Отделение Райффайзен Банка: Кременчуг, ул. Небесной Сотни, 22/13
Адрес:
Полтавская область, Кременчуг, ул. Небесной Сотни, 22/13
Телефон:
0 800 500-500
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00 (касса: 09:00-17:30), Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Ответ банка
14 декабря 2023, 18:32
Вітаємо.
Нам щиро шкода, що у Вас склалась така думка про роботу Райфу.
Запевняємо, у нашому банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якої проблеми ми готові її вирішити на користь клієнта.
Та хочемо зауважити, що Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Ми розуміємо, що дане блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Але зауважимо, що Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.
Ми готові допомогти у вирішенні питання. Просимо, будь ласка, написати нам в приватні повідомлення Ваш фінансовий номер телефону або ідентифікаційний код. Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Нам щиро шкода, що у Вас склалась така думка про роботу Райфу.
Запевняємо, у нашому банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якої проблеми ми готові її вирішити на користь клієнта.
Та хочемо зауважити, що Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Ми розуміємо, що дане блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Але зауважимо, що Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.
Ми готові допомогти у вирішенні питання. Просимо, будь ласка, написати нам в приватні повідомлення Ваш фінансовий номер телефону або ідентифікаційний код. Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Однажды зашел в Райф оформить карту — нет електричества. Прождал с утра до обеда, и ушел ни с чем. Понимаю, банки живут бедно, откуда у них деньги на генератор или зарядную станцию. Спустя время зашел снова, карту оформили но… перепутали цифру телефона! А ехать в отделение 25 км путь не близкий да я и на работе! Не беда — есть интернет, чат, на желтом конверте номера выручалки… Итак, пишу в чат, ответ, сочувствуем, но мы подобные вопросы не решаем. Звоню по указанным номерам, но там не люди, там робот Рея, соедините с оператором говорю ей, она мне: а по какому вопросу?) я чуть со стула не упал, дайте оператора ему и скажу по какому…спустя час с большими нервами таки уговорил эту кибер-машину соединить меня с живым человеком. И что же? Ответ: Ничем не могу помочь, вам нужно ехать в отделение! Блин, нанимать машину, проситься с работы…Снова пишу в чат снова мольба о помощи, и так с десяток раз…И о Силы Небесные на какой то день, таки приходит ссылка на страницу где заполнив форму можно поменять финансовый номер.Выводы, все эти дни мне врали, от меня отмахивались как от назойливой мухи, короче водили за нос…Иван на Петра, Петро на Ивана. Что мы за люди таки, почему у нас все через…
Написать комментарий
Ответ банка
27 октября 2023, 11:12
Добрий день!
В першу чергу хочемо принести вибачення за доставлені незручності під час обслуговування. Зміна фінансового номеру можлива в застосунку Райффайзен Онлайн, якщо наявний доступ до старого номеру телефону. Якщо доступу до старого номеру немає, то у такому випадку зміна можлива за зверненням до відділення Банку або ж за допомогою «Відеоідентифікації».
Додатково хочемо зазначити, що на сьогодні 150 відділень банку по всій Україні мають генератори, які підтримують роботу практично відразу після вимкнення електроенергії.
Перелік відділень розміщено на сайті банку https://raiffeisen.ua/viddilennya.та на сайті проєкту Power Banking НБУ.https://power.bank.gov.ua/
Хочемо розібратись в ситуації, тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або фінансовий номер телефону).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
В першу чергу хочемо принести вибачення за доставлені незручності під час обслуговування. Зміна фінансового номеру можлива в застосунку Райффайзен Онлайн, якщо наявний доступ до старого номеру телефону. Якщо доступу до старого номеру немає, то у такому випадку зміна можлива за зверненням до відділення Банку або ж за допомогою «Відеоідентифікації».
Додатково хочемо зазначити, що на сьогодні 150 відділень банку по всій Україні мають генератори, які підтримують роботу практично відразу після вимкнення електроенергії.
Перелік відділень розміщено на сайті банку https://raiffeisen.ua/viddilennya.та на сайті проєкту Power Banking НБУ.https://power.bank.gov.ua/
Хочемо розібратись в ситуації, тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або фінансовий номер телефону).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
В мене 05.03.2023р. з мого депозитного рахунку в Райффайзен Банк Аваль незнайомі мені люди перевели 18200грн. на іншу картку двома транзакціями по 9050грн. та 9150грн. відповідно. Останню суму грошей котрі ще залишилися я встигла заблокувати за допомогою зміною пароля та зателефонувавши оператору банка. Він заблокував користування онлайн послугами додатку. Також там завели справу #435036. А потім відмовили в зв’язку з нібито передачею своїх даних третім особам… Що виглядає як абсурд та зовсім не є логічним. Після чого мені прийшлося звернуться до кіберполіціі і там теж нібито завели справу за номером 281485 та щось немає якоїсь відповіді крім ще раз відправити копії звернення… Звісно це я зроблю ще раз якщо треба.
Я так розумію що служба безпеки Райффайзен Банк Аваль не займається захистом вкладів клієнтів. Наприклад Приват Банк телефонує клієнтові в зв’язку з великою сумою переказу та і по справжньому онлайн додаток прив’язані до номером телефону.
Коротше кажучи я не раджу користатися послугами цього банку до того часу поки там не наведуть порядок для кіберзахисту клієнтів.
Комментарии (8)
Я так розумію що служба безпеки Райффайзен Банк Аваль не займається захистом вкладів клієнтів. Наприклад Приват Банк телефонує клієнтові в зв’язку з великою сумою переказу та і по справжньому онлайн додаток прив’язані до номером телефону.
Коротше кажучи я не раджу користатися послугами цього банку до того часу поки там не наведуть порядок для кіберзахисту клієнтів.
Ответ банка
30 марта 2023, 15:54
Добрий день!
Безпека наших клієнтів – найважливіший пріоритет Банку та нам дуже прикро, дійсно, що Ви зіткнулись з шахрайством та що в такий складний час для кожного з нас, та і для країни в цілому, люди обманним шляхом отримують кошти.
Запевняємо, що Банк не проводить сумнівних списань, та не передає дані карт третім особам. Ваші дані надійно захищені, і будь-які списання можливі з рахунку при умові, якщо Ви самостійно шляхом обману надали дані картки чи дані входу в додаток — це несе втрату коштів.
Дуже прохаємо, не переходити по сумнівним посиланням, які пропонують допомогу та виплати авторизувавшись через мобільний додаток Райффайзен Онлайн.
Для більш безпечного користування карткою рекомендуємо одразу налаштовувати по картці функцію 3D Secure — за допомогою цієї функції операції в інтернеті виконуються з підтвердженням за допомогою одноразового коду, що надсилається на Ваш номер телефону, та без введення даного коду буде неможливо провести операцію.
Дуже добре, що Ви додатково звернулись до правоохоронних органів, ми в свою чергу, завжди готові посприяти розслідуванню будь-яким необхідним чином.
Взяли Ваш запит на перевірку, додатково з Вами зв'яжеться наш менеджер.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Безпека наших клієнтів – найважливіший пріоритет Банку та нам дуже прикро, дійсно, що Ви зіткнулись з шахрайством та що в такий складний час для кожного з нас, та і для країни в цілому, люди обманним шляхом отримують кошти.
Запевняємо, що Банк не проводить сумнівних списань, та не передає дані карт третім особам. Ваші дані надійно захищені, і будь-які списання можливі з рахунку при умові, якщо Ви самостійно шляхом обману надали дані картки чи дані входу в додаток — це несе втрату коштів.
Дуже прохаємо, не переходити по сумнівним посиланням, які пропонують допомогу та виплати авторизувавшись через мобільний додаток Райффайзен Онлайн.
Для більш безпечного користування карткою рекомендуємо одразу налаштовувати по картці функцію 3D Secure — за допомогою цієї функції операції в інтернеті виконуються з підтвердженням за допомогою одноразового коду, що надсилається на Ваш номер телефону, та без введення даного коду буде неможливо провести операцію.
Дуже добре, що Ви додатково звернулись до правоохоронних органів, ми в свою чергу, завжди готові посприяти розслідуванню будь-яким необхідним чином.
Взяли Ваш запит на перевірку, додатково з Вами зв'яжеться наш менеджер.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Это самое негативное отношение которое я видел!
Пришел в банк, сказал что хочу сделать карту, у меня нормально спросили: паспорт и код есть, говорю есть и задаю вопрос: какое примерно время мне нужно ждать? После этого вопроса меня никто не слышит, мне пришлось трижды повторить его, а в итоге я получил ответ: сидите ждите.
Мне нужно было сходить в аптеку потому решил побыстрому туда метнуться, пришел, сижу жду, в это время освобождается один из консультантов (сидела за за стекляной стенкой с дверью), спрашиваю: не могли бы вы мне сделать карту, она задаёт тот же вопрос про пасспорт и код, говорю есть, но времени нет, получаю ответ: я не знаю как, садитесь ждите девочки сделают.
После примерно 20 минут ожидание освобождается консультант, подхожу к ней даю документы она собирается начать делать, подходит та которая «я не знаю как» и говорит что кто-то прийдёт и надо будет переключится на его обслуживание «там три минутки», после чего консультант говорит что так быстро не получится, я не знаю где это делается «я не знаю как» говорит: ищите! И при этом мне в псевдо вопросительной форме задаёт вопрос: вы же подождёте?! Я им в очередной раз напоминаю что у меня нет времени и открыть карту вроде как 15 минут. У нас новая программа (типа не 15 минут).
Я сообщаю что у меня нет времени ждать пока обслужат всех кто ещё не пришел и если мне не открывают карту то я просто ухожу, получаю ответ: идите!
В итоге мы имеем паршивое отношение и настроение, а ещё *** начальника который *** не знает, а только мешает людям работать и портит клиентам настроение.
P. S. Ещё убили причитания которые были произнесены той что «я не знаю как»: это же райфайзен, с таким уклоном типа плохой банк. Ништяк такое услышать клиенту который решил открыть счёт в этом банке от начальника отдела.
Комментарии (2)
Пришел в банк, сказал что хочу сделать карту, у меня нормально спросили: паспорт и код есть, говорю есть и задаю вопрос: какое примерно время мне нужно ждать? После этого вопроса меня никто не слышит, мне пришлось трижды повторить его, а в итоге я получил ответ: сидите ждите.
Мне нужно было сходить в аптеку потому решил побыстрому туда метнуться, пришел, сижу жду, в это время освобождается один из консультантов (сидела за за стекляной стенкой с дверью), спрашиваю: не могли бы вы мне сделать карту, она задаёт тот же вопрос про пасспорт и код, говорю есть, но времени нет, получаю ответ: я не знаю как, садитесь ждите девочки сделают.
После примерно 20 минут ожидание освобождается консультант, подхожу к ней даю документы она собирается начать делать, подходит та которая «я не знаю как» и говорит что кто-то прийдёт и надо будет переключится на его обслуживание «там три минутки», после чего консультант говорит что так быстро не получится, я не знаю где это делается «я не знаю как» говорит: ищите! И при этом мне в псевдо вопросительной форме задаёт вопрос: вы же подождёте?! Я им в очередной раз напоминаю что у меня нет времени и открыть карту вроде как 15 минут. У нас новая программа (типа не 15 минут).
Я сообщаю что у меня нет времени ждать пока обслужат всех кто ещё не пришел и если мне не открывают карту то я просто ухожу, получаю ответ: идите!
В итоге мы имеем паршивое отношение и настроение, а ещё *** начальника который *** не знает, а только мешает людям работать и портит клиентам настроение.
P. S. Ещё убили причитания которые были произнесены той что «я не знаю как»: это же райфайзен, с таким уклоном типа плохой банк. Ништяк такое услышать клиенту который решил открыть счёт в этом банке от начальника отдела.
Ответ банка
15 июля 2021, 12:26
Доброго дня! Приносимо вибачення за виникнення даної ситуації, згодна з Вами, що це неприпустимо. Отримаємо коментарі, щодо причин у працівників відділення, проведемо роботу щодо недопущення подібного у майбутньому та повідомимо Вам про результат. Додатково, будемо вдячні, якщо повідомите своє ПІБ.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Из-за невнимательности сотрудников отделения при замене дебетовой карты, не была подключена услуга ежемесячного снятия средств на кредитную карту. Возникла просрочка. Самое интересное, что банк начал звонить пожилым родственникам, и угрожать что отберет у них квартиру и посадит в тюрьму. Сумма задолженности 900 грн…
Комментарии (1)
Ответ банка
11 января 2017, 16:44
Уважаемый IhorHavryliuk!
Указанных Вами данных недостаточно для проведения анализа возникшей ситуации.
Просим прислать более подробную информацию, а именно: Ваши ФИО и регистрационный номер учетной карты налогоплательщика, дату визита в указанное отделение Банка, а также, дату звонка и номер телефона, на который осуществлялся звонок, касательно кредитной задолженности, на электронный адрес: info@aval.ua, со ссылкой на данный отзыв.
После рассмотрения ситуации будут предоставлены разъяснения на указанный Вами адрес электронной почты.
С уважением,
АО «Райффайзен Банк Аваль».
Указанных Вами данных недостаточно для проведения анализа возникшей ситуации.
Просим прислать более подробную информацию, а именно: Ваши ФИО и регистрационный номер учетной карты налогоплательщика, дату визита в указанное отделение Банка, а также, дату звонка и номер телефона, на который осуществлялся звонок, касательно кредитной задолженности, на электронный адрес: info@aval.ua, со ссылкой на данный отзыв.
После рассмотрения ситуации будут предоставлены разъяснения на указанный Вами адрес электронной почты.
С уважением,
АО «Райффайзен Банк Аваль».
Маю статус ВПО з 2014 року.
Інцидент 1.
Звернувся в банк в за кредитом, в 2016 році, попередньо поспілкуватися з керівником відділення, яка запевнила що кредит буде надано, залишилось тільки документи принести. На наступний день отримав відмову від тієї ж керівниці з поясненням «ми не кредитуємо впо, така політика банка».
Інцидент 2.
Отримав іпотеку в жовтні 2023 році в приватбанку, для внесення першого внеску, продав цінні папери українського емітенту, гроші перевів на картковий рахунок райфайзен, і тут отримав блок від фінмоніторингу. Довгі переписки відправка всіх документів підтверджуючих легальне походження коштів не допомогли. У підсумку повідомили про небажання співпрацювати зі мною.
Згадав інцидент в 2016 році зрозумів, що банк продовжує політику дискримінації переселенців. Тож робимо висновки!