Отделение Райффайзен Банка: Новая Одесса, ул. Центральная, 212
Адрес:
Николаевская область, Новая Одесса, ул. Центральная, 212
Телефон:
0 800 500-500
Время работы:
Пн-Пт: 08:00-17:00, (касса: 08:00-16:30), Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Ответ банка
16 июня 2023, 17:25
Добрий день!
В першу чергу хочемо принести вибачення за доставлені незручності під час обслуговування. Ви, дійсно, фінансово підковані та в курсі, що потрібно призначити зустріч завчасно для отримання валюти, це дуже вражає.
При замовленні валюти ми можемо спробувати зазначити видати купюри на більш нового випуску, за це звичайно Ви як наш клієнт нічого не маєте доплачувати, але, на жаль, гарантувати на всі 100 %, що будуть купюри нового випуску не можемо.
Ми дуже хочемо розібратися у цьому питанні та просимо Вас надати нам у приватні повідомлення дані (ідентифікаційний код або контактний номер телефону), для можливості аналізу звернення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
В першу чергу хочемо принести вибачення за доставлені незручності під час обслуговування. Ви, дійсно, фінансово підковані та в курсі, що потрібно призначити зустріч завчасно для отримання валюти, це дуже вражає.
При замовленні валюти ми можемо спробувати зазначити видати купюри на більш нового випуску, за це звичайно Ви як наш клієнт нічого не маєте доплачувати, але, на жаль, гарантувати на всі 100 %, що будуть купюри нового випуску не можемо.
Ми дуже хочемо розібратися у цьому питанні та просимо Вас надати нам у приватні повідомлення дані (ідентифікаційний код або контактний номер телефону), для можливості аналізу звернення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Вчера всё ок, а сегодня захожу, моя карта на детские заблокирована! С какого спрашивается? ?? На карте деньги ребёнка, вообще-то!!! На памперсы, на питание, на лекарства, в конце концов!!! Звоню на линию, толку ноль. Уже 30 минут музыка просто играет! Вы не имеете права блокировать социальные выплаты!
Комментарии (4)
Ответ банка
21 октября 2020, 13:30
Доброго дня!
Блокування рахунку здійснюється виключно в разі наявності підстав, передбачених чинним законодавством. Якщо, наприклад, до Банку надходить постанова на арешт коштів на рахунку, Банк зобов'язаний її виконати. Що стосується неможливості додзвонитися до Інформаційного центру, на жаль, змушені повідомити, що має місце тимчасове утворення черги на лінії. Робимо все можливе для того, щоб зменшити час очікування Клієнтів. Також, можете написати нам в чаті системи «Райффайзен онлайн», перевіримо причини блокування і надамо коментарі конкретно по Вашому рахунку.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Блокування рахунку здійснюється виключно в разі наявності підстав, передбачених чинним законодавством. Якщо, наприклад, до Банку надходить постанова на арешт коштів на рахунку, Банк зобов'язаний її виконати. Що стосується неможливості додзвонитися до Інформаційного центру, на жаль, змушені повідомити, що має місце тимчасове утворення черги на лінії. Робимо все можливе для того, щоб зменшити час очікування Клієнтів. Також, можете написати нам в чаті системи «Райффайзен онлайн», перевіримо причини блокування і надамо коментарі конкретно по Вашому рахунку.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
1. Як мені отримати мої гроші купюрами молодше 1996 року? За це потрібно доплачувати?
2. Навіщо взагалі існує попередній запис, якщо він не працює?