Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Банк аваль позорище.

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
З15.03.2021 на 16.03.2021 я пів — ночі намагався отримати від теї «банки» СМС для того щоб проплатити за інтренет!
Якийсь дикий жах! Співробітниці крім ядовито — солодких голосків нічого не вміють і нічого не знають! Мене елементарно дурили і шили мена в дурні! Нічим не допомогли.
Тотальне невігластво і не компетентність!
Якщо б я міг я б з задоволенням перейшов би на обслуговування до іншого банку! Я не хочу щоб за моїж гроші до мене так по — хамськи ставились! Я цього не заслуговую!
Мені нанесено моральну шкоду і зруйновано мою рівновагу і я не можу без жаху згадати це моє «спілкування» з працівницями банку!
Ганьба!
Райффайзен Банк
Ответ банка
16 марта 2021, 8:02
Доброго ранку! Приносимо вибачення за дану неприємну ситуацію. На жаль, для перевірки інформації щодо причин ненадходження смс- повідомлення, а також якості наданої Вам консультації не достатньо даних. Якщо вкажете номер телефону, з якого зверталися до Інформаційного центру, все перевіримо та надамо додаткові коментарі.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 17 марта 2021, 18:43
Доброго вечора! Приносимо вибачення за необхідність очікувати. Детальну інформацію, щодо результатів розгляду ситуації, відправлено у відповідь на Ваше звернення, надане на електронну пошту Банку. Нам прикро за незручності завдані Вам в процесі обслуговування.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp

Комментарии - 1

+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
17 марта 2021, 18:43
#
Полезный комментарий
Доброго вечора! Приносимо вибачення за необхідність очікувати. Детальну інформацію, щодо результатів розгляду ситуації, відправлено у відповідь на Ваше звернення, надане на електронну пошту Банку. Нам прикро за незручності завдані Вам в процесі обслуговування.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться