що гірше за дурня тільки дурень з ініціативою!
На жаль, це не єдиний випадок безглуздої поведінки цього банку за близько 9 років співпраці, але сподіваюсь вже останній.
Читаючи їх відповіді на негативні відкуки, складається враження, що є тільки відчуття шкоди та прикрості за незручності впродовж багатьох років, а робота над помилками відсутня і скоріше навіть не запланована.