Нікому не рекомендую Сквирське відділення банку!
Керівник відділення нагла, брехлива, неприємна людина…
Суть проблеми в тому, що у цьому відділенні банку відкритий рахунок покійного діда.
Я подала всі необхідні документи для того щоб мені надали виписку по рахунку так як у мене з'явилися сумніви щодо переказів по рахунку…
Керівник банку назвала заповіт фількиною грамотою і без будь яких нормальних пояснень не надала мені документ… далі звернулася на гарячу лінію, де півдня мені розповідали, що формують запити, які їм важливі клієнти і в кінці кінців сказали, що я не туди звернулася…
Далі поїхала в інше відділення, але написала заяву, де попросила надати мені все таки виписку…
Чекаю відповіді, але час для мене важливий і надіюсь, що швидко отримаю відписку…
На жаль, я не бачу того, що ви постійно говорите і пишете, а саме: як ви цінуєте своїх клієнтів)))
Просто сміх, а не банк
Отделение Райффайзен Банка: Сквира, ул. Карла Болсуновского, 15-А
Адрес:
Киевская область, Сквира, ул. Карла Болсуновского, 15-А
Телефон:
0 800 500 -500
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00 (касса: 09:00-17:30), Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Ответ банка
16 марта 2021, 8:02
Доброго ранку! Приносимо вибачення за дану неприємну ситуацію. На жаль, для перевірки інформації щодо причин ненадходження смс- повідомлення, а також якості наданої Вам консультації не достатньо даних. Якщо вкажете номер телефону, з якого зверталися до Інформаційного центру, все перевіримо та надамо додаткові коментарі.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Ответ банка
27 ноября 2020, 0:34
Доброї ночі! Інформація по рахунку померлого Клієнта може бути надана Банком на запит нотаріуса або спадкоємцям на підставі свідоцтва про право на спадщину. На жаль, такі вимоги законодавства, яких Банк неухильно дотримується. Стосовно обслуговування у відділенні, ми перевіримо надану Вами інформацію та повідомимо про результат, якщо зазначите у особистих повідомленнях своє прізвище та ім'я, а також данні померлого Клієнта.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Якийсь дикий жах! Співробітниці крім ядовито — солодких голосків нічого не вміють і нічого не знають! Мене елементарно дурили і шили мена в дурні! Нічим не допомогли.
Тотальне невігластво і не компетентність!
Якщо б я міг я б з задоволенням перейшов би на обслуговування до іншого банку! Я не хочу щоб за моїж гроші до мене так по — хамськи ставились! Я цього не заслуговую!
Мені нанесено моральну шкоду і зруйновано мою рівновагу і я не можу без жаху згадати це моє «спілкування» з працівницями банку!
Ганьба!