Отделение Райффайзен Банка: Днепр, ул. Сечевых Стрельцов, 4-Д
Адрес:
Днепр, ул. Сечевых Стрельцов, 4-Д
Телефон:
0 800 500-500
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (касса: 09:00-17:15), тех.перерыв: 17:15-17:30, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Power Banking
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Ответ банка
18 мая 2024, 9:01
Добрий день!
Дякуємо за очікування на відповідь.
Нам дуже прикро, що ця ситуація Вас засмутила та склалось таке враження про Банк в цілому. Ми з великою повагою відносимось до наших клієнтів та завжди готові підтримати і допомогти.
Хочемо пояснити, що Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Розуміємо, що дане блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Але зауважимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Зазначимо, що Банк зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.
Дуже хочемо допомогти вирішити питання, тому просимо написати нам в приватні повідомлення фінансовий номер телефону або ідентифікаційний код власника рахунку.
Будемо вдячні за зворотній зв’язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Дякуємо за очікування на відповідь.
Нам дуже прикро, що ця ситуація Вас засмутила та склалось таке враження про Банк в цілому. Ми з великою повагою відносимось до наших клієнтів та завжди готові підтримати і допомогти.
Хочемо пояснити, що Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Розуміємо, що дане блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Але зауважимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Зазначимо, що Банк зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.
Дуже хочемо допомогти вирішити питання, тому просимо написати нам в приватні повідомлення фінансовий номер телефону або ідентифікаційний код власника рахунку.
Будемо вдячні за зворотній зв’язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Доброго дня! Відкритий споживчий кредит взятий в банку на початку 2021 року і вчасно виплачуванний до початку літа 2023 року перетворився в проблему коли затримався платіж по кредиту приблизно на неділю.Далі був дзвінок фахівця кредитного відділу після якого платежі почали списуватися на початку місяця за попередній місяць і за текущий місяць одночасно.Минулого разу місяць назад https://minfin.com.ua/company/aval/review/336270/ працівник кредитного відділу виправив ситуацію, але вона повторилася, тому що в них так працює программа і їм все одно на моє обурення, чекайте сутки і ми вам повернем кошти на рахунок. Будьте пильними і подумайте чи варто мати справу с таким сервісом.
Комментарии (2)
Ответ банка
5 октября 2023, 16:46
Добрий день.
Нам шкода, що у Вас склалось таке враження про наш банк. Хочемо зауважити, що у випадку, якщо платіж на погашення кредиту прострочено, Вам можуть надходити повідомлення та дзвінки від представників банку з нагадуванням про необхідність оплати платежу. Це інформування припиняється після успішної оплати.
У випадку, якщо Ви платіж внесли самостійно, а не за допомогою автосписання з карткового рахунку — протягом деякого часу на картковому рахунку може залишитись блокування, та найшвидший спосіб його зняття, якщо заборгованість вже погашено — за запитом до чату Райффайзен Онлайн, або за дзвінком до банку.
Для більш детального аналізу ситуації передаємо Ваше звернення до менеджера з обслуговування клієнтів, який візьме ситуацію під свій власний контроль та з'єднається з Вами найближчим часом.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Нам шкода, що у Вас склалось таке враження про наш банк. Хочемо зауважити, що у випадку, якщо платіж на погашення кредиту прострочено, Вам можуть надходити повідомлення та дзвінки від представників банку з нагадуванням про необхідність оплати платежу. Це інформування припиняється після успішної оплати.
У випадку, якщо Ви платіж внесли самостійно, а не за допомогою автосписання з карткового рахунку — протягом деякого часу на картковому рахунку може залишитись блокування, та найшвидший спосіб його зняття, якщо заборгованість вже погашено — за запитом до чату Райффайзен Онлайн, або за дзвінком до банку.
Для більш детального аналізу ситуації передаємо Ваше звернення до менеджера з обслуговування клієнтів, який візьме ситуацію під свій власний контроль та з'єднається з Вами найближчим часом.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Доброго дня! Відкритий споживчий кредит взятий в банку на початку 2021 року і вчасно виплачуванний до початку літа 2023 року перетворився в проблему коли затримався платіж по кредиту приблизно на неділю.Далі був дзвінок фахівця кредитного відділу після якого платежі почали списуватися на початку місяця за попередній місяць і за текущий місяць одночасно. При першому дзвінку до контакт центру працівник завірив що то що я бачу в клієнт банку, змінится після того як система побачить списанний платіж, але вже наступного разу система зробила те саме при цьому фахівець контакт центру цього разу визнав, що кредитна схема працює не досконало і моя сума заборгованості перед банком меньша більше ніж в 4 раза ніж я бачу в клієнт банку і вона дасть запит в кредитний відділ, щоб вони переглянули заборгованність яку я бачу в системі. Вже третій місяць дане питання не має вирішення, ось така турбота про преміум клієнта банку. Нікому не має діла до преміум клієнтів покі ті самі не почнуть дзвонити в усі колокола і вимагати пояснень! Висновки робіть самі, чи потрібні вам такі преміум послуги …
Комментарии (5)
Ответ банка
29 августа 2023, 16:06
Добрий день.
Нам дуже прикро, що у Вас склалось таке враження про наш банк. Хочемо зауважити, що у випадку, якщо платіж на погашення кредиту прострочено, Вам можуть надходии повідомлення та дзвінки від представників банку з нагадуванням про необхідність оплати платежу. Це інформування припиняється після успішної оплати.
У випадку, якщо Ви платіж внесли самостійно, а не з допомогою автосписання з карткового рахунку — протягом деякого часу на картковому рахунку може залишитись блокування, та найшвидший спосіб його зняття, якщо заборгованість вже погашено — за запитом до чату Райффайзен Онлайн, або за дзвінком до банку.
Ми дуже хочемо Вам допомогти розібратися у питанні та бажаємо, щоб у Вас залишились лише приємні емоції про співпрацю з Банком, а тому просимо написати нам у приватні повідомлення з вказанням даних (Вашого ідентифікаційного коду або номеру телефону, який прив'язано до рахунку).
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Нам дуже прикро, що у Вас склалось таке враження про наш банк. Хочемо зауважити, що у випадку, якщо платіж на погашення кредиту прострочено, Вам можуть надходии повідомлення та дзвінки від представників банку з нагадуванням про необхідність оплати платежу. Це інформування припиняється після успішної оплати.
У випадку, якщо Ви платіж внесли самостійно, а не з допомогою автосписання з карткового рахунку — протягом деякого часу на картковому рахунку може залишитись блокування, та найшвидший спосіб його зняття, якщо заборгованість вже погашено — за запитом до чату Райффайзен Онлайн, або за дзвінком до банку.
Ми дуже хочемо Вам допомогти розібратися у питанні та бажаємо, щоб у Вас залишились лише приємні емоції про співпрацю з Банком, а тому просимо написати нам у приватні повідомлення з вказанням даних (Вашого ідентифікаційного коду або номеру телефону, який прив'язано до рахунку).
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
просьба уточнить сроки возобновления программы лояльности SMARTRAVEL.
Комментарии (1)
Ответ банка
13 июля 2022, 10:49
Доброго дня!
Проаналізуємо Ваше питання та надамо відповідь.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проаналізуємо Ваше питання та надамо відповідь.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Виграли суд у Райфа
https://reyestr.court.gov.ua/Review/104912955
Райф не виконуе постанов суду майже примусово за виковчим листом, кажуть класти вони хотіли на закон, бо у них міцні «зв'язки» у Верховному суді та в офісі Президента, також в офісі Генпрокурора і «вони все порішають» і зроблять ухвали у Верховному суді, такі як їм надо і коли надо (навіть за день-два)! Також бахвалятся зв’язками у НБУ, до речи НБУ теж не поспішає виконувати постанову виконавця (тож висловнюваня про «міцні зв’язки» не жарт …
Ми також передали всі документи ЗМІ, оскільки отримували погрози …
Згодом буде ясно про їх вплив, коли побачемо як вони «вирішують питання»
І це Банк який на росеі справно плать до бюжету (це гроші які йдуть на ракети, які до нас прилитають), також на росеі вони справно все виконують!
Я не впевненний що Україна заслуговоє на це!
Комментарии (9)
https://reyestr.court.gov.ua/Review/104912955
Райф не виконуе постанов суду майже примусово за виковчим листом, кажуть класти вони хотіли на закон, бо у них міцні «зв'язки» у Верховному суді та в офісі Президента, також в офісі Генпрокурора і «вони все порішають» і зроблять ухвали у Верховному суді, такі як їм надо і коли надо (навіть за день-два)! Також бахвалятся зв’язками у НБУ, до речи НБУ теж не поспішає виконувати постанову виконавця (тож висловнюваня про «міцні зв’язки» не жарт …
Ми також передали всі документи ЗМІ, оскільки отримували погрози …
Згодом буде ясно про їх вплив, коли побачемо як вони «вирішують питання»
І це Банк який на росеі справно плать до бюжету (це гроші які йдуть на ракети, які до нас прилитають), також на росеі вони справно все виконують!
Я не впевненний що Україна заслуговоє на це!
Ответ банка
1 июля 2022, 10:04
Доброго дня, дякуємо за тривале очікування.
Ми розберемось в Вашому питанні та надамо коментарі.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Ми розберемось в Вашому питанні та надамо коментарі.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
По кредитной карте 100 дней списали с кредитного остатка деньги, якобы закончился льготный период.Так же 2 раза списали плановый платёж.Карта для выплат в минусе…В приложении писали, что карта в льготном периоде.На горячей линии работают полнейшие тупицы, они не знают, почему и за что списываются деньги.Процентные ставки по продуктам банка они не знают.Всё, чем они могут помочь, это составить заявление, о том, что я не согласна со списаниями.Обходите десятой дорогой этот горе «банк».
Написать комментарий
Ответ банка
1 июня 2022, 12:09
Доброго дня.
Дуже прикро, що у вас склалось таке враження про наш Банк.
Прохання написати нам у приватні повідомлення Ваш ідентифікаційний код для перевірки інформації.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Дуже прикро, що у вас склалось таке враження про наш Банк.
Прохання написати нам у приватні повідомлення Ваш ідентифікаційний код для перевірки інформації.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Некомпетентність та вимагання. За Договором поруки, який було розірвано ще в 2016 році (Угода № 014/15567/3650/305653/1), раптово знаходжу Виконавче впровадження за датою 30.12.2020.
Тобто, а чому б не заплатити за повторно?
Написать комментарий
Тобто, а чому б не заплатити за повторно?
Ответ банка
21 октября 2021, 13:32
Доброго дня! Дякуємо за відгук, розберемося в ситуації та надамо коментарі. Якщо знадобляться додаткові данні — напишемо в особистих повідомленнях.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Уважаемый Райф,
я являюсь клиентом Вашего Банка последний 7 лет.
Наше сотрудничество с Вами начиналась с обычной дебетовой карты клаcса Gold — теперь у меня Пакет Exclusive с картой Visa Infinite и Mastercard World Elite.
Вы достаточно неплохой Банк, но все же у Вас есть серьезные недоработки для Физ Лиц, в которых Вы проигрываете Вашим прямым конкурентам — Привату и Моно.
1. у Вас очень неудобное Приложение RBOnline — оно сложное
Например в разделе Платежи — Комунальніе — отображена инфо по Контрагентам Киева и других регионов.
Вопрос — зачем — мне как жителю Днепра видеть єту инфо — она лишняя и «засоряет» мне мозг.
Там же в разделе Платежи — есть графа Переводы — которое дублируется со Иконкой Переводы.
Мои «Шаблоны» в Платежах — дублируются с Разделом «Еще.» где есть также «Шаблоны»
— В разделе «Счета» — тоже куча лишней инфо.
Зачем мне видеть «в обработке».
В других Банках — эти платежи сразу отображаются в Выписке., а у Вас их надо искать.
2. Cделайте возможность круглосуточной поддержки Клиентов посредством Viber и Telegram.
Вы один из немногих Банков — у которого нет этого-(((
И это в 2021 году!!!
3. При звонке на Горячую линию уберите роботов, которые задают мне лишние вопросы и тратят мое время.
Вообщем есть большое к Вам предложение — наймите нормальную команду, которая сделает Вам хорошее Приложение.
Это удобство Ваших Клиентов.
Иначе Вы и будете терять свои позиции
Комментарии (1)
я являюсь клиентом Вашего Банка последний 7 лет.
Наше сотрудничество с Вами начиналась с обычной дебетовой карты клаcса Gold — теперь у меня Пакет Exclusive с картой Visa Infinite и Mastercard World Elite.
Вы достаточно неплохой Банк, но все же у Вас есть серьезные недоработки для Физ Лиц, в которых Вы проигрываете Вашим прямым конкурентам — Привату и Моно.
1. у Вас очень неудобное Приложение RBOnline — оно сложное
Например в разделе Платежи — Комунальніе — отображена инфо по Контрагентам Киева и других регионов.
Вопрос — зачем — мне как жителю Днепра видеть єту инфо — она лишняя и «засоряет» мне мозг.
Там же в разделе Платежи — есть графа Переводы — которое дублируется со Иконкой Переводы.
Мои «Шаблоны» в Платежах — дублируются с Разделом «Еще.» где есть также «Шаблоны»
— В разделе «Счета» — тоже куча лишней инфо.
Зачем мне видеть «в обработке».
В других Банках — эти платежи сразу отображаются в Выписке., а у Вас их надо искать.
2. Cделайте возможность круглосуточной поддержки Клиентов посредством Viber и Telegram.
Вы один из немногих Банков — у которого нет этого-(((
И это в 2021 году!!!
3. При звонке на Горячую линию уберите роботов, которые задают мне лишние вопросы и тратят мое время.
Вообщем есть большое к Вам предложение — наймите нормальную команду, которая сделает Вам хорошее Приложение.
Это удобство Ваших Клиентов.
Иначе Вы и будете терять свои позиции
Ответ банка
4 сентября 2021, 12:26
Доброго дня, дякуємо за Ваше повідомлення, ми обов‘язково надамо коментарі.
Додатково просимо написати в особисті повідомлення Ваш номер телефону з якого Ви звертались до Інформаційного центру.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Додатково просимо написати в особисті повідомлення Ваш номер телефону з якого Ви звертались до Інформаційного центру.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Если вы решите отнести свои деньги в Райф, заберете вы их с вероятностью 50/50
Из личного опыта… :)
Комментарии (6)
Из личного опыта… :)
Ответ банка
4 августа 2020, 19:12
Доброго вечора! В разі, якщо Вам відмовили у поверненні коштів, просимо детально описати ситуацію та повідомити свої данні ( у особистих повідомленнях).Ми обов'язково все перевіримо та надамо Вам пояснення та коментарі. З Вашого відгуку, на жаль, не зрозуміло про що йде мова:(
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
на протяжении более недели не работает банкомат в помещении магазина Варус на перекрестке ул.Чернышевского и пр.Гагарина г.Днепр. В чем причина? Когда он будет работать? Данная ситуация не дает возможности воспользоваться пенсионной картой банка.
Комментарии (1)
Ответ банка
26 октября 2018, 14:21
Добрый день, Сергей!
Прежде всего, позвольте принести извинения за возникшие неудобства. К сожалению, иногда имеют место случаи временного выхода из строя банкоматов, что происходит, в частности, по причинам, не зависящим от Банка (связь, электроснабжение и др.). При этом, службы технического обеспечения и сотрудники отделений Банка прилагают максимум усилий для обеспечения удобства клиентов в плане эффективной работы банкоматов, в том числе путем проведения плановых ремонтных работ, как в данном случае.
К сожалению, возможность указания примерного срока завершения ремонтных работ отсутствует (примерно, начало следующей недели).
Приносим извинения за неудобства.
С уважением,
АО «Райффайзен Банк Аваль»
Прежде всего, позвольте принести извинения за возникшие неудобства. К сожалению, иногда имеют место случаи временного выхода из строя банкоматов, что происходит, в частности, по причинам, не зависящим от Банка (связь, электроснабжение и др.). При этом, службы технического обеспечения и сотрудники отделений Банка прилагают максимум усилий для обеспечения удобства клиентов в плане эффективной работы банкоматов, в том числе путем проведения плановых ремонтных работ, как в данном случае.
К сожалению, возможность указания примерного срока завершения ремонтных работ отсутствует (примерно, начало следующей недели).
Приносим извинения за неудобства.
С уважением,
АО «Райффайзен Банк Аваль»
Моя мама, ВПО, має відкритий підприємницький рахунок у аваль 20(!!!) РОКІВ! 20!!!
Фінмон заблокував рахунок, запросив ТОННУ ДОКУМЕНТІВ, вже відправили все, і виписки про доходи, і договори куплі продажу авто, і всі квитанціі і пояснення, і все що хочеш, ВСЕОДНО їм ВСЕ НЕ ТАК! Ви в своєму розумі взагалі?
Задають питання такого характеру, що навіть соромно тут писати. В КРАЇНІ ВІЙНА, ПЕРЕСТАНЬТЕ ЗНУЩАТИСЯ З ЛЮДЕЙ!!!